La celebració tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 de maig, i destaquen activitats com un itinerari de roques urbanes de la ciutat ofert pel Museu de Geologia; una experiència didàctica sobre el néixer, al Museu Comarcal; una taula rodona al centre històric; visites als tresors de la Seu i a la Coveta de Sant Ignasi; així com un roomescape i una festa tipus guateke al Museu de la Tècnica.
Llegir mésSala de premsa
- 
				
				Manresa se suma a la celebració del Dia Internacional dels Museus amb jornades de portes obertes i activitats diverses 
- 
				
				Bus Manresa estrena nous itineraris i parades per arribar a zones com ara el Congost, el polígon dels Dolors, el Palau Firal i l’Escola d’Idiomes 
- Roda de premsa de Presentació dels XI Jocs Catalans d'Esport Adaptat
- CANVI D'HORARI: Presentació del XIV Trofeu Ciutat de Manresa de Ball Esportiu
Inauguració del Festivalet de Circ de Manresa
						Dia: 29/08/2018
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Espai Plana de l'Om
Intervenen: 
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Anna Crespo, regidora de Cultura
-Joan Morros, coordinador d'El Galliner
-Oriol Garriga, membre de La Crica
Llegir més 
			L’Associació Eines per l’esport realitzarà una xerrada sobre l’esport i les addiccions, divendres al Casino
Es farà a les 7 de la tarda i es donarà a conèixer la travessa que estan fent per Catalunya a peu, un projecte de superació esportiva amb l’objectiu de lluitar contra les addiccions
Llegir més 
			S’ajorna la ponència de Natxo Tarrés i Quim Masferrer prevista per aquest dijous en el marc del cicle “Manresa des d’una altra mirada”
Per motius sobrevinguts, l’organització del cicle “Manresa des d’una altra mirada” ajorna la ‘ponència escènica’ amb el títol “Festa és cultura. Manresa cor de la festa”, prevista per aquest dijous, 30 d’agost, amb el músic Natxo Tarrés i l’actor Quim Masferrer. Properament es comunicarà una nova data per a la celebració de l’acte.
L’Ajuntament de Manresa inicia la segona fase del pla per millorar les calçades de carrers
Avui comença la segona fase de pavimentacions de carrers de Manresa, en el marc del pla de xoc adreçat a millorar les calçades, voreres i accessibilitat. Entre els ja fets a principi de mes i els que es faran aquesta setmana, un total de 16 carrers de la ciutat veuran notablement millorades les seves calçades.
 
			86 pesones ateses, totes de caràcter lleu, al Correfoc d’aquest any
Un total de 86 persones van ser ateses al Correfoc d’aquest any. Només dues van ser traslladades a l’hospital, amb contusions. La xifra d’atencions va ser inferior a la de l’any passat, que es va elevar a 103.
Llegir mésPregó institucional de la Festa Major 2018, a càrrec de David Victori
Text íntegre del Pregó Institucional de la Festa Major 2018, a càrrec del cineasta David Victori.
Llegir més 
			L’alcalde convida a reforçar l’autoestima i a apostar pel talent i pels joves en el discurs de cloenda del Pregó de la Festa Major
Valentí Junyent considera un exemple la curta però exitosa trajectòria del pregoner, el jove i prometedor cineasta manresà David Victori, i li agraeix el seu manresanisme i la seva estimació per la ciutat.
Llegir mésFinalitzen obres de reurbanització del camí de la Gravera, que avui es reobre al trànsit de vehicles
Vint dies abans del termini marcat inicialment, avui es reobre al trànsit el camí de la Gravera, després de les obres de reurbanització, que han tingut un cost de 528.000 euros. El vial té l’amplada necessària per tenir dos carrils de circulació i una vorera ampla.
La via de Sant Ignasi recupera el trànsit de vehicles en sentit d’entrada a la ciutat
A partir d’avui ja és possible circular per un dels carrils, en sentit entrada ciutat, de la via de Sant Ignasi. També s’ha restablert el doble sentit de circulació als carrers Vidal i Barraquer i Viladordis. Els treballs ja han completat la fase d’instal·lació de clavegueram i altres serveis, i afronten ara la fase d’execució de voreres, pavimentacions, jardineria i mobiliari.
Llegir més 
			Afectacions al trànsit per millora del paviment en calçades als carrers Saleses, Circumval·lació i Sèquia, dimarts vinent
 En el marc del pla de xoc de Millora de l'Espai Públic 2018, dimarts vinent, dia 28 d'agost, es realitzaran els següents treballs de millora del paviment en les calçades
Llegir més