Les dues actuacions tenen una durada d'una setmana i estan adreçades a la millora de la xarxa general de clavegueram.
Llegir més
Dia: 28/03/2019
Hora: 12 del migdia
Lloc: Palau Firal de Manresa
Intervenen:
-Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats de l'Ajuntament de Manresa
-Toni Cornudella, coordinador de la Fira de l'Estudiant
-Eloi Hernàndez, conseller d’Educació, Cultura, Joventut, Esports i Comunicació del Consell Comarcal del Bages
-Neus Prat, consellera comarcal d’Ensenyament del Consell Comarcal del Moianès
-Xavier Alcantara, coordinador de la Fundació Lacetània
-Representant del Consell Comarcal del Berguedà
Llegir mésLa xerrada tindrà lloc a la Sala d’Actes del Centre Cultural el Casino a les 8 del vespre.
Llegir mésEs representarà els dies 6 i 7 d’abril amb quatre passis cada dia. El musical és una idea original d’Entorn Produccions amb guió i lletres de les cançons de Toni Fornells i la composició musical i piano de David Martell, i la participació de les escoles musicals d’Artés, Sant Vicenç de Castellet i les escoles de Manresa Esclat i Voice up.
Llegir més
Dia: 26/03/2019
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de premsa i sala de columnes de l'Ajuntament de Manresa - 2on pis
Intervenen:
Joan Calmet, regidor de Turisme
Toni Fornells i Eva Cuadrado, Entorn Produccions
David Martell, pianista
Lluis Alavedra i Jordi Vilamú, actors
Llegir mésEls treballs arrenquen aquest dimecres, tenen una durada d’una setmana, i afecten als carrers Pau Casals, Amadeu Vives, Domènec i Montaner, Puig i Cadafalch, Ctra. Pont de Vilomara, Sant Blai i Àlvar Aalto. Hi ha haurà noves senyalitzacions, nous passos de vianants i instal·lació de reductors de velocitat de vehicles.
Llegir mésAmb el títol “Perspectives de l’absolut”, la xerrada tindrà lloc a la Cova de Sant Ignasi a les 7 de la tarda.
Llegir mésEl recital tindrà lloc a les 8 del vespre a l’Auditori i forma part del 9è Cicle de Concerts de Professors del Conservatori Municipal de Música de Manresa.
Llegir mésRosel serà entrevistada pel periodista de Catalunya Radio, Ernest Macià, en una trobada on també es lliuraran els premis Plata i Plàtan atorgats per la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes.
Llegir mésUn any més, la ciutat de Manresa s’adhereix a “L’Hora del Planeta”, una iniciativa promoguda pel World Wide Fund for Nature (WWF) a nivell mundial que consisteix en una apagada elèctrica voluntària en llars, edificis, monuments i empreses per demostrar un suport global a l’acció contra el canvi climàtic. L’apagada es farà el dissabte, 30 de març, entre 2/4 de 9 i 2/4 de 11 del vespre i s’emmarca en el conjunt d’accions que promou la ciutat per fomentar la sostenibilitat.
Llegir mésAquesta setmana s’han reprès les obres dels accessos a l’antic Col·legi de Sant Ignasi, que es van aturar el febrer del 2018 arran dels incompliments de terminis per part de l’empresa responsable. L’actuació té per objectiu la construcció de tota l’estructura dels nous accessos, així com acabar la planta baixa, on hi haurà l’accés, l’espai de recepció i informació de l’edifici. El cost d’aquesta obra és de 479.961,36 euros, i el termini d’execució previst és de 4 mesos. L’empresa adjudicatària és la manresana Constructora del Cardoner.