Durant l'actuació es manté l'itinerari de vianants per la mateixa vorera
Sala de premsa
- Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Guimerà
-
La Casa de la Música de Manresa amplia el Centre de Creació Musical i acollirà aquesta tardor més d’una vintena d’activitats
- Demà, l’Espill, l’Ítaca i el Sant Ignasi tornen a posar en marxa l’exitosa iniciativa 'Camins Escolars'
-
L'Ajuntament de Manresa renova el conveni de col·laboració amb Rotary Club Manresa-Bages

L’Ajuntament de Manresa signa un conveni amb el Club Manresa Futbol Sala per promocionar aquest esport en totes les categories
L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president del Club Manresa Futbol Sala, Pere Joan Pusó, atorga a l’entitat una subvenció d’11.800 euros.
Llegir més
Afectacions de trànsit pels treballs de substitució de la xarxa de clavegueram al Passeig del Riu, demà divendres
Durant l’actuació s’ocuparà un dels dos carrils de circulació i el trànsit de vehicles es regularà en pas alternatiu.
Llegir mésMés de 900 persones i 17 carrosses a la cavalcada de Reis 2019 de Manresa
Començarà a les 6 de la tarda a la Muralla de Sant Francesc i repeteix l’itinerari que es va estrenar el 2016, amb el recorregut a peu dels Reis i les principals figures des de Sant Domènec a la plaça Major, passant pel carrer del Born i Sant Miquel. Les carrosses dels tres Reis, estrenades l’any passat, han millorat la il·luminació, i s’estrenen noves coreografies. A partir d’aquest dissabte, el Carter Reial s’instal·la davant de l’Ajuntament, amb ampliació horària per reduir cues.
RECORDATORI: Presentació de la Cavalcada de Reis 2019
Dia: 26/12/2018
Hora: 2/4 d'1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut de l'Ajuntament de Manresa
-Imma Torrecilla i Judith Ruiz, de l'Agrupació Cultural del Bages
Llegir mésRECORDATORI: Assaig obert de l'espectacle "Emociona't... és un conte de Nadal"
Dia: 26/12/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Teatre Els Carlins - Manresa
Intervenen:

Els propers dilluns 24 i 31 de desembre no hi haurà servei de recollida d’escombraries
L’Ajuntament de Manresa demana a la ciutadania que no tregui les deixalles les vigílies de Nadal i Cap d’Any, perquè com és habitual en aquestes dates, no hi haurà servei de recollida. Sí que n’hi haurà la resta de dies, festius inclosos, en l’horari habitual, als vespres. També es recorda la importància de reciclar i de no deixar els mobles al carrer.
Llegir més
Els propers dilluns 24 i 31 de desembre el bus urbà finalitzarà el seu servei abans de l’horari normal
Com és habitual en aquestes dates, el transport públic Bus Manresa modificarà els horaris de les línies L1-La Balconada i L2-La Parada, que finalitzaran a les 22.10 h a Guimerà, i de la línia L8-Perimetral Estacions, que acabarà el seu servei a la parada de Sant Joan de Déu a les 22.30 h.
Llegir més
Afectacions al trànsit amb motiu del Ciclocròs Ciutat de Manresa, aquest diumenge
De les 8 del matí a 2/4 de 3 de la tarda es prohibirà la circulació a la carretera de Sant Joan, entre la plaça Mil·lenari i l’accés a la zona esportiva del Congost (pista d’atletisme).
Llegir més
El carrer del Balç acollirà aquest cap de setmana "El poema de Nadal", una versió de petit format del text de Josep M. de Sagarra
L’espectacle estarà protagonitzat pels manresans Alícia Puertas, Ivan Padilla i Arnau Barrios. Es podrà veure el dissabte 22 i diumenge 23 de desembre en tres sessions: a les 17.30, 18.45 i 20 h. Cada representació té una durada de 45 minuts i l’aforament és limitat a una trentena de persones. Les entrades es poden adquirir a l’Oficina del carrer del Balç o a través de www.manresaturisme.cat a un preu de 8 euros.
Llegir més
RESUM PLE MUNICIPAL: L’Ajuntament de Manresa aprova el Pressupost per al 2019, la xifra d’habitants per sobre de 76.000, els projectes per al Museu Comarcal i mocions sobre el Conservatori i menjadors escolars
El Ple de l’Ajuntament de Manresa va aprovar ahir al vespre el Pressupost general del consistori per a l’exercici 2019, que ascendeix a 87.204.999 euros, una quantitat que representa 731.080 euros més que l’any anterior (el 0,85% d’augment) , amb 9,29 milions d’euros d’inversió. Al Ple també es va aprovar la xifra d’habitants de Manresa a 1 de gener, que és de 76.347; es van aprovar dos dictàmens vinculats amb el projecte d’obres a l’antic Col·legi de Sant Ignasi i la petició d’ajuts europeus per tirar-los endavant, es va donar suport a la creació d’un centre de les arts escèniques a l’edifici del Conservatori i a la regulació de l’espai del migdia a les escoles, i també es va aprovar reclamar les inversions necessàries per millorar la línia R4 de Renfe.