El tractament es durà a terme la matinada del dijous, 17 de maig, al divendres, 18 de maig, en horari de 5 a 8 h.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament farà un tractament fitosanitari pel control de l’assecada dels xiprers al cementiri de Manresa
- Estrena del nou espai públic al solar entre els carrers Barreres i Tahonas
- Presentació del servei d'assessorament per a entitats
-
L'Anònima es converteix en l'epicentre creatiu de Manresa amb el FABA
Inauguració del Camp de vòlei del Congost - Torneig vòlei platja Catalunya central
Dia: 30/08/2018
Hora: 2/4 de 7 de la tarda
Lloc: Pistes de vòlei platja del Congost
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Jordi Serracanta, regidor d'Esports
-Sergi González, secretari del club Volei6
Llegir més
Un miler de persones han participat en els diversos actes de la segona edició de la Festa del Tomàquet
La Festa del Tomàquet és una iniciativa de l'Ajuntament de Manresa que va néixer l'any passat amb l'objectiu de donar a conèixer els productors de l'horta bagenca i les diferents varietats de tomàquet que conreen. La segona edició, que s’ha acabat aquesta setmana, ha confirmat la seva gran acceptació
Llegir més
Lluïda estrena del Festivalet que omplirà Manresa de circ fins diumenge
En el marc de la Capital de la Cultura Catalana, el Festivalet de Circ, que s’ha estrenat avui i tindrà lloc fins diumenge, sorgeix amb l’objectiu d’apropar el circ a la ciutadania i, alhora, enriquir el teixit artístic del circ per a locals i forans, artistes i espectadors. Avui se n’ha fet una lluïda inauguració i el primer espectacle, a la plana de l’Om.

La Setmana de Jocs al Carrer del CAE arriba a la 16a edició
Del 3 al 7 de setembre la Setmana de Jocs al Carrer tornarà a ocupar els carrers i places del Centre Històric. Enguany renova la seva imatge amb l’objectiu de convidar a la gent a aturar-se i jugar
Llegir més
Canvis en les afectacions de trànsit per millora del paviment en calçades als carrers, aquesta setmana
Per motius tècnics es modificaran els treballs de millora del paviment en les calçades
Llegir més
El CEDEM programa nous cursos de formació pel mes de setembre
Els cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació
Llegir mésInauguració del Festivalet de Circ de Manresa
Dia: 29/08/2018
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Espai Plana de l'Om
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Anna Crespo, regidora de Cultura
-Joan Morros, coordinador d'El Galliner
-Oriol Garriga, membre de La Crica
Llegir més
L’Associació Eines per l’esport realitzarà una xerrada sobre l’esport i les addiccions, divendres al Casino
Es farà a les 7 de la tarda i es donarà a conèixer la travessa que estan fent per Catalunya a peu, un projecte de superació esportiva amb l’objectiu de lluitar contra les addiccions
Llegir més
S’ajorna la ponència de Natxo Tarrés i Quim Masferrer prevista per aquest dijous en el marc del cicle “Manresa des d’una altra mirada”
Per motius sobrevinguts, l’organització del cicle “Manresa des d’una altra mirada” ajorna la ‘ponència escènica’ amb el títol “Festa és cultura. Manresa cor de la festa”, prevista per aquest dijous, 30 d’agost, amb el músic Natxo Tarrés i l’actor Quim Masferrer. Properament es comunicarà una nova data per a la celebració de l’acte.
L’Ajuntament de Manresa inicia la segona fase del pla per millorar les calçades de carrers
Avui comença la segona fase de pavimentacions de carrers de Manresa, en el marc del pla de xoc adreçat a millorar les calçades, voreres i accessibilitat. Entre els ja fets a principi de mes i els que es faran aquesta setmana, un total de 16 carrers de la ciutat veuran notablement millorades les seves calçades.