Amb motiu de les obres es prohibirà l’estacionament a la zona afectada mantenint els itineraris de vianants.
Llegir mésSala de premsa
- Dilluns comencen els treballs de millora d’un tram de vorera del carrer Ferrer Vidal
- Dilluns comencen les obres de reparació d’avaries a la canalització general de clavegueram al carrer Sarret i Arbós
- Presentació de la 5a edició del cicle musical "Sons del Camí"
-
L’Ajuntament cobrirà a l’estiu les necessitats alimentàries i de lleure d’infants i adolescents usuaris de Serveis Socials
Demà s'inaugurarà a Manresa la exposició "Mimesi i metàfora" en homenatge a Pius Font i Quer
La mostra, que es podrà veure a la Casa Lluvià fins al 24 de novembre, aplega obres de Jordi Bresolí, Sylvie Bussières, Manuela Candini, Cecilia Ferri, Jessica Ferro, Eva Figueras, Lourdes Fisa, Francesco Geronazzo, Joanpere Massana, Mar Redondo, Pere Freixa, Pilar Rosado i Antoni P. Vidal.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa signa un conveni de col·laboració amb l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer i altres demències
L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la presidenta de l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer i altres demències del Bages, Berguedà i Solsonès, Josefina Rovira, servirà per finançar un projecte de grups d’ajuda mútua i teràpia individual
Llegir més
El projecte Cosmògraf arrenca demà amb el politòleg Ramón Cotarelo i el periodista Quico Sallés a l'Espai Plana de l'Om
L’acte es farà a les 8 del vespre i és d'accés lliure per a tothom. La conversa girarà
a l'entorn de temes d'actualitat i amb els conceptes de revolta i transformació com
a eix temàtic. El cicle Cosmògraf continuarà fins al 30 de novembre amb altres
propostes culturals i amb la presència de figures importants dins del pensament
filosòfic i la creació artística.
Llegir més
La via de Sant Ignasi recupera el trànsit de vehicles en tots els sentits de circulació
A partir d'avui ja és possible circular pels dos carrils de la via de Sant Ignasi. Dos mesos després de restablir el carril en sentit d'entrada a la ciutat i el doble sentit de circulació als carrers Vidal i Barraquer i Viladordis, avui a les 7 del matí s'ha reobert el trànsit en sentit de sortida a la ciutat. Durant els propers dies l'actuació s'anirà completant amb els treballs de jardineria, plantació d'arbres i instal·lació de mobiliari.
Llegir mésPresentació de novetats sobre l'entorn de l'edifici de l'Anònima
Dia: 05/11/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències
Llegir mésTreballs de rehabilitació d'un edifici del carrer Puigmercadal
Amb motiu de l'actuació s'ha tallat al trànsit de vehicles el carrer del Carme, entre la plaça del Carme i el carrer Pedregar
Llegir més
Treballs de millora de l’asfaltat en un tram del carrer Josep Esteve
Es prohibirà l’estacionament i es tallarà el trànsit de vehicles al carrer Josep Esteve entre els números 15 a 21 (mirador de la Balconada).
Llegir més
Presentació de les obres de renovació dels serveis públics de l'estadi de futbol del Congost
Dia: 06/11/2018
Hora: 13.00h
Lloc: Estadi de futbol del Congost - CE Manresa
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Jordi Serracanta, regidor d'Esports
Representació de la junta directiva del CE Manresa
Llegir mésRestriccions de trànsit a la pujada del Castell per treballs d'Aigües de Manresa
A causa de les tasques de millora de la xarxa d'aigua potable i clavegueram, hi haurà afectacions durant sis setmanes
Llegir més
Manresa forma part de la nova Assemblea Urbana de Catalunya, constituïda avui al Palau de la Generalitat
L’Assemblea Urbana de Catalunya és un òrgan integrat per to totes les administracions i representants del teixit econòmic i social que elaborarà i validarà l’Agenda Urbana de Catalunya. Serà un acord estratègic de país per afrontar els reptes tecnològics, ambientals, energètics i de cohesió social propis de les àrees urbanes del segle XXI. Manresa en forma part, en representació de la Catalunya central. L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el primer tinent d’alcalde, Marc Aloy, han assistit avui a la presentació del nou òrgan.
Llegir més