L’actuació dóna resposta a una petició realitzada per l’Associació de Veïns del barri.
Sala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
El POUM rep l’informe de la Comissió Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central per tal de ser aprovat provisionalment
La Comissió Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central ha emès aquest matí l’informe urbanístic del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa, el pas previ per a l’aprovació provisional. L’informe apunta algunes consideracions que caldrà seguir treballant per tal de concretar el document definitiu. A la tarda, l’alcalde de Manresa i el regidor de Planejament han exposat les principals línies del document, que es preveu que es porti a aprovació al Ple Municipal del proper mes de març.
Llegir mésL'equip de govern de l’Ajuntament de Manresa s’uneix a la crida de l'AMI per treballar el Dia de la Constitució
Dimarts, a les 12 del migdia, hi haurà també la lectura d’un manifest a la Plaça Major criticant el bloqueig que la Constitució suposa en l’avanç nacional i social de Catalunya.
Llegir mésEls artistes manresans Susanna Ayala i Pep Pérez pinten murals al Centre Històric en la tercera edició del projecte Murs Plàstics
Murs Plàstics és el projecte que s’encarrega d’embellir els murs del nucli antic i de revitalitzar els espais públics de Manresa. La façana de l’antic Cinema Goya, a la plaça dels Drets, i un mur del carrer Serarols són els escollits en aquesta primera etapa de l’edició, que organitza la Taula d’Arts Visuals de la Catalunya Central i la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir més1.500 infants d'escoles de Manresa rebran un casquet de bany gràcies al programa "Natació a l'Escola"
L’empresa manresana Deporvillage s’encarregarà de repartir els casquets de bany.
Llegir mésManresa ja és a punt per celebrar el Nadal amb un programa ple d'activitats per a tothom
La Fira de Santa Llúcia, el Campi qui Jugui, els pessebres vivents al carrer del Balç i al Pont Nou, els Pastorets, el Carter Reial, concerts, tallers, accions i campanyes solidàries, teatre, circ, espectacles infantils, concursos i un munt de propostes més, impulsades per les diferents entitats manresanes i associacions de veïns, tornaran a omplir la ciutat per portar el gaudi a petits i grans.
El Casal de les Escodines estrena dissabte l'exposició "Colors Nous" i projecta la pel·lícula "Neu i els arbres màgics"
“Colors nous” és una mostra d’ obres pictòriques creades per onze persones que participen en un taller d’art impartit per Aina Sallés al Centre de Disminuïts Físics del Bages.
“Neu i els arbres màgics” és una pel·lícula que parla de l’enginy, l’amistat, el respecte i l’alegria de viure a la natura i s’adreça al públic familiar i a infants a partir de 4 anys.

Publicat a la web municipal el document definitiu del Pla de Govern 2016-2019
Des d'avui dijous, 1 de desembre, està publicat a la pàgina web municipal el document final del Pla de Govern 2016-2019. El document inclou les propostes inicials del Pla de Govern, les que es van recollir al Pacte de Ciutat i les que s'hi han incorporat després del procés de participació ciutadana. La documentació que es fa pública també inclou el document de retorn a la ciutadania, amb totes les accions proposades i els comentaris que s'hi han fet per a la seva inclusió o no en el document final.
Llegir mésManresa participa en la cloenda dels Cercles de Comparació Intermunicipal de la Diputació en l’àmbit de la Cultura
Una delegació manresana de tècnics municipals encapçalada per la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, Anna Crespo, han assistit avui a aquesta jornada que permet intercanviar experiències i buscar millores en l’àmbit de la gestió de serveis.
Llegir més
Tret de sortida a la campanya de consum conscient per Nadal
Unes compres justes, solidàries, creatives, responsables i de proximitat són els principals eixos de la campanya, que orbitarà al voltant de diversos actes durant la primera quinzena de desembre, i que pretén conscienciar més enllà de Nadal.
Llegir més