Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa engega una campanya per informar sobre la tinença responsable d’animals de companyia

L’objectiu és recordar els drets que tenen els animals de companyia (a passejar pels carrers, a ser alimentat, a rebre atenció veterinària, etc.) i els deures que tenen les persones que en són propietàries (recollir les femtes, protegir-lo del fred, identificar-lo, etc.). La campanya posa especial èmfasi en les obligacions que s’han de complir per tenir un gos potencialment perillós.

Llegir més

Presentació del Campi Qui Jugui 2018-2019

Dia: 12/12/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Participació

-Representants de l'Associació Campi Qui Jugui i de Fira Manresa

Llegir més

Presentació del concurs Tarima Ex Novo

Dia: 12/12/2018
Hora: 12.30 del migdia
Lloc: Mercat de Puigmercadal
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Marc Orriols i Jordi Jet Serra, coordinadors del projecte

Llegir més

Inauguració del Cruyff Court Manel Estiarte de Manresa

Dia: 12/12/2018
Hora: 3 de la tarda
Lloc: Plaça del Milcentenari de Manresa
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Manel Estiarte, padrí del Cruyff Court Manel Estiarte

-Pati Roura, directora de la Fundació Cruyff

-Xavier Bertolín, director Àrea d’Acció Comercial i Educativa de la Fundació Bancària ”la Caixa”

-Josep Vives, portaveu del FC Barcelona

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la Carretera de Santpedor

S'hi faran calen de prospecció de serveis durant quatre dies amb afectacions en lagun punt d'estacionament

Llegir més
imagen

Manresa estrenarà per Sant Jordi el projecte “Biblionius”, per fomentar l’intercanvi de llibres i la lectura

Els Biblionius són casetes d’intercanvi gratuït de llibres. En total se n’instal·laran 13 a diferents punts de la ciutat

Llegir més
imagen

120 alumnes d’ESO del Pius Font i Quer visiten l’Oficina de Turisme de Manresa

Els estudiants han conegut quins són el principals recursos turístics de la ciutat i el funcionament de la mateixa oficina.

Llegir més
imagen

Tot a punt per a la celebració a Manresa del 1r Torneig de Bàsquet del Camí Ignasià

Les places Sant Domènec, plaça Porxada, i els pistes del Complex Vell Congost i Ateneu les Bases seran una gran festa del bàsquet durant aquest de setmana.


Llegir més

Pavimentació de la plaça dels Drets, demà

Amb motiu dels treballs, es prohibirà l'estacionament a Infants, i intermitentment el trànsit pel Joc de la Pilota es desviarà cap al carrer del Carme

Llegir més
imagen

240 alumnes de secundària segueixen la petjada de Sant Ignasi amb activitats de meditació i gestió de les emocions

L’activitat forma part del projecte Lotus Blau que s’emmarca dins el projecte Manresa 2022. L’alumnat participant realitza activitats de meditació i gestió de les emocions fent un recorregut per llocs de la ciutat que van ser freqüentats pel pelegrí de Loiola fa 500 anys com la Torre Santa Caterina, Pont Vell, Pou de Llum i la Cova.

Llegir més
imagen

Es presenta un Festival CLAM amb més qualitat cinematogràfica i centrat en la diversitat i la igualtat d’oportunitats

La setzena edició del Festival de Cinema Social de Catalunya se celebrarà entre el 3 i el 12 de maig al Bages en tres escenaris diferents: Navarcles, Manresa i Sallent. Hi haurà 6 pel·lícules i 12 curts a concurs, en una de les edicions que ha rebut més propostes. La secció Pantalla Oberta, amb projeccions d’estrena, i diverses activitats paral·leles configuren un dels CLAM més complets i de més qualitat de tota la seva història en la que és projectaran una quarantena de films. Aquesta tarda se n'ha fet la presentació, al Centre Cultural El Casino

Llegir més
imagen

S’inicia el cultiu de varietats antigues de vinya a la Torre Lluvià

S’hi han plantat un total de 350 ceps de tres varietats bagenques recuperades

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa signa convenis de col·laboració amb empreses de serveis a domicili per a les persones grans i dependents

L’acord de col·laboració s’ha fet amb les empreses Servi3 Serveis a Domicili SL, Servifamília suport a la Gent Gran, Solubages SL i Sant Andreu Salut, Fundació Privada, pel programa d’ajuts socials Xec Servei.

Llegir més