Sala de premsa

imagen

Tall de trànsit durant dos mesos al carrer Sant Andreu per dur a terme la darrera fase de les obres a la baixada dels Drets

Demà dimecres s’inicien els treballs d’urbanització a l’àmbit comprès entre els carrers Sobrerroca, Sant Andreu i Joc de la Pilota, corresponents a la darrera fase de les obres de millora de la baixada dels Drets. Per aquest motiu, es tallarà el trànsit el carrer Sant Andreu, des de la plaça Hospital. L’afectació durarà dos mesos, aproximadament.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i les entitats del Pacte de Ciutat acorden un salari mínim per les concessions administratives i els contractes d'obres

La mesura, que és fruït del diàleg i el consens entre el govern municipal i els agents socials i econòmics,  va ser anunciada ahir a la tarda per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, durant la reunió de balanç del Pacte de Ciutat per a la Promoció Econòmica i la Cohesió Social  2016-2019.

Llegir més
imagen

Eulàlia Blanes guanya el concurs de fotografia de la Fira de l’Aixada

La imatge titulada “Tot un personatge” mostra una inquietant i solitària figura negra enmig d’un carrer, que observa immòbil, les paradetes de la fira al fons i el públic assistent que passeja tranquil·lament.

Llegir més
imagen

Avui s’obre la nova convocatòria per concedir ajuts a la rehabilitació d'habitatges privats amb destí social

En aquesta edició FORUM ha augmentat la contribució fins a un màxim  de 12.000 euros per ajudar rehabilitar pisos buits i els arrendarà a tercers a un preu de lloguer social. El període per a la presentació de sol·licituds finalitza el 6 de maig.   

Llegir més
imagen

Els grups municipals d’ERC i JxM a Manresa presenten un govern amb quatre àrees i 21 regidories, que es distribueixen entre 16 regidors i regidores

L’alcalde de Manresa ha signat avui les delegacions de funcions en els regidors i regidores dels grups municipals d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) i Junts per Manresa (JxM) que formaran el govern municipal. Els 16 membres dels dos grups tindran atribucions, i hi haurà sis tinents d’alcalde, tres per cada grup.

 

Llegir més

Tall de trànsit al Passeig, entre la plaça Onze de Setembre i carrer Sèquia

L’actuació es farà aquest diumenge, de 9 a 11 h, amb motiu de la instal·lació d’una autogrua a l’edifici Telefònica.

Llegir més

Tall de trànsit a la plaça Hospital i carrer Remei de Dalt

Amb motiu de l’acte “Sopar Popular  Revetlla de Sant Joan”, diumenge al vespre  

Llegir més
imagen

Una trentena d'alumnes finalitzen el PTT Manresa amb perspectives d'inserció laboral o formativa

Aquest dijous s’ha celebrat a l’Ateneu les Bases l’acte de cloenda que ha inclòs una desfilada de perruqueria i estètica, la projecció d’un audiovisual i l’entrega de records als alumnes i lliurament de reconeixements a les empreses que els han acollit en pràctiques.

 

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Empordà, aquesta tarda

Amb motiu d'un acte de de revetlla de la Residència d'avis Sagrada Família


 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa convoca ajudes per a empreses que contractin persones a l’atur

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 15 de juliol. Els diferents ajuts poder ser del 50 o el 75% dels costos salarials dels treballadors contractats.

Llegir més

Roda de premsa de presentació del nou cartipàs municipal de l'Ajuntament de Manresa

Dia: 20/06/2019
Hora: 18.00 h
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Pl. Major, 1 - planta baixa)
Intervenen:

Valentí Junyent, alcalde de Manresa

Marc Aloy, regidor i cap del grup municipal d'ERC

Llegir més
imagen

Estudiants jesuïtes visiten Manresa amb motiu de la Manresa Cup

Un grup d’alumnes nord-americans, amb edats entre 15 i 18 anys, de l’Institut Saint Ignatius de Cleveland (Ohio), van fer la ruta ignasiana urbana i una competició a les Piscines Municipals.

Llegir més
imagen

Divendres s’inaugura a la Casa Lluvià l'exposició pictòrica 'Anàloga' de l’artista Maria Vernet

La mostra, que és un col·laboració amb el Centre Cultural El Casino de l’Ajuntament de Manresa i es podrà veure fins al 6 de juliol, aplega una vintena de pintures d’acrílic sobre tela en les quals l’artista palesa la relació entre persones i animals i posa en relleu la bellesa d’aquests últims i la seva interconnexió amb els humans per arribar a la veritat més humil i universal.

Llegir més
imagen

La 4a sessió d’IRIS commemorarà el dia de l’Orgull amb una jornada festiva i cultural, aquest dissabte

La festa tindrà lloc a l’Oficina Jove del Bages – Espai Jove Joan Amades a les 6 de la tarda i comptarà amb varies actuacions desenvolupades per artistes que a través de la música, la dansa, la poesia i la lectura performàtica parlen de la diversitat afectiva, sexual i de gènere.

Llegir més