El D'A Film Festival Barcelona, que se celebra aquests dies a la ciutat de Barcelona, presenta una selecció del millor cinema del moment. Uns dies després del festival, el Tour D’A portarà alguns dels films que s’hi han pogut veure a d’altres ciutats catalanes, com ara Manresa, on es podran veure tres pel·lícules, els dies 10, 13 i 20 de maig, a l’Espai Plana de l’Om, en el marc de la programació de CineClub. Avui se n’ha fet la presentació a Sitges, amb la presència de la regidora Anna Crespo.
Sala de premsa
-
El Tour D'A 2018 porta una selecció de pel·lícules del D'A Film Festival Barcelona a Manresa i altres poblacions catalanes
-
L’Ajuntament de Manresa instal·la una pantalla informativa a la façana del Teatre Conservatori
-
46 estudiants jesuïtes irlandesos recorren l’últim tram del Camí Ignasià i visiten Manresa
- Presentació de la 1a edició de la Setmana d'Emprenedoria de Manresa
Dimecres començaran els treballs per a la canalització soterrada de gas natural i nova escomesa al carrer del Bruc, 64
Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparà un dels dos carrils de circulació a carrer Bruc entre els carrers Nou de Valldaura i Cos.
L’Oficina de Turisme continua la línia ascendent pel que fa al nombre de visitants estrangers durant el juliol
La capital del Bages ha rebut un 22% de visitants estrangers que comparats amb els del mes de juliol de 2017 representen un 20% més.
Llegir mésOberta la convocatòria per sol·licitar subvencions per restaurar, conservar o millorar el patrimoni cultural de Manresa
La convocatòria va adreçada a tota persona física o jurídica, particulars o entitats publiques o privades, que poden presentar la seva sol·licitud telemàticament, o presencialment, a l’Oficina d’Activitats Econòmiques (OAE), fins el 28 de desembre.
Llegir mésS’incrementa un 37% el nombre d’atencions de l’agent d’acollida municipal a persones nouvingudes durant el 2017
L’informe del programa d’Acollida de l’Ajuntament de Manresa constata que l’any passat es van atendre 1.221 de 65 nacionalitats diferents, 331 persones més que l’any 2016.
Llegir més
Beques del projecte Bages Ocupacio+45
Nova convocatoria de beques de formació en el marc del projecte Bages Ocupació +45
Llegir més
Avís preventiu activat a la Catalunya Central per ozó troposfèric
Per reduir l’exposició a l’ozó troposfèric i als possibles efectes sobre la salut d’aquest contaminant, es recomana a les persones més vulnerables a aquests efectes (persones amb malalties cardíaques o de l’aparell respiratori, els nadons, els nens en edat preescolar i les dones embarassades) que redueixin les activitats que suposin esforços corporals intensos, realitzades a l'aire lliure.
Llegir mésEls treballs de pavimentació del solar dret i el carrer Dama es posposen fins la darrera setmana del mes d’agost
Els treballs estaven previst per demà, dijous 2 d’agost, i formen part del pla de xoc de Millora de l’Espai Públic 2018.
Continuen a bon ritme els treballs de millora del paviment en calçades de varis carrers de Manresa
Durant les darreres hores, han finalitzat diverses actuacions i resten en marxa els treballs a la rotonda del carrer Primer de Maig-Sant Josep; i al carrer Guimerà, entre el carrer Carrió i Carrasco i Formiguera.
Llegir mésAfectacions al trànsit per la millora del paviment en calçades de demà, dimecres 1 d’agost
S’emmarquen en el pla de xoc de Millora de l’Espai Públic 2018.
Llegir més