El Passatge del Terror de Manresa tindrà lloc als caps de setmana del 27 i 28 d’octubre i del 3 i 4 de novembre. La representació recuperarà el nom popular que va tenir el carrer del Balç durant molts anys.
Llegir mésSala de premsa
-
El carrer del Balç viurà una segona edició del Passatge del Terror, després de l’èxit de l’any passat
- Roda de premsa de presentació de les Visites Escolars al Mercat de Puigmercadal
-
Reoberta la carretera de Can Poc Oli, després de finalitzar les tasques de neteja
-
400 cantants de gòspel uniran les seves veus a la Seu de Manresa per enviar un missatge de pau i solidaritat
Presentació de la Memòria 2018 del CITE-CCOO, Centre d'Informació de treballadors estrangers
Dia: 10/02/2019
Hora: 12.30 H.
Lloc: Sala de premsa Ajuntament de Manresa, plaça Major, 1
Intervenen:
Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social de l'Ajuntament de Manresa
Carles Bertran Bruguera, Director del Centre d'Informació de treballadors estrangers
Lluis-Vidal Sixto, representant Acció Sindical CCOO
Llegir mésTreballs d'Aigües de Manresa al carrer Jaume Amergós, a partir de dilluns vinent
Amb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament en l’àmbit d’afectació de les obres per permetre pas de vehicles i habilitar un itinerari protegit per a vianants
La EPSEM-UPC, amb la col·laboració del Programa Ocupació al Bages Industrial (OBI), aposten per la formació sobre organització industrial
S’ofereix un postgrau que té l’objectiu de cobrir perfils de professionals que tinguin qualificació en mecànica i amb competències tècniques relacionades amb la direcció i organització de plantes industrials.
Llegir mésManresa lluirà un gran rètol icònic i identificatiu a la façana monumental de la ciutat
La instal·lació inclou el nom “MANRESA” i una estructura amb forma de cor amb la lletra “M”. S’instal·larà abans de la festa de la Llum i neix amb la voluntat de dotar l’entrada de la ciutat d’un nou element simbòlic i de potenciació de marca de ciutat en l'entrada més emblemàtica de la ciutat.
Llegir mésManresa homenatjarà a les víctimes de la matança d’Atocha de 1977 amb una placa davant dels jutjats
L’acte es realitzarà el proper dimarts 12 de febrer, a les 11 del matí, a la placeta dels Jutjats de Manresa (C/ Arbonés, 29), on es descobrirà una placa en homenatge als cinc advocats que van ser assassinats per un grup de terroristes d’extrema dreta. Hi participarà l’únic supervivent que encara viu, Alejandro Ruiz-Huerta, l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i representants de CCOO i el Col·legi d’Advocats de Manresa, promotors de l’acte.
Llegir mésPresentació de la ponència escènica de Quim Masferrer i Natxo Tarrés en el marc de “Manresa des d’una altra mirada” i balanç del projecte
Dia: 11/02/2019
Hora: 1 del migdia
Lloc: L’Hotelet – Casa Padró - Passeig de Pere III, 38, 08242 Manresa
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes
-Jordi Basomba, gerent de Manresana d’Equipaments Escènics
Llegir mésTreballs per instal·lar nova retolació a l'entrada de la ciutat (Pont Vell)
L'actuació es farà demà i s’ocuparà el carril de circulació de la carretera C-1411z, direcció “sortida ciutat”
Llegir mésLes 29 persones desallotjades de l’edifici afectat ahir per un incendi no podran tornar a casa fins que s’hi facin actuacions de reparació i s’aporti un informe tècnic de seguretat
En la reunió d’aquest migdia entre l’Ajuntament de Manresa i els veïns de l’edifici de la carretera del Pont de Vilomara afectat per l’incendi d’ahir, s’ha informat que es manté el desallotjament durant els propers dies, fins que s’hagi retirat la runa, s’hagin fet reparacions diverses, s’hagin revisat les instal·lacions de serveis i s’aporti un informe tècnic que garanteixi la seguretat del conjunt de l’edifici i particular de cadascun dels habitatges. En total hi ha 29 persones desallotjades, que a partir d’avui mateix, en horaris regulats, poden accedir als edificis a recollir pertinences. L’Ajuntament ofereix suport per allotjar persones que ho necessitin, però fins ara tots han manifestat que poden quedar-se a casa de familiars o amics, o bé que les assegurances els cobreixen l’estada a hotels. La policia científica ha descartat que l’incendi hagi estat a causa d’un acte delictiu.
Visita a Manresa de la consellera de Salut de la Generalitat
Dia: 07/02/2019
Hora: 9:30 h / 11 h
Lloc: Ajuntament de Manresa / Hospital de Sant Joan de Déu
Intervenen:
L’Ajuntament no detecta problemes estructurals greus a l’edifici de la carretera del Pont de Vilomara afectat per un incendi però els veïns no poden tornar a casa avui
Personal tècnic de l’Ajuntament de Manresa, juntament amb Bombers, ha fet una inspecció a l’edifici de set plantes, situat a la carretera del Pont de Vilomara, afectat per un incendi aquest matí. En la inspecció no s’han detectat problemes estructurals greus al bloc. Tot i així, les 11 famílies que viuen a l’immoble no podran tornar-hi avui, pel fet que la policia científica ha de determinar les causes de l'incendi, i també pel fet que cal fer reparacions i hi ha restes de fum a l’interior de l’edifici.