Uns 250 esportistes d’arreu de Catalunya competiran en diferents modalitats esportives, destacant els Campionats de Catalunya en les disciplines de bàsquet en cadira de rodes, hoquei en cadira de rodes elèctrica, pàdel i petanca. A més, també hi haurà competicions de natació, rugbi, ball esportiu i vòlei-terra entre d'altres esports.
Llegir mésSala de premsa
-
Manresa acollirà els dies 2 i 3 de juny l’onzena edició dels Jocs Catalans d'Esport Adaptat
-
Uns 150 joves participen en una dinàmica per reflexionar i posar en valor la diversitat afectiva i sexual LGTBI+
-
Manresa bat el rècord de visitants amb 715 persones que han participat en alguna de les visites guiades a la ciutat
-
Manresa torna a aconseguir la màxima puntuació en els índexs de transparència del Segell Infoparticipa, atorgat per la UAB
L’Ajuntament de Manresa convoca l’acte institucional de la Diada Nacional a la Plaça Onze de Setembre
L’acte comptarà amb els parlaments de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i del coordinador de l’Associació Cultural El Galliner, Joan Morros, amb motiu de la capitalitat cultural. Com sempre, l’acte és obert a les entitats i associacions que vulguin participar a l’ofrena floral, que s’hi han d’inscriure abans d’aquest divendres.
Llegir mésTreballs de senyalització horitzontal a la cruilla entre els carrers Sant Cristòfol i Terrassa
Demà es pintarà una quadrícula de color groc per tal de facilitar l'accés al carrer Terrassa als vehicles procedents del carrer Viladordis.
Llegir més
Presentació de tres nous vehicles de la Policia Local de Manresa
Dia: 04/09/2018
Hora: 11.00 h.
Lloc: Plaça Major
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Josep Maria Sala, regidor de Seguretat Ciutadana
Jordi Mora, cap de la Policia Local de Manresa
Llegir mésLa xerrada de l’Associació Eines amb l’esport rep una bona acollida per part del públic assistent
Durant l’acte es va donar a conèixer la travessa que estan fent per Catalunya a peu, un projecte de superació esportiva amb l’objectiu de lluitar contra les addiccions. El públic present va poder reflexionar a l’entorn d’aquest problema, que cada cop és més freqüent i difícil de parlar-ne.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa espera resoldre un recurs administratiu per poder iniciar les obres del nou camp de gespa de la Pirinaica
La interposició d’un recurs en matèria de contractació contra el plec tècnic del subministrament de la gespa artificial i elements auxiliars del camp de futbol municipal de Mion-Puigberenguer provoca que les obres no puguin començar de manera immediata, tal com estava previst.
Valoració positiva de la segona sessió informativa del programa Ocupació al Bages Industrial (OBI)
La propera sessió se celebrarà aquest divendres a les 10 del matí al Palau Firal de Manresa. Aquestes jornades informatives s’adrecen a aquelles persones que es vulguin formar en el sector del metall i/o de l’auxiliar de l’automoció, que estiguin desocupades o bé que vulguin fer un canvi professional.
Llegir mésAvui comença el termini per presentar les fotografies per a la nova edició del concurs "Viatgers manresans 2018"
El concurs consta de dues categories, una per a adults i una altra per a infants, de 6 a 12 anys. Les obres es podran presentar fins el 25 de setembre al Centre Cívic Selves i Carner i al Casal de les Escodines, respectivament. El proper mes d’octubre les obres participants s’exposaran al Centre Cívic Selves i Carner (categoria adults) i a les Escodines (categoria infantil)
Llegir mésAfectacions al trànsit per millora del mur de Casa Caritat, al carrer Mossèn Jacint Verdaguer
Les afectacions tindran una durada de 2 setmanes
Llegir mésAfectacions al trànsit per millora dels guals d’accés als solars i al carrer de la Dama
Els treballs s’emmarquen dins del pla de xoc de Millora de l’Espai Urbà 2018
Llegir més