Sala de premsa

Presentació del projecte "Música en Vena. La música que cura" del Conservatori Municipal de Música de Manresa

Dia: 18/04/2018
Hora: 12.00 h.
Lloc: Conservatori Municipal de Música de Manresa, c/ Ignasi Balcells, 12-14
Intervenen:

Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Salut de l'Ajuntament de Manresa 

Carme Botifoll, directora del Conservatori

Xavier García, professor de viola del CMMM

Virginia Castelló, presidenta de l'Asociació "Música en Vena"

Llegir més
imagen

20 propostes ciutadanes passen a la fase final de votació del Pressupost Participatiu 2018

En aquesta edició s’han presentat 30 projectes, dels quals finalment 20 han estat seleccionats. Del 5 al 27 de maig es farà la votació, que es podrà fer telemàticament i també a d’altres punts de votació presencial. S’escolliran un mínim de quatre projectes i s’hi tornaran a destinar 200.000 euros del pressupost municipal.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa consensua amb veïns i entitats la proposta de connexió del camí de la Font de Fans amb la Creu del Tort

La proposta d’ordenació de l’entorn de la Creu del Tort ha estat acordada entre Ajuntament de Manresa, veïns del sector, el Centre d’Estudis del Bages i l’Associació de Veïns i permetrà resoldre la connexió entre el riu Cardener i el barri de les Escodines després de 18 anys de reivindicació veïnal.


Llegir més
imagen

Tornen les festes de Sant Ignasi amb una trentena d’activitats al bell mig del Centre Històric

Fins al 31 de juliol els carrers Sobrerroca, Sant Miquel, plaça Major i voltants acolliran actes ja clàssics com el Concurs d’Aparadors del Centre Històric, la 5a edició de la Caminada nocturna Montserrat – Manresa,  la 5a edició del cicle musical “Sons del Camí” o les visites guiades per conèixer la ciutat ignasiana, però que inclou diverses novetats per fer la festa atractiva a tots els públics, especialment als més joves.  

Llegir més
imagen

L'Ajuntament fa un tractament fitosanitari als plàtans del Passeig Pere III i la plaça Espanya

Durant la nit de dijous a divendres, 19 i 20 de juliol, de les 11 del vespre a les 6 de la matinada, es farà una ruixada als arbres del Passeig Pere III fins a la plaça Espanya pel control del tigre del plàtan (Corythucca ciliata).

Llegir més

Inauguració del mural "Galeria d'art de pintores oblidades" a l'antiga Cambra de Comerç

Dia: 17/07/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: A l'antic edifici de la Cambra de Comerç (C/ del Pedregar)
Intervenen:

- Cristina Cruz, regidora de la Dona i Igualtat de l'Ajuntament de Manresa.

- Txema Rico, artista i monitor del projecte

- Un alumne del projecte

Llegir més
imagen

El nou director-gerent d’Aigües de Manresa, Antoni Ventura, explica que treballarà per consolidar el model públic d’èxit de l’empresa

Nova etapa a Aigües de Manresa, amb l’estrena del nou director-gerent, Antoni Ventura, que ha començat a treballar aquesta setmana en substitució de Josep Alabern, que havia ocupat el càrrec des de 1981. Acompanyat de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i del primer tinent d’alcalde i també representant del Consell Comarcal al Consell d’Administració de l’empresa, Marc Aloy, el nou director-gerent ha demanat avui, en la presentació, ser considerat “un manresà més, que treballarà perquè el model públic d’Aigües de Manresa, que és un referent arreu del país, segueixi avançant”.


Llegir més

Presentació de la 2a Festa del Tomàquet

Dia: 16/07/2018
Hora: 2/4 de 12 del migdia
Lloc: Espai "We love cooking" - Elde - C. del Bruc, 74 - Manresa
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor d'Entorn Natural

-Jaume Arnau, regidor de Comerç i Mercats

-Membres de l'organització

Llegir més

Presentació del nou gerent d'Aigües de Manresa

Dia: 16/07/2018
Hora: 2/4 d'11 del matí
Lloc: Aigües de Manresa - Plana de l'Om 6, 2n 1a - Manresa
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa

-Antoni Ventura, nou gerent d'Aigües de Manresa

Llegir més

Presentació de la programació de les Festes de Sant Ignasi 2018

Dia: 16/07/2018
Hora: 13.30h
Lloc: Capella del Pou de la Gallina, carrer Sobrerroca
Intervenen:

Joan Calmet, regidor de Turisme i Habitatge i Barris
Lluís Pagès, director de la Fundació de la Cova
Josep Tobenya, president de l’Associació de Comerciants del carrer Sobrerroca.
Clàudia Rodríguez, dissenyadora del cartell d’aquest any.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i la Fundació Johan Cruyff signen el conveni per a la instal·lació del Cruyff Court Manel Estiarte

Ha estat signat avui per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la directora de la Fundació Cruyff, Pati Roura. El projecte de construir un camp de futbol Cruyff Court a la plaça Milcentenari de Manresa té com a objectiu promoure l’esport com a eina educativa i  de cohesió entre els infants i els joves d'aquesta zona de la ciutat.

Llegir més
imagen

L’Edifici de l’Anònima de Manresa acollirà “Manes”, l’espectacle teatral de La Fura dels Baus

Hi haurà dues representacions que tindran lloc els dies 27 i 28 de juliol.  Està organitzat per l’Ajuntament i forma part de la programació de Manresa, Capital de la Cultura Catalana 2018.

Llegir més