Coincidint amb la Capital de la Cultura Catalana 2018, l’Ajuntament de Manresa organitza una “macroescape”, que consistirà en una “escape room” de grans dimensions, a la plaça Major, adreçada a joves d’entre 14 i 35 anys. L’objectiu és arribar als 1.000 participants.
Sala de premsa
-
Manresa acollirà una “macroescape” multitudinària amb motiu de la capitalitat cultural, el 16 de juny
-
Manresa s’afegeix la Setmana Sense Fum amb el lema “Viu a sac sense tabac!”, del 25 al 31 de maig
- Inauguració de la 1a Fira d’Ocupació Jove del Bages
-
El CEDEM programa nous cursos de formació per al mes de juny
Presentació del procés de Pressupost Participatiu 2019
Dia: 24/09/2018
Hora: 12 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Pol Huguet, regidor de Participació
Llegir mésEls treballs de millora del clavegueram als carrers Forn i Pujada Roja comencen dimecres
Per un problema tècnic, les obres no han pogut començar avui. Es tracta d’una actuació prèvia para la millora del carrer del Forn, al barri de la Pujada Roja, que està prevista per al final d’any
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Cándida Josefa Orts Rodríguez, que compleix 100 anys
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, li van lliurar, ahir al vespre, un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésDilluns, l'Ajuntament començarà els treballs fitosanitaris contra les males herbes a tots els arbres i espais verds de la ciutat
Les actuacions començaran el dilluns 24 de setembre i s’allargaran fins al dimarts 16 d’octubre, en horari matinal, i es faran en els diferents barris i zones verdes de la ciutat, i també, als equipaments esportius municipals.
Llegir mésRECORDATORI: AVUI Roda de premsa de presentació de l'Entrepà Solidari per Althaia
Dia: 23/09/2018
Hora: 12.30h.
Lloc: Restaurant Atenes, Passeig de Pere III, 77
Intervenen:
Mercè Rosich, regidora de Salut de l'Ajuntament de Manresa
Antònia Raich, Unitat de Participació i Mecenatge d'Althaia
Diego Sánchez, president del gremi d'Hoteleria i Turisme del Bages
Tània Infante, presidenta de la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa (UBIC), Manresa+Comerç
Toni Bravo, representant Running Bravo
Llegir mésDilluns arrenquen uns treballs de millora del clavegueram als carrers Forn i Pujada Roja
Es tracta d’una actuació prèvia para la millora del carrer del Forn, al barri de la Pujada Roja, que està prevista per al final d’any
Llegir mésDilluns es faran treballs de millora del paviment de la zona d’aparcament al carrer Arquitecte Montagut
Amb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament de vehicles durant tot el dia.
Llegir mésUnes seixanta persones participen en la inauguració del curs dels Clubs de Lectura de les Biblioteques de Manresa
La primera lectura conjunta duta a terme ha estat La Tieta Claudina de Prudenci Bertrana, un clàssic poc conegut de la literatura catalana. La sessió, que va tenir lloc al Museu de la Tècnica, va ser conduïda per Agnès Prats i va finalitzar amb el tast del nou vi del Celler Fargas-Fargas.
Llegir mésLluïda estrena el projecte "Manresa des d'una altra mirada” amb una interessant ponència sobre salut a càrrec de Miquel Vilardell i Toni Massanés
Més de 400 persones van omplir ahir al vespre la platea del teatre Conservatori, on el doctor Miquel Vilardell i el gastrònom Toni Massanés van estrenar el cicle de “ponències escèniques” del cicle “Manresa des d’una altra mirada”. Durant l’acte, conduïda per la periodista manresana Núria Bacardit, els ponents van oferir interessants consells per envellir i menjar millor. El projecte inclourà 4 sessions més, en què professionals, acadèmics, comunicadors i pensadors de reconegut prestigi a nivell català i internacional aportaran la seva opinió, la seva mirada sobre diversos aspectes de la societat actual.