Sala de premsa

imagen

Valoració positiva de la segona sessió informativa del programa Ocupació al Bages Industrial (OBI)

La propera sessió se celebrarà aquest divendres a les 10 del matí al Palau Firal de Manresa. Aquestes jornades informatives s’adrecen a aquelles persones que es vulguin formar en el sector del metall  i/o de l’auxiliar de l’automoció, que estiguin desocupades o bé que vulguin fer un canvi professional.

Llegir més
imagen

Avui comença el termini per presentar les fotografies per a la nova edició del concurs "Viatgers manresans 2018"

El concurs consta de dues categories, una per a adults i una altra per a infants, de 6 a 12 anys. Les obres es podran presentar fins el 25 de setembre al Centre Cívic Selves i Carner i al Casal de les Escodines, respectivament. El proper mes d’octubre les obres participants s’exposaran al Centre Cívic Selves i Carner (categoria adults) i a les Escodines (categoria infantil)

Llegir més
imagen

Afectacions al trànsit per millora dels guals d’accés als solars i al carrer de la Dama

Els treballs s’emmarquen dins del pla de xoc de Millora de l’Espai Urbà 2018

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa millora la seguretat viària dels vianants estrenant nous semàfors

El carrer Alvar Aalto, al barri de cal Gravat, estrena nova semaforització amb polsador per garantir la seguretat en un punt on fins ara hi havia un pas de vianants molt utilitzat. D’altra banda, al passeig del Riu s’ha instal·lat semaforització independent al carril d’accés a la baixada de la Reforma. També es realitzarà properament la instal·lació d’un nou semàfor amb polsador a la carretera del Pont de Vilomara a l’alçada de l’avinguda de Francesc Macià. Aquestes actuacions han suposat una inversió de prop de 50.000 euros.


Llegir més

Presentació de diverses actuacions en semàfors de la ciutat

Dia: 19/12/2018
Hora: 1 del migdia
Lloc: Carrer Alvar Aalto, cantonada Rovira i Trias (sobre l'hipermercat, pujant cap a la rotonda dels Mossos, a mà dreta)
Intervenen:

-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

-Joan Antoni Casas, president de l’AV de Cal Gravat

Llegir més
imagen

Acord de col·laboració per al projecte Mosaic per a persones amb malaltia mental i per al projecte de bugaderia social per a persones sense sostre

L’Ajuntament de Manresa atorga una subvenció total de 42.000 euros a la Fundació Germà Tomàs Canet per contribuir a la realització d’aquests dos projectes encaminats a assegurar una assistència integral i de qualitat a les persones que pateixen problemes de salut mental i en situació de risc social.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament i el Club Gimnàstic de Manresa signen un conveni de col·laboració

Segons el conveni signat, l’Ajuntament atorga una subvenció de 13.800 euros a l’entitat esportiva manresana per a la promoció de futbol i la participació d’un dels seus equips  a  la màxima categoria del futbol juvenil estatal.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa publica els horaris de les oficines del Registre Central de documents durant el període de Nadal i Reis

Els dies 24 i 31 de desembre l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) obrirà de 8.30 a 14 h. Mentre que els dies 27 i 28 de desembre i 2, 3, 4, 8, 9, 10 i 11 de gener, tant la mateixa OAC com l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE) atendran als ciutadans de 8.30 a 15 h.

Llegir més
imagen

La Casa d'Oficis del projecte 'Treball als Barris - Dinamo XII' finalitza obres d’adequació i restauració a l'edifici de l'Anònima

Un grup de joves menors de 25 anys residents al Centre Històric han treballat durant un any en treballs d’adequació dels accessos principals de les dues naus, la remodelació dels lavabos, fent repassos de guix i pintura als paraments de l’entrada principal, inclosa la porta d’entrada, així com la instal·lació elèctrica per il·luminar els accessos a la xemeneia per la planta soterrani.


Llegir més
imagen

Exhaurides les entrades per l’espectacle multidisciplinar "Refugiar-se" al refugi antiaeri de la Renaixença

L’espectacle commemora els 80 anys dels bombardeigs franquistes sobre Manresa.

Llegir més
imagen

Afectacions al trànsit per la millora de les cobertes laterals de l’Auditori de Sant Francesc

El trànsit  de vehicles quedarà tallat demà dijous al carrer Campanes i al carrer Sant Francesc

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa presenta el projecte per convertir l’antic Col·legi Sant Ignasi en el Museu del Barroc de Catalunya per obtenir fons europeus

El projecte, valorat en 4,4 milions d’euros, contempla les actuacions necessàries per completar la façana els nous accessos per la plaça Sant Ignasi, resoldre les deficiències estructurals dels sostres de l’edifici i equipar-lo per tal que esdevingui un museu del barroc d’àmbit nacional. D’altra banda, la Junta de Govern d’ahir dimarts va aprovar l’expedient de contractació de l’obra que ha de completar la primera fase dels nous accessos, encallada des del mes de març quan es va rescindir el contracta a l’empresa adjudicatària per incompliment de termini.


Llegir més

Presentació de la sol·licitud d'un fons FEDER per a l'antic Col·legi de Sant Ignasi i estat de les obres en curs

Dia: 18/12/2018
Hora: 10.30 del matí
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències

Llegir més