Sala de premsa

imagen

CRÒNICA: Manresa i el Bages fan un sentit i emotiu homenatge a la Lleva del Biberó

L’Ajuntament de Manresa ha acollit aquest migdia l'acte organitzat per l’Ajuntament de Manresa, el Consell Comarcal del Bages, el Consells de les Persones Grans de Manresa i del Bages i l’Associació Memòria i Història de Manresa amb l'assistència d'una desena de supervivents de Manresa i de la comarca, que han rebut el reconeixement i l'estimació del nombrós públic que hi ha assistit.

Llegir més

Dilluns comencen els treballs de millora de la xarxa general de clavegueram al carrer Beat Pagès

Amb motiu de les obres, que està previst que durin una setmana, es prohibirà l’estacionament del vial afectat per les obres.

Llegir més

Tall de trànsit de vehicles al carrer Flor de Lis entre els carrers Mn. Serapi Farré i Major la setmana que ve

La causa és la implantació d’una autogrua per a les obres de construcció d’un edifici al carrer Flor de Lis, núm. 14.

Llegir més

Dilluns comencen els treballs de millora del paviment al vial situat a la part posterior del CAP Les Bases

Amb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament a tot el passatge.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament edita un llibretó per donar a conèixer el nou Reglament de Participació Ciutadana de Manresa

La publicació, amb il·lustracions del dibuixant Jaume Gubianas, té l’objectiu d’informar de forma més senzilla i simplificada de les principals novetats i eines del nou reglament adreçat a promoure la millora dels canals de participació a l’abast de ciutadans i ciutadanes de Manresa  per fer-los més accessibles, oberts i transparents.

 

Llegir més
imagen

Els consellers infantils de Manresa presenten el seu ‘programa electoral’ amb més de 40 propostes als candidats a les properes eleccions municipals

Candidats i representants de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions municipals del proper 26 de maig van prendre nota, ahir, de les propostes que els van exposar els representants del consell infantil de Manresa, integrat per una trentena d’alumnes de 5è i 6è de primària i 1r i 2n d’ESO. Els infants i adolescents havien treballat prèviament les seves propostes, agrupades en set àmbits, i els candidats els van agrair la feina i es va comprometre a tenir en compte les aportacions.


Llegir més

RECORDATORI: Presentació de la 27a Fira de l'Estudiant de Manresa

Dia: 28/03/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Palau Firal de Manresa
Intervenen:

-Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa

-Toni Cornudella, coordinador de la Fira de l'Estudiant

-Eloi Hernàndez, conseller d’Educació, Cultura, Joventut, Esports i Comunicació del Consell Comarcal del Bages

-Neus Prat, consellera comarcal d’Ensenyament del Consell Comarcal del Moianès

-Xavier Alcantara, coordinador de la Fundació Lacetània

-Representant del Consell Comarcal del Berguedà

Llegir més
imagen

Demà el Pessics de Saviesa acullirà la conferència de Daniel Gamper 'Europa de la idea a la realitat'

La xerrada tindrà lloc a la Sala d’Actes del Centre Cultural el Casino a les 8 del vespre.

Llegir més
imagen

El carrer del Balç acollirà “Tabals de foc”, un nou musical inspirat en la Manresa del segle XIX

Es representarà els dies 6 i 7 d’abril amb quatre passis cada dia. El musical és una idea original d’Entorn Produccions amb guió i lletres de les cançons de Toni Fornells i la composició musical i piano de David Martell, i la participació de les escoles musicals d’Artés, Sant Vicenç de Castellet i les escoles de Manresa Esclat i Voice up.

 

Llegir més

Presentació del musical "Tabals de Foc", que acollirà el carrer del Balç

Dia: 26/03/2019
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de premsa i sala de columnes de l'Ajuntament de Manresa - 2on pis
Intervenen:

Joan Calmet, regidor de Turisme

Toni Fornells i Eva Cuadrado, Entorn Produccions

David Martell, pianista

Lluis Alavedra i Jordi Vilamú, actors 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa millora la mobilitat i la seguretat dels vianants als districtes Nord i Llevant

Els treballs arrenquen aquest dimecres, tenen una durada d’una setmana, i afecten als carrers Pau Casals, Amadeu Vives, Domènec i Montaner, Puig i Cadafalch, Ctra. Pont de Vilomara, Sant Blai i Àlvar Aalto. Hi ha haurà noves senyalitzacions, nous passos de vianants i instal·lació de reductors de velocitat de vehicles.

Llegir més
imagen

Demà, Xavier Melloni pronunciarà la darrera de les conferències del 5è cicle del Fòrum Ignàgora

Amb el títol “Perspectives de l’absolut”, la xerrada tindrà lloc a la Cova de Sant Ignasi a les 7 de la tarda.

Llegir més
imagen

El concert didàctic 'Música amb humor' és l’aposta d’aquest dimecres a "Una hora de música al Conservatori"

El recital tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori i forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.

Llegir més