Sala de premsa

imagen

El teatre Conservatori acollirà dijous un espectacle intergeneracional amb alumnes del Guillem Catà i avis del Casal de la Gent Gran

En el marc del projecte Art k’Suma de l’Ajuntament de Manresa, aquest dijous, 20 de desembre, el teatre Conservatori acollirà tres sessions de la representació “Nadal al Catà amb els avis del Casal de la Gent Gran de Manresa”. Una oportunitat única per gaudir d’un espectacle intergeneracional, en el qual fa setmanes que es treballa.


Llegir més

Presentació de la 8a edició de la cursa Sant Silvestre Manresana, Memorial Dolors Garcia

Dia: 17/12/2018
Hora: 10.30 del matí
Lloc: Sala de premsa de l’Ajuntament de Manresa (pl. Major, 1)
Intervenen:

 

-Jordi Serracanta, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Manresa

-Jesús Sorroche, propietari de Cube

-Toni Sorroche, director comercial Del Grup Cube

-Lluís Serracarbassa, responsable del Grup Cube

-Josep Garcia, pare de la Dolors Garcia

-Representants de les empreses patrocinadores Autotransversal i Inprovor

Llegir més

Presentació de l'espectacle "Nadal al Catà amb els avis del Casal de la Gent Gran de Manresa", en el marc del projecte intergeneracional Art k'suma

Dia: 17/12/2018
Hora: 12.30 del migdia
Lloc: Institut Guillem Catà (C/ Rosa Sensat, 6-8 Manresa)
Intervenen:

-Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

-Ramon Fontdevila, professor de l'IES Guillem Catà i autor del guió

-Rosa M. Ortega, responsable de la Big Band del Guillem Catà

-Josep M. Sarri i Francesc Vergés, representants del Casal de la Gent Gran

Llegir més
imagen

Manresa tornarà a tenir servei de bus gratuït durant la diada de Sant Jordi

L’Ajuntament de Manresa establirà un dispositiu especial de mobilitat amb l'objectiu de garantir la seguretat dels vianants, l'accés amb fluïdesa del transport públic al centre de la ciutat i millorar la circulació del trànsit.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament convoca el Premi Pare Ignasi Puig i Simon, dins els Premis Lacetània de les Arts i la Cultura 2019

Fins al 18 d’octubre es poden presentar els treballs de recerca relacionats amb la Manresa Ignasiana. El premi té una dotació de 1.500 euros.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la ctra. de Cardona, dimarts vinent

L'actuació té una durada de dues setmanes. No hi ha afectacions al trànsit

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer del Cós, dimecres 24 d'abril

S'hi faran treballs de millora d'un tram de rigola (paviment)

 

Llegir més
imagen

Afectacions a la mobilitat viària a Manresa per la Processó de Divendres Sant

Amb motiu de la Processó d’aquest divendres 19 d’abril a partir de les 20.30 h, es produiran talls de trànsit en diversos carrers del Centre Històric i del centre de la ciutat. El transport públic urbà també alterarà el recorregut en dues de les seves línies.

 

Llegir més
imagen

La Diputació de Barcelona i BBVA signen un crèdit amb l'Ajuntament de Manresa per més de 7,25 milions d'euros

La corporació provincial subvenciona 238.494,33 euros d'aquest préstec en el marc del Programa de Crèdit Local corresponent al període 2019-2020.

Llegir més
imagen

El primer Torneig del Camí Ignasià a Manresa esdevé una gran festa del bàsquet

Entre dissabte i diumenge, uns 400 esportistes van gaudir d’aquesta primera edició del torneig, enmig d’un extraordinari ambient i amb la voluntat de continuïtat perquè que els propers anys sigui un referent en el calendari esportiu de la ciutat

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la Carretera de Santpedor

S'hi faran calen de prospecció de serveis durant quatre dies amb afectacions en lagun punt d'estacionament

Llegir més