Es tractava d’un grup de la Comunidade Cefas, de Paraná, una comunitat laica que difon l’evangeli a través de la pràctica dels Exercicis Espirituals de Sant Ignasi.
Llegir mésSala de premsa
-
Una trentena de pelegrins brasilers recorren l’últim tram del Camí Ignasià, des de Montserrat fins a Manresa
-
Manresa acollirà l’estrena de "Tot va bé, si acaba bé", de la companyia teatral “Parking Shakespeare”
-
Manresa estrena la celebració del Mil·lenari Oliba amb un espectacle artístic nocturn a la Seu, el 7 de juliol
- Presentació de la 3a fase del projecte de Masoveria Urbana de Càritas Manresa i Ajuntament
Ampliació d'horari del cementiri i reforç del servei de bus per Tots Sants
Demà i demà passat també hi ha previstos diversos cultes religiosos a la Capella del cementiri
Llegir mésExhaurides les reserves per al mes de novembre per a la visita “Hora 20.22” per promoure el projecte Manresa 2022
L’any vinent es programaran noves dates d’una visita ciutadana que ofereix un recorregut pels indrets més emblemàtics de la Manresa Ignasiana, com la Seu, el carrer del Balç o l’Espai 1522, i que inclou algunes sorpreses i un tast gastronòmic final.
Llegir mésL’Espai 1522 acull “Transformació”, la segona part del cicle Quinze Vint-i-dos, durant el mes de novembre
El cicle Quinze Vint-i-dos vol oferir una lectura renovada dels conceptes Acollida i Transformació, conceptes estretament lligats a l’experiència d’Ignasi de Loiola a Manresa, a través de la música i les arts escèniques. Mentre la primera part del cicle es titulava Acollida i consistia a acollir joves formacions musicals, la segona part, anomenada Transformació, són diàlegs creatius entre artistes de diferents disciplines, com la música, la dansa o el circ, sense assaig previ i que estableixen una interacció en viu davant del públic.
Llegir mésEl projecte de gestió emocional i valors Lotus arribarà aquest curs a quasi 2.400 alumnes de Manresa, més del doble que l'any passat
2.379 alumnes pertanyents a 8 centres de primària i 2 de secundària participen en el projecte educatiu Lotus que es basa en la gestió emocional i en valors. El curs passat el nombre d’escolars que hi van prendre part va ser de 1.019.
Llegir mésL’Institut Lacetània acull l’acte institucional d’inici de curs amb la presentació de projectes duts a terme en centres educatius manresans
També es va fer un acte de reconeixement als alumnes de cicles formatius amb els millors expedients acadèmics de la seva promoció.
Llegir mésAcaba el termini per participar a l’homenatge de la Lleva del Biberó
Les persones supervivents o familiars que tinguin informació sobre la participació de bagencs en aquesta lleva es poden posar en contacte amb l'Ajuntament de Manresa o el Consell Comarcal del Bages fins el 8 novembre.
Llegir mésReparació d'Aigües de Manresa a l'altura del número 19 del Passeig
Mentre durin els treballs de reparació de la canalització i del paviment, el trànsit de vehicles que circuli pel lateral de Pg. Pere III (costat Casino) es desviarà per carrer Arquitecte Oms.

Dilluns s’inaugura la singular exposició d’objectes vinculats a la Caputxeta Vermella, a la Biblioteca Ateneu Les Bases
La mostra, que s’ha programat en el marc de Manresa Capital Cultural i es podrà visitar fins al 30 de novembre, presenta una selecció de contes, àlbums il·lustrats, llibres-joc, trencaclosques, titelles i altres objectes basats en el personatge de la caputxeta. A la inauguració hi assistirà la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, Anna Crespo.
Llegir més
Propostes expositives al Casal de les Escodines i al Centre Cívic Selves i Carner per a aquest novembre
El Casal de les Escodines acull una doble exposició sobre pintures i objectes inspirats en la filosofia de Raimon Panikkar amb motiu del centenari del seu naixement, del 2 al 30 de novembre. Al Centre Cívic Selves i Carner s’hi podrà veure una mostra fotogràfica d’orquídies silvestres de Catalunya, del 5 al 16 de novembre i de treballs d’arts plàstiques, del 19 al 30 de novembre.
Llegir mésManresa inicia la fase de participació ciutadana del Pla Clima (PAESC)
El Pla Clima de Manresa és el document estratègic per afrontar des de l’àmbit local el canvi climàtic. L’Ajuntament ha redactat un primer esborrany que ara es presenta a participació ciutadana.
Llegir més