Sala de premsa

imagen

Més de setanta comerciants de Manresa s’interessen per adherir-se a la plataforma Ofer.cat en una trobada al Casino

L’Ajuntament de Manresa ofereix de forma gratuïta l’adhesió a la plataforma Ofer.cat a tots els comerços que estiguin adherits a qualsevol de les associacions de comerciants. Ofer.cat permet crear ofertes de productes o serveis on-line i compartir-los a les xarxes socials.


Llegir més
imagen

CRÒNICA: Òscar Camps i Xavi Rosiñol emocionen parlant de solidaritat al Conservatori , en la tercera xerrada “Manresa des d’una altra mirada”.

Emocions a flor de pell, ahir al vespre, al teatre Conservatori, en la tercera de les ponències escèniques incloses al cicle “Manresa des d'una altra mirada”. L’activista Òscar Camps, fundador de Proactiva Open Arms, va conversar sobre solidaritat amb el periodista Xavi Rosiñol, expert en migracions i vinculat també a entitats que treballen per l’acollida de persones refugiades. En relat de l’experiència de Camps salvant persones al mar Mediterrani va colpir els assistents, en un acte en què també va haver-hi presència, a través de diversos escrits, d’entitats de solidaritat de Manresa.


Llegir més

CANVI D'HORA. Recepció al Club de Gimnàstica Artística EGIBA pels mèrits esportius de la temporada 2017-2018

Dia: 03/12/2018
Hora: 8 del vespre
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jordi Serracanta, tinent d'alcalde delegat d'Esports

-Xavier Casimiro, en representació del CG Egiba

Llegir més
imagen

Dues mostres fotogràfiques 'Joves Creadors' i 'Retrats d’Eva Bozzo' es podran veure al Selves i Carner i al Casal de les Escodines, el desembre

“Joves creadors” aplega obres de tres artistes bagencs: Pol Farriols Arribas, Anna Benet Prat i Hèctor Reina Núñez de Arenas. Per la seva banda, “Retrats d’Eva Bozzo”, és un recull dels retrats realitzats per Eva Bozzo, amb motiu del calendari de l’Ajuntament de Manresa 2019. Ambdues mostres es podran veure del 5 al 28 de desembre.

Llegir més
imagen

Demà, Xavier Melloni pronunciarà la darrera de les conferències del 5è cicle del Fòrum Ignàgora

Amb el títol “Perspectives de l’absolut”, la xerrada tindrà lloc a la Cova de Sant Ignasi a les 7 de la tarda.

Llegir més
imagen

El concert didàctic 'Música amb humor' és l’aposta d’aquest dimecres a "Una hora de música al Conservatori"

El recital tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori i forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.

Llegir més
imagen

Laura Rosel, l’expresentadora del programa de TV3, Preguntes Freqüents, serà demà als Pessics de Vida

Rosel serà entrevistada pel periodista de Catalunya Radio, Ernest Macià, en una trobada on també es lliuraran els premis Plata i Plàtan atorgats per la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes.

Llegir més
imagen

Els llums ornamentals de la Seu, la Cova, el Pont Nou i l'Ajuntament s’apagaran dissabte en el marc de la iniciativa "L'Hora del Planeta"

Un any més, la ciutat de Manresa s’adhereix a “L’Hora del Planeta”, una iniciativa promoguda pel World Wide Fund for Nature (WWF) a nivell mundial que consisteix en una apagada elèctrica voluntària en llars, edificis, monuments i empreses per demostrar un suport global a l’acció contra el canvi climàtic. L’apagada es farà el dissabte, 30 de març, entre 2/4 de 9 i 2/4 de 11 del vespre i s’emmarca en el conjunt d’accions que promou la ciutat per fomentar la sostenibilitat.

Llegir més
imagen

Es reprenen les obres dels nous accessos a l’antic Col·legi de Sant Ignasi de Manresa

Aquesta setmana s’han reprès les obres dels accessos a l’antic Col·legi de Sant Ignasi, que es van aturar el febrer del 2018 arran dels incompliments de terminis per part de l’empresa responsable. L’actuació té per objectiu la construcció de tota l’estructura dels nous accessos, així com acabar la planta baixa, on hi haurà l’accés, l’espai de recepció i informació de l’edifici. El cost d’aquesta obra és de 479.961,36 euros, i el termini d’execució previst és de 4 mesos. L’empresa adjudicatària és la manresana Constructora del Cardoner.


Llegir més
imagen

Manresa acollirà una jornada professional de la xarxa de biblioteques municipals de la Diputació de Barcelona

Tindrà lloc aquest dijous, 28 de març, a la Biblioteca Ateneu les Bases, de 10 a 13 hores. Durant la jornada es presentarà el laboratori de lectura “Seguint les petjades del passat” que té com a eix temàtic el Geoparc Mundial UNESCO de la Catalunya Central.

Llegir més
imagen

29 propostes ciutadanes passen a la fase final de votació del Pressupost Participatiu 2019

En aquesta edició s’han presentat 37 projectes, dels quals finalment 29 han estat seleccionats. De l’1 al 28 d’abril es farà la votació, que es podrà fer telemàticament i també a d’altres punts de votació presencial. S’escolliran un mínim de quatre projectes i s’hi tornaran a destinar 200.000 euros del pressupost municipal.

 

Llegir més
imagen

Els consellers infantils presentaran les seves propostes als caps de llista que concorreran a les properes eleccions municipals

L’acte tindrà lloc aquest dimecres, a les 18 h, a la sala d’actes de la FUB 2, i estarà conduït per la periodista Rosa Clarena


Llegir més
imagen

Convocatòria per cobrir 10 places d’agent de Policia Local de Manresa

L’Ajuntament de Manresa ha obert el procediment per a l’accés a 10 places d’agent de la Policia Local. El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al proper 17 d’abril.

Llegir més
imagen

Manresa 2022 posa en marxa el Torneig de Bàsquet del Camí Ignasià que se celebrarà el 13 i 14 d’abril

Aquest nou torneig inclou les modalitats 3x3 i la tradicional 5x5 en pista. En la primera, que es jugarà a les places Porxada i Sant Domènec, està oberta a les categories Infantil, Cadet, Júnior i Sènior, tant en masculí com en femení. El cost de la inscripció és de 40€ per equip i ja es poden tramitar online clicant ÁQUÍ

Llegir més