Amb motiu de la celebració de l’ExpoBages, la Plana de l’Om de Manresa ha acollit aquest cap de setmana passat “El Batec del Centre Històric”, un espai per donar a conèixer les iniciatives culturals que s’impulsen des d’aquest entorn de la ciutat.
Llegir mésSala de premsa

El projecte "Manresa des d'una altra mirada” arrenca dijous vinent posant el focus en el món de la salut
El doctor Miquel Vilardell i el gastrònom Toni Massanés inicien la setmana vinent el cicle de “ponències escèniques” protagonitzades per professionals, acadèmics, comunicadors i pensadors de reconegut prestigi a nivell català i internacional que aportaran la seva opinió, la seva mirada sobre diversos aspectes de la societat actual.
Presentació de l'Open Internacional d'Escacs Actius Fundació Joviat
Dia: 16/09/2018
Hora: 12 del migdia
Lloc: Escola Joviat - C/ Folch i Torres, 5-13 - Trobada a la recepció de l'escola
Intervenen:
-Jordi Serracanta, regidor d'Esports
-Carme Mas, responsable secció Escacs de la Joviat
-Jaume Sensat, responsable Millora Contínua i Innovació Fundació Joviat
Llegir més
L’ Ajuntament de Manresa participa en la trobada de socis de la xarxa europea URBACT "Re-Grow City" a la ciutat alemanya d’Altena
El projecte URBACT III és un programa europeu d'aprenentatge i d'intercanvi que promou el desenvolupament urbà sostenible. El programa dóna suport a diverses ciutats europees amb l'objectiu de treballar conjuntament en el desenvolupament de solucions i afrontar els reptes urbans més importants.
Llegir mésEl CEDEM organitza un curs formatiu per saber com obrir una franquícia
Tindrà lloc els dies 20 i 25 de setembre, de 9.30h a 13.30h al Palau Firal de Manresa
Llegir mésComencen les activitats del programa 'Manresa, Esport i Salut' adreçades a adults i gent gran
Aquest curs s’ofereixen un total de 740 places, de les quals encara queden algunes de lliures (un 20%). Les persones interessades s’hi poden inscriure trucant al 010. Les primeres sessions dirigides, que han començat aquesta setmana, han estat les de Gimnàstica de Manteniment i de Gimnàstica Dolça a diferents equipaments de la ciutat.
Llegir mésDemà s’estrena l’exposició “I” de Joan Villaplana, guanyador Premi TAV-CC 18
El fotògraf Joan Villaplana inaugura “I”, el projecte guanyador del Premi TAV-CC 18, una proposta interdisciplinària que investiga la representació artística de la idea de la unitat. Es podrà visitar fins al 30 de setembre al Casino.
Llegir mésEs presenta l’obra teatral “Mon pare és un ogre”, que es representarà al Conservatori i al centre penitenciari Els Lledoners
L’espectacle multidisciplinari forma part de la programació de Manresa Capital de la Cultura Catalana 2018 i tindrà lloc els dies 21 i 22 de setembre a càrrec de la companyia La Baldufa
Treballs de pavimentació al carrer i al solar del carrer Dama, dijous i divendres
Les actuacions tindran lloc dijous i divendres i formen part de les actuacions de millora de l'Espai Públic 2018. Amb motiu d’aquest treballs es prohibirà l’estacionament dels solars i es tallarà al trànsit de vehicles el carrer Dama, entre els carrers Joc de la Pilota i Llussà.
Llegir més
Treballs de canalització de gas natural al carrer Josep Guitart, a partir de demà
L'actuació tindrà una durada de tres setmanes
Llegir més