Sala de premsa

imagen

Afectacions de trànsit per la Fira de Santa Llúcia

Les restriccions tindran lloc el dijous 13, dissabte 15 i diumenge 16 de desembre.

Llegir més
imagen

El govern municipal de Manresa presenta un projecte de pressupost per al 2019 de 87 milions d'euros, un 0,85% més que l’any passat

El regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de Manresa, Josep Maria Sala, ha presentat aquest matí la proposta de pressupost municipal per  aquest any, que s’eleva a 87.204.999 euros, 731.080 euros superior als 86.473.919 de l’any passat. La taxa d’endeutament global també continua baixant i a final d’any està per sota del 73%


Llegir més
imagen

Manresa exposa a la Generalitat les necessitats de les instal·lacions esportives de la ciutat

Reunió entre el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa i el secretari general de la Generalitat per buscar solucions a les mancances de les instal·lacions esportives de Manresa. El secretari general ha manifestat la voluntat de donar suport al municipi.

Llegir més
imagen

El Síndic de Greuges atén un total d'11 visites en el seu desplaçament a Manresa

De les 11 visites, 8 van ser queixes i 4 consultes, totes fetes per persones residents a Manresa i versaven sobre temes relacionats amb consum, serveis socials, medi ambient i urbanisme.

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer del Cós, dimecres 24 d'abril

S'hi faran treballs de millora d'un tram de rigola (paviment)

 

Llegir més
imagen

Afectacions a la mobilitat viària a Manresa per la Processó de Divendres Sant

Amb motiu de la Processó d’aquest divendres 19 d’abril a partir de les 20.30 h, es produiran talls de trànsit en diversos carrers del Centre Històric i del centre de la ciutat. El transport públic urbà també alterarà el recorregut en dues de les seves línies.

 

Llegir més
imagen

La Diputació de Barcelona i BBVA signen un crèdit amb l'Ajuntament de Manresa per més de 7,25 milions d'euros

La corporació provincial subvenciona 238.494,33 euros d'aquest préstec en el marc del Programa de Crèdit Local corresponent al període 2019-2020.

Llegir més
imagen

El primer Torneig del Camí Ignasià a Manresa esdevé una gran festa del bàsquet

Entre dissabte i diumenge, uns 400 esportistes van gaudir d’aquesta primera edició del torneig, enmig d’un extraordinari ambient i amb la voluntat de continuïtat perquè que els propers anys sigui un referent en el calendari esportiu de la ciutat

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa a la Carretera de Santpedor

S'hi faran calen de prospecció de serveis durant quatre dies amb afectacions en lagun punt d'estacionament

Llegir més
imagen

Manresa estrenarà per Sant Jordi el projecte “Biblionius”, per fomentar l’intercanvi de llibres i la lectura

Els Biblionius són casetes d’intercanvi gratuït de llibres. En total se n’instal·laran 13 a diferents punts de la ciutat

Llegir més
imagen

120 alumnes d’ESO del Pius Font i Quer visiten l’Oficina de Turisme de Manresa

Els estudiants han conegut quins són el principals recursos turístics de la ciutat i el funcionament de la mateixa oficina.

Llegir més