Sala de premsa

imagen

La Nanotecnologia aplicada a l’espai serà el tema de la primera xerrada dels Divendres de Ciència de maig – juny

La conferència, que anirà a càrrec del Dr. Josep M. Trigo, tindrà lloc aquest divendres, 25 de maig, a la Sala d’Actes del Casino a les 8 del vespre.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament i l’Associació Arts Electròniques signen un conveni per a la celebració de Manrusiònica 2018

En virtut d’aquest acord, l'Ajuntament atorga una subvenció de 18.000 euros per contribuir a l’organització del festival de música electrònica de Manresa.

Llegir més
imagen

La 3a Mostra d’Economia Social i Solidària posa a debat la possibilitat de crear un supermercat cooperatiu a Manresa

La Mostra s’estendrà al llarg de tota una setmana, entre el 28 de maig i el 2 de juny i culminarà aquest dia traslladant l’activitat a un espai més ampli i lúdic a l’entorn de la Fàbrica dels Panyos. Espectacles de circ, una xocolatada de comerç just, un vermut amb Jo Jet i Maria Ribot, una desfilada de moda sostenible i un concert de Cesk Freixas completaran la mostra de parades i tallers del dissabte 2 de juny

 

Llegir més
imagen

Manresa acollirà una “macroescape” multitudinària amb motiu de la capitalitat cultural, el 16 de juny

Coincidint amb la Capital de la Cultura Catalana 2018, l’Ajuntament de Manresa organitza una “macroescape”, que consistirà en una “escape room” de grans dimensions, a la plaça Major, adreçada a joves d’entre 14 i 35 anys. L’objectiu és arribar als 1.000 participants.


Llegir més
imagen

El Pressupost Participatiu 2019 arrenca aquest octubre amb la recollida de projectes i fomentarà l’elaboració de projectes entre els estudiants de secundària

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa el procés del Pressupost Participatiu 2019, que culminarà, com en els anys anteriors, amb la votació popular de diversos projectes que l’Ajuntament es compromet a tirar endavant. El període de votació serà de l’1 al 28 d’abril.

Llegir més

Treballs de canalització de gas natural al carrer del Bruc

Durant l'actuació s'ocuparà un dels dos carrrils del carrer


Llegir més
imagen

Manresa Turisme participa a Buy Catalunya, una de les principals accions comercials de l’Agència Catalana de Turisme

La ciutat assistirà al workshop Buy Catalunya, demà, dimecres, a Tarragona, on presentarà la seva oferta turística a una desena de tour operadors especialitzats, sobretot, en turisme cultural, religiós i gastronòmic. Igualment i durant els propers dies s’executaran altres accions comercials.

Llegir més
imagen

El CEDEM ofereix nous cursos de formació al mes d’octubre

Els cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació 

 

Llegir més

Inici de la commemoració dels 200 anys de la Fàbrica dels Panyos / Jornades Europees de Patrimoni

Dia: 25/09/2018
Hora: 12 del migdia
Lloc: Parc dels Panyos, davant de la fàbrica
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Josep Alabern, president de l'Associació del Museu de la Ciència i la Tècnica i d´Arqueologia Industrial de Catalunya

-Amb la presència de representants d'entitats organitzadores: Museu de la Tècnica de Manresa, Parc de la Sèquia, La Seu de Manresa, Fundació Turisme i Fires de Manresa, COAC, Museu Comarcal de Manresa, etc.

Llegir més
imagen

Manresa ocuparà el Passeig i el carrer Guimerà amb una entrepà solidari per recollir fons per millorar l’atenció infanto-juvenil d’Althaia

La iniciativa, que es realitzarà de 6 de la tarda a 9 del vespre, està impulsada pel Gremi d’Hoteleria i Turisme del Bages i l’entitat Manresa + Comerç, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, Fundació Althaia i un munt d’empreses, entitats i voluntaris veïnals.


Llegir més
imagen

Adam Majó deixa de ser comissionat del Centre Històric de Manresa per iniciar una nova etapa laboral i l’equip de govern li agraeix la tasca i referma la seva aposta per mantenir el càrrec

Després de 32 mesos com a comissionat del Centre Històric de Manresa, Adam Majó deixarà el càrrec aquest mes d’octubre, després d’haver acceptat una oferta per iniciar una nova etapa laboral. En una roda de premsa amb l’alcalde, Valentí Junyent, i el primer tinent d’alcalde, Marc Aloy, Adam Majó ha explicat que marxa a contracor i que li ha costat prendre la decisió, pel fet que considera que la seva tasca és útil, i s’ha respectat i valorat. També ha fet un balanç d’aquests dos anys i mig, en què ha contribuït a impulsar projectes i tirar endavant iniciatives vinculades amb el barri. L’equip de govern que va apostar per aquesta figura, de nova creació, pensa mantenir-la i per això buscarà un substitut per incorporar-lo properament.


Llegir més

Presentació del procés de Pressupost Participatiu 2019

Dia: 24/09/2018
Hora: 12 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Participació

Llegir més
imagen

Els treballs de millora del clavegueram als carrers Forn i Pujada Roja comencen dimecres

Per un problema tècnic, les obres no han pogut començar avui. Es tracta d’una actuació prèvia para la millora del carrer del Forn, al barri de la Pujada Roja, que està prevista per al final d’any

Llegir més