Sala de premsa

imagen

Lluïda estrena el projecte "Manresa des d'una altra mirada” amb una interessant ponència sobre salut a càrrec de Miquel Vilardell i Toni Massanés

Més de 400 persones van omplir ahir al vespre la platea del teatre Conservatori, on el doctor Miquel Vilardell i el gastrònom Toni Massanés van estrenar el cicle de “ponències escèniques” del cicle “Manresa des d’una altra mirada”. Durant l’acte, conduïda per la periodista manresana Núria Bacardit, els ponents van oferir interessants consells per envellir i menjar millor. El projecte inclourà 4 sessions més, en què professionals, acadèmics, comunicadors i pensadors de reconegut prestigi a nivell català i internacional aportaran la seva opinió, la seva mirada sobre diversos aspectes de la societat actual.


Llegir més

Balanç de les actuacions del Comissionat del Centre Històric de Manresa

Dia: 23/09/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències de l'Ajuntament de Manresa

-Adam Majó, comissionat del Centre Històric de Manresa

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa organitza el taller “Pau enmig de la violència”, per reforçar la mobilització pacífica com a forma de transformació social

Tindrà lloc el proper dilluns 1 d’octubre de 17 a 19h, a la Casa Flors Sirera, i anirà a càrrec de l’advocat especialitzat en mediació de conflictes,  Jordi Palou-Loverdos.

Llegir més

Treballs de pavimentació a itineraris de vianants al Xup, avui i demà

L'actuació, que no té afectació al trànsit,  s'adreça a una part dels vials peatonals del barri


Llegir més
imagen

Consells preventius davant la baixada de temperatures a partir de mitjanit d’avui

Atenent l’avís del Centre d'Emergències de Catalunya (CECAT) i del Servei Meteorològic  de Catalunya, Protecció Civil de Manresa ha informat que es preveu que entre aquesta mitjanit  i possiblement la nit de divendres a dissabte es puguin assolir temperatures mínimes extremes.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa ofereix una xerrada i un curs per tractar l’ús de les TIC en els joves

La xerrada “Internet segura” es realitzarà el dijous 17 de gener, a les 7 de la tarda; i el curs “L’impacte de l’entorn digital en la infància i adolescència” es portarà a terme els dimecres 23 i 30 de gener, de les 9 del matí a les 2 del migdia. Totes les activitats tindran lloc a l’Espai Jove Joan Amades (C/ Sant Blai, 14) i estan adreçades als familiars i professionals que estan en contacte amb infants i adolescents.

Llegir més
imagen

El fiscal arxiva les diligències contra l’alcalde de Manresa pel suport al referèndum de l’1 d’octubre

La fiscalia de l’àrea de Manresa ha acordat l’arxivament de les diligències contra l’alcalde Manresa, Valentí Junyent, per haver donat suport al referèndum d’autodeterminació de Catalunya de l’1 d’octubre de 2017. Segons el text del fiscal, no hi ha prou elements per considerar que l’alcalde col·laborés activament  en el referèndum. Valentí Junyent ha rebut avui la notificació de la fiscalia i ha valorat positivament la resolució d’un cas “que mai no hauria d’haver arribat als jutjats”.


Llegir més
imagen

Un espectacle i sis pel·lícules són les noves propostes del "Petit Cine Club" per aquest quadrimestre

Aquest diumenge, 13 de gener, el Teatre Conservatori acollirà la primera de les propostes, l’espectacle Notes&Films, a les 12 del matí. Es tracta d’un concert amb regust de crispetes, farcit de música i cinema, recomanat per a infants a partir de 3 anys i per a tots els públics.

Llegir més

Estrena del nou pàrquing dissuasori al carrer Solsona

Dia: 10/01/2019
Hora: 13.00h.
Lloc: Carrer Solsona
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

Joan Calmet, regidor de Barris

Agapito López, president de l'AV Mion-Puiberenguer

Ramon Caballol, president de l'AV Plaça Catalunya 

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer de la Lemmerz, a partir de demà

Per treballs d'Aigües de Manresa a la xarxa general de clavegueram



Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa i Endesa signen el conveni que permetrà transformar l'entorn de la fàbrica de l'Anònima en un gran espai públic en ple Centre Històric

L’acord signat avui permetrà disposar d’un espai d’ús públic d’aproximadament 4.500 metres quadrats, equivalent a dues vegades la plaça Sant Domènec. Aquest acord s’haurà de traduir en una modificació del POUM, l’aprovació inicial de la qual es farà en el ple del mes de gener

 

Llegir més
imagen

Últimes setmanes per presentar projectes per la 3a edició del premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial al Bages

El proper 31 de gener finalitza el període de presentació de projectes innovadors d’aquesta iniciativa que té l’objectiu de donar suport i incentivar qualsevol tipus de projecte empresarial d’emprenedors de la comarca. Hi haurà dos projectes guanyadors, amb un premi d’un total de 7.000 euros, a part d’un de complementari consistent en una beca d’estudis de postgrau/màster al Campus de la UVIC-UCC.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la cruilla entre el carrer Sèquia i el Passeig

A partir de dijous i durant dues setmanes es prohibirà l'estacionament en l'espai afectat


 

Llegir més
imagen

Arrenquen els treballs d’ampliació de la vorera del túnel del carrer Indústria

L’actuació té una durada d’unes cinc setmanes, durant les quals el trànsit de vehicles restarà tallat, però es mantindrà el pas de vianants. També restarà tallada la sortida de l’Estació d’autobusos en direcció al carrer Indústria. Els treballs tenen un pressupost fe 70.791 euros.

 

Llegir més