L’Ajuntament posa en marxa aquest mes de febrer la campanya “Pisos plens, barris vius”, amb l’objectiu que els petits propietaris posin pisos actualment desocupats al mercat de lloguer. El creuament de dades amb Incasol i Aigües de Manresa permetrà saber el nombre pisos llogats però no declarats, per tal conèixer amb més certesa el nombre d’habitatges desocupats a Manresa.
Llegir mésSala de premsa
-
L’Ajuntament de Manresa impulsa accions per mobilitzar pisos de petits propietaris cap al mercat de lloguer
-
Aquest dimecres tindrà lloc una nova edició de la gimcana tecnològica "Manresada" amb més de 1.000 participants
-
El mercat agrari de la plaça Major es traslladarà dissabte a la plaça Sant Domènec amb motiu de la Fira de l’Aixada
- Acte d'estrena del nou rètol icònic i identificatiu a la façana monumental
Manresa acull l'homenatge a les persones que treballen per promoure l'art de la pedra seca i celebra la seva inclusió al patrimoni de la UNESCO
La finca de l'Obaga de de l'Agneta, a Manresa, va acollir dissabte l'acte de celebració de la inscripció de la pedra seca a la Llista Representativa del Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat.
Llegir mésEl projecte Vi_suals ofereix demà dues accions artístiques, la inauguració de l’exposició de Foto Art i una projecció de curtmetratges
El mercat de Puigmercadal, un local del carrer Sant Miquel, la sala d’Exposicions i l’Auditori de la Plana acolliran aquest dissabte diverses activitats d’aquesta edició de Vi_suals.
Llegir més
El Centre Històric tornarà a bullir amb la "Manresa Street Night", la cursa que recorre els indrets ignasians
La competició, organitzada conjuntament pel Grup Cube i l’Ajuntament de Manresa, tindrà lloc el dissabte 15 de juny i consta de dues modalitats, una prova de 5 i una de 10 quilòmetres en un circuit totalment urbà i que vincula l’esport amb la dinamització del Centre Històric.
Llegir mésPresentació de la 16a edició del Mundialet intercultural de futbol
Dia: 09/06/2019
Hora: 12.00
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major,1)
Intervenen:
Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social en funcions de l'Ajuntament de Manresa
Moctar Thera, ONG Diapo
Luis Villa, vicepresident del C.E. Manresa
Jorde Pulido, representant de l'organització
i representants de la Federació Catalana de Futbol i de les seleccions participants
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa i el CAE signen un conveni de col·laboració
El consistori atorga una subvenció de 15.000 euros a l’entitat manresana per a l’organització d'activitats com la Setmana de Jocs al Carrer, el Club del Joc i cursos de director, entre altres. El CAE celebra enguany el 35è aniversari.
Experts debatran dimecres a Manresa sobre el model de ciutat del futur, en el marc de l’Agenda Urbana de Catalunya
L’Ajuntament de Manresa s’ha adherit a la Declaració per una Agenda Urbana de Catalunya, impulsada per l’Assemblea Urbana de Catalunya, un òrgan format per administracions, societat civil i teixit productiu, que té per objectiu analitzar i debatre polítiques de sostenibilitat urbana per als propers anys. S’ha iniciat un procés participatiu per tirar endavant el projecte, i en aquest marc Manresa acollirà la segona sessió de treball, que tindrà lloc dimecres vinent a la FUB, sobre “Model de ciutat”. Diversos experts debatran sobre model urbà, ecosistemes urbans i biodiversitat, i inclusió social.
Es presenta el Casal d’estiu infantil Escodines, un projecte de lleure creatiu, música i dansa
Es desenvoluparà durant el mes de juliol, de 18 a 20 h, i s’adreça a nens i nenes de 5 a 13 anys que vulguin gaudir de les emocions i els sentiments que els proporciona la música i les arts escèniques, la dansa, les manualitats i la creativitat. El període d’inscripció arrenca dilluns vinent fins esgotar les 50 places previstes.
Llegir mésEl Vell Congost acollirà el Campionat de Catalunya d’Esgrima per a menors de 10 i 12 anys, aquest diumenge
És el segon any consecutiu que aquesta competició es porta a terme a Manresa i està prevista que sigui participada per més d’un centenar d’esgrimistes de 16 clubs catalans.
Llegir mésEls Àngels de Nit intervindran a Manrusionica per tal d’informar les persones joves sobre consums i comportaments sexistes
Demà dissabte 8 joves ‘Àngels de Nit’ seran presents al festival Manrusionica per tal d’informar les persones joves de possibles comportaments sexistes, i repartiran informació per tal de reduir els riscos que poden causar l’abús de l’alcohol i substàncies.