Sala de premsa

Presentació dels projectes finalistes i del procés del Pressupost Participatiu 2018

Dia: 17/04/2018
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Participació i Entorn Natural

Llegir més
imagen

L’Associació Cine Club Manresa dona el fons documental "Cineclub Manresa" a l’Ajuntament

El contracte de donació l’han signat avui al migdia l’alcalde de la ciutat, Valentí junyent, i el president de l’Associació Cineclub Manresa, Enric Tierz. També els ha acompanyat la regidora de Cultura, Anna Crespo i altres membres de l’entitat donant

Llegir més
imagen

Aquest dissabte es fa una plantada d'arbres al Cardener i es culmina el projecte participatiu guanyador del 2017

L’activitat, que està oberta a tota la ciutadania, començarà a les 10 del matí al Parc Vidal (al costat de la carpa del Riu). La plantada s'emmarca en el projecte participatiu de "Recuperació de la llera del Riu Cardener", presentat per la Fundació Rosa Oriol, que va ser un dels guanyador dels pressupostos participatius 2017.

Llegir més
imagen

S’inicia la formació del Programa Treball i formació

En el marc del Programa Treball i formació iniciat el passat mes de desembre, està previst que els treballadors contractats realitzin una formació de 90 hores corresponent a mòduls de certificats de professionalitat. 

Llegir més
imagen

Es presenta la 2a Festa del Tomàquet, que tindrà lloc a Manresa entre el 19 i el 28 de juliol

L’esdeveniment que té per objectiu donar a conèixer els productors de l’horta bagenca i les diverses varietats de tomàquet que conreen

Llegir més
imagen

Tornen les festes de Sant Ignasi amb una trentena d’activitats al bell mig del Centre Històric

Fins al 31 de juliol els carrers Sobrerroca, Sant Miquel, plaça Major i voltants acolliran actes ja clàssics com el Concurs d’Aparadors del Centre Històric, la 5a edició de la Caminada nocturna Montserrat – Manresa,  la 5a edició del cicle musical “Sons del Camí” o les visites guiades per conèixer la ciutat ignasiana, però que inclou diverses novetats per fer la festa atractiva a tots els públics, especialment als més joves.  

Llegir més
imagen

L'Ajuntament fa un tractament fitosanitari als plàtans del Passeig Pere III i la plaça Espanya

Durant la nit de dijous a divendres, 19 i 20 de juliol, de les 11 del vespre a les 6 de la matinada, es farà una ruixada als arbres del Passeig Pere III fins a la plaça Espanya pel control del tigre del plàtan (Corythucca ciliata).

Llegir més

Inauguració del mural "Galeria d'art de pintores oblidades" a l'antiga Cambra de Comerç

Dia: 17/07/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: A l'antic edifici de la Cambra de Comerç (C/ del Pedregar)
Intervenen:

- Cristina Cruz, regidora de la Dona i Igualtat de l'Ajuntament de Manresa.

- Txema Rico, artista i monitor del projecte

- Un alumne del projecte

Llegir més
imagen

El nou director-gerent d’Aigües de Manresa, Antoni Ventura, explica que treballarà per consolidar el model públic d’èxit de l’empresa

Nova etapa a Aigües de Manresa, amb l’estrena del nou director-gerent, Antoni Ventura, que ha començat a treballar aquesta setmana en substitució de Josep Alabern, que havia ocupat el càrrec des de 1981. Acompanyat de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i del primer tinent d’alcalde i també representant del Consell Comarcal al Consell d’Administració de l’empresa, Marc Aloy, el nou director-gerent ha demanat avui, en la presentació, ser considerat “un manresà més, que treballarà perquè el model públic d’Aigües de Manresa, que és un referent arreu del país, segueixi avançant”.


Llegir més

Presentació de la 2a Festa del Tomàquet

Dia: 16/07/2018
Hora: 2/4 de 12 del migdia
Lloc: Espai "We love cooking" - Elde - C. del Bruc, 74 - Manresa
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor d'Entorn Natural

-Jaume Arnau, regidor de Comerç i Mercats

-Membres de l'organització

Llegir més

Presentació del nou gerent d'Aigües de Manresa

Dia: 16/07/2018
Hora: 2/4 d'11 del matí
Lloc: Aigües de Manresa - Plana de l'Om 6, 2n 1a - Manresa
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa

-Antoni Ventura, nou gerent d'Aigües de Manresa

Llegir més

Presentació de la programació de les Festes de Sant Ignasi 2018

Dia: 16/07/2018
Hora: 13.30h
Lloc: Capella del Pou de la Gallina, carrer Sobrerroca
Intervenen:

Joan Calmet, regidor de Turisme i Habitatge i Barris
Lluís Pagès, director de la Fundació de la Cova
Josep Tobenya, president de l’Associació de Comerciants del carrer Sobrerroca.
Clàudia Rodríguez, dissenyadora del cartell d’aquest any.

Llegir més