Després de dos anys d’obres, i amb una inversió de 5 milions d’euros, la Residència Sant Andreu de Manresa ha inaugurat una ampliació que servirà per incrementar el nombre de places, traslladar i ampliar el centre de dia i reforçar el posicionament de l’equipament com a gran referent de l’atenció a les persones grans a la comarca del Bages. Durant l'acte també s'ha inaugurat l'ascensor d'ús públic entre els carrers Remei de Baix i Remei de Dalt.
Sala de premsa
-
La Residència Sant Andreu inaugura una ampliació històrica amb la voluntat de situar-se com a referent en l’atenció a les persones grans al Bages
-
Dissabte es durà a terme una visita oberta i gratuïta a la gran exposició dels 125 anys de les Bases de Manresa
-
El Síndic de Greuges vindrà a Manresa aquest dijous per atendre les consultes i queixes dels ciutadans
-
L’Ajuntament de Manresa finalitza els treballs de millora dels espais d’accés a l’estadi de futbol del Congost
L'Ajuntament farà un tractament fitosanitari contra el pugó a l'arbrat de diferents espais de Manresa
L’actuació tindrà lloc durant aquesta matinada (de dimarts a dimecres) de les 11 de la nit a les 6 del mati.
Llegir més
L’exposició "Refugiades de lluny i de prop" estarà a l’Espai 1522 fins al 17 de juny i després a la Plana de l’Om fins al dia 30
La mostra, centrada des del punt de vista de la dona, posa de manifest el paral·lelisme entre dos episodis de cooperació internacional que s’han donat en diferents moments i espais de la història: la dels deportats de la Guerra Civil Espanyola (a l’any 1939) que buscaven refugi a França i l’actual èxode de la població siriana que, actualment, necessita travessar fronteres per tenir una esperança de vida.
Llegir mésLliurament de tretze treballs de recerca d’alumnes de 2n de batxillerat a la Biblioteca del Casino
Els treballs han estat seleccionats pels seus centres educatius seguint el criteri de la qualitat de la temàtica comarcal.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa ofereix tres places temporals d'educador/a social
L'Ajuntament de Manresa necessita proveir, amb caràcter d'urgència i mitjançant contracte temporal, tres places d'educador/a social, per donar servei als centres oberts durant l'estiu.
Llegir mésAVUI: Recepcions de l'equip cadet A del Club Bàsquet Manresa 2015 i de l'equip de futbol UE Balconada pels seus èxits esportius
Dia: 03/06/2018
Hora: 19.15 / 20 h
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
19:15 h: Recepció de l'equip cadet A del Club Bàsquet Manresa 2015 pel 3r lloc al Campionat de Catalunya i el 8è al Campionat d'Espanya
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Jordi Serracanta, regidor d'Esports
-Sebastià Catllà, president del Club Bàsquet Manresa 2015
-Jugadors, equip tècnic i directius de l'equip
20 h: Recepció a l'equip de futbol UE Balconada pel seu ascens a Tercera Catalana
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Jordi Serracanta, regidor d'Esports
-Josep Manel Martín, president del club UE Balconada
-Jugadors, tècnics i directius de l'equip
Llegir mésManresa acull per primera vegada el Campionat de Catalunya d’Esgrima
La competició, en la categoria de menors de 10 i 12 anys, tindrà lloc aquest diumenge, 10 de juny, a les instal·lacions del Complex Vell Congost de Manresa, i amb una participació de més d’un centenar d’esgrimistes de 16 clubs catalans.
Llegir mésTreballs d'Endesa al carrer Sant Joan d'en Coll
Amb motiu d’aquesta actuació, durant un mes es prohibirà l’estacionament dels àmbits d’afectació de les obres per a habilitar itineraris de vianants com per a mantenir el trànsit de vehicles.
Llegir més

La Mostra d’Economia Social i Solidària de Manresa passa amb nota el seu trasllat a la riba del Cardener
Centenars de persones van passar al llarg de la jornada de dissabte passat per la Fàbrica dels Panyos, l’escenari escollit per concloure tota una setmana plena d’actes
Llegir mésManresa es fa seva la llera del Cardener en una exitosa Festa del Riu
Una de les grans apostes de Manresa Capital Cultural es va celebrar amb èxit aquest dissabte. El parc del Cardener va congregar un nombrós públic a la Festa del Riu, que va complir amb escreix l’objectiu de donar a conèixer l’espai.
Recepció a l’Ajuntament de l’equip Cadet A del Club Bàsquet Manresa 2015 pel 3r lloc al Campionat de Catalunya i 8è al Campionat d’Espanya
Jugadors, tècnics i membres de la junta directiva del club han rebut aquest vespre un homenatge al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa
Llegir més