Sala de premsa

imagen

Manresa es converteix en un plató de cinema de la mà de l’Associació Dones Visuals i el seu programa Acció Viver, en el marc de la capital cultural

Avui i demà, 11 i 12 de juliol, alguns espais de Manresa, com ara la casa Lluvià, esdevenen un plató de cinema de la mà de Dones Visuals, associació que reuneix professionals del sector compromeses en defensar, promoure i fer efectiva la presència de la dona a l'audiovisual. L’acció es fa amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, en el marc de Manresa Capital Cultural.


Llegir més

Presentació del Catàleg d'Entitats de Cultura Popular i Tradicional

Dia: 10/07/2018
Hora: 13.30h
Lloc: Plaça Gispert, davant de l'escultura de Ramon Oms
Intervenen:

Anna Crespo, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Manresa

Representants d'entitats de Cultura Popular i Tradicional

Llegir més
imagen

Administracions i empreses del Bages fan pinya per la modernització dels polígons

La jornada “Innovació en la modernització dels polígons d’activitat econòmica” reuneix una setantena d’agents econòmics i polítics per abordar l’estat dels polígons industrials i plantejar nous reptes en la seva millora.  

Llegir més
imagen

La UCE de Manresa dedica la seva lliçó de cloenda al paper fonamental de Pompeu Fabra en la fixació de la llengua catalana

La catedràtica Teresa Cabré, antiga estudiant de l’institut Lluís de Peguera i actualment presidenta de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans, ha pronunciat aquest migdia una interessant conferència sobre la figura de Pompeu Fabra, en la lliçó de cloenda de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE a Manresa).


Llegir més

Treballs de millora del paviment al carrer Nou

Durant quatre setmanes se substituiran les rajoles malmeses


Llegir més

Roda de Premsa de presentació del programa d’actes de la Setmana dels Drets dels Infants

Dia: 14/11/2018
Hora: 11.30 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

 

-Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats

Llegir més
imagen

El Consorci de l’Agulla aprova el document marc d’ordenació de l’àmbit de l’Agulla

La Junta General del Consorci de l’Agulla ha aprovat avui el document que estableix les directrius i criteris per a l’ordenació urbanística de l’àmbit del consorci i és l’eina de consens a partir de la qual els ajuntaments de Manresa i Sant Fruitós de Bages adaptaran el seu planejament urbanístic, per incloure-hi les determinacions d’aquest document marc. El document, que és un avanç de planejament, preveu l’ampliació del parc de l’Agulla.


Llegir més

Presentació de l'espectacle "Lux Mundi: La llum del món", acte de cloenda de la capitalitat cultural de Manresa

Dia: 13/11/2018
Hora: 11.00h.
Lloc: Basílica de la La Seu. Sala d'Audiovisuals (Claustre).
Intervenen:

Anna Crespo, regidora de Cultura

Alfons Rodríguez, coordinador de Lux Mundi

Gabriel Casanova, productor de Lux Mundi

Mn Joan Hakolimana, rector de la Basílica de la Seu

Llegir més
imagen

El CEDEM ofereix un curs per ajudar a millorar les perspectives empresarials més enllà del pla d’empresa

La formació es farà en dues sessions; els dimarts 20 i 27 de novembre, de 2/4 de 10 del matí a 2/4 d’1 del migdia, al Palau Firal de Manresa. El curs, que anirà a càrrec de Jordi Puigdellivol (Start Up & Innovation Sherpa), està adreçat a les persones emprenedores i a les empreses de nova creació.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa impulsa una nova edició millorada del programa Xec Servei, destinat a la prestació de serveis socials de proximitat

El programa consisteix en una subvenció concedida per l’Ajuntament de Manresa que té l’objectiu de reduir el preu a pagar per les persones usuàries pel consum de serveis d’atenció domiciliària, suport a la llar, etc. Enguany s’estableixen dues modalitats de xec, de 4,5 i 7 euros. Cada usuari en pot rebre fins a 100 xecs  anualment, i en casos excepcionals degudament acreditats  150 xecs.


Llegir més
imagen

Afectacions a la mobilitat pel rodatge d'una sèrie de televisió a Manresa

Equips de la productora Weekend Studio, que graven la sèrie "Hache" per a Netflix, seran a Manresa els propers dies. Hi haurà diverses afectacions a zones del Centre Històric, Valldaura i passeig Pere III.

Llegir més

Arrenca la 3a fase dels treballs de renovació del clavegueram al carrer Bonsuccés

Aquesta fase té una durada de dues setmanes i preveu el tall de trànsit al carrer Bonsuccés, entre els carrers de l'Era del Firmat i Puigterrà de Baix.

 

Llegir més
imagen

El projecte Cosmògraf continua demà amb els músics Natxo Tarrés i Pablo Hasél al Centre Cultural el Casino

L’acte es farà a les 7 de la tarda i és d’accés lliure per a tothom. La conversa girarà a l'entorn de l’art i la cultura com a eines de transformació social. El cicle Cosmògraf continuarà fins al 30 de novembre amb altres propostes culturals i amb la presència de figures importants dins del pensament filosòfic i la creació artística.

Llegir més