Començarà a les 6 de la tarda a la Muralla de Sant Francesc i repeteix l’itinerari que es va estrenar el 2016, amb el recorregut a peu dels Reis i les principals figures des de Sant Domènec a la plaça Major, passant pel carrer del Born i Sant Miquel. Les carrosses dels tres Reis, estrenades l’any passat, han millorat la il·luminació, i s’estrenen noves coreografies. A partir d’aquest dissabte, el Carter Reial s’instal·la davant de l’Ajuntament, amb ampliació horària per reduir cues.
Sala de premsa
Presentació de les creacions de Teatre Social a Manresa - Mou-Teatre
Dia: 29/04/2019
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Teatre Kursaal de Manresa - Sala polivalent 1
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut
-Àngels Santolaria, regidora d'Acció Social i Cooperació
-Representants de les entitats i col·lectius participants
Llegir mésL’Espai Jove Joan Amades promou els projectes de mobilitat entre els i les joves amb una exposició sobre experiències de voluntariat
La mostra, que porta per títol COCAT: Un encontre de mirades i aplega un recull d’imatges de projectes de voluntariat duts a terme tant a Catalunya com a l’estranger, es podrà veure a partir de demà, dimarts, 30 d’abril, fins al dijous 16 de maig.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Berna Gargallo pel seu centenari
La regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors en nom del consistori
Llegir mésPresentació dels resultats del Pressupost Participatiu 2019
Dia: 28/04/2019
Hora: 11.00 h.
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament (plaça Major, 1)
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Pol Huguet, regidor de Participació i d'Entorn Natural de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésManresa acollirà la segona edició de l'Open Internacional d'Escacs Actius Fundació Joviat
El torneig es disputarà el dimecres 1 de maig a les instal·lacions de l’Escola Joviat. Començarà a les 10 del matí i es jugaran 5 rondes al matí i 4 a la tarda. Les inscripcions estaran obertes fins a les 8 del vespre del dilluns 29 d’abril.
Llegir més52.518 manresans són cridats a les urnes per a les eleccions d'aquest diumenge
L’Ajuntament de Manresa desplegarà un operatiu per informar sobre la participació i els resultats de les eleccions generals d’aquest diumenge a través del web www.manresa.cat/eleccions i de l’app Viu Manresa al mòbil.
Llegir mésLa Fira de l’Ocupació del Bages es consolida com un proposta d’èxit per apropar professionals i empreses
La fira, amb 350 visitants, pràcticament dobla l’assistència respecte la primera edició. Un centenar de persones van participar als tallers i a la resta d’activitats paral·leles
Llegir més