Amb motiu d’aquesta actuació, durant un mes es prohibirà l’estacionament dels àmbits d’afectació de les obres per a habilitar itineraris de vianants com per a mantenir el trànsit de vehicles.
Llegir més
Dia: 08/10/2018
Hora: 10.15 h
Lloc: Palau Firal (Carrer de Castelladral, 5, Manresa)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa.
-Antoni Abad, president de la Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya.
-Albert Colomer, director del Centre de Reempresa de Catalunya.
-Rosa Serra, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona.
Llegir mésAquest espai oferirà diferents activitats els divendres a la tarda per tal que els infants gaudeixin amb la seva família. Així, els dies 19 i 26 d’octubre es duran a terme Jocs Infantils i l’espectacle “Maria la castanyera”, respectivament.
Llegir mésLa caminada se celebrarà el diumenge 21 d’octubre amb un recorregut familiar de 14,4 km i un de més llarg de 20,9 km, i que permet la visita de camins i punts d’interès ignasians. L’activitat s’emmarca dins el projecte 2022 i compta amb el suport d’entitats i empreses.
Llegir mésAmb motiu d’aquests treballs es prohibirà l’estacionament de l’àmbit d’afectació de les obres (zona blava i aparcament de motos)
Llegir mésDes de l’1 de gener del 2017 fins el 30 de setembre del 2018 l’Ajuntament de Manresa ha adjudicat un total de 68 pisos de lloguer social a famílies amb necessitats d’habitatge. En el mateix temps, l’Ajuntament ha aturat 156 desnonaments, 80 dels quals (2 per setmana) corresponen a aquest 2018. També durant aquest període, s’han gestionat 3.249 informes per evitar talls de llum i s’han destinat 139.619,62 euros a ajudes per pagar subministraments. Pel que fa al Pla d’Habitatge, 25 de les 29 actuacions previstes per aquest 2018 s’han engegat. Aquestes són algunes de les dades d’accions en matèria social vinculades a l’habitatge que avui han presentat els regidors d’Acció Social, Àngels Santolaria, i d’Habitatge, Joan Calmet.
La jornada “UPC, ciutat i territori” va reunir ahir a la Facultat de Nàutica de Barcelona, a alcaldes, tinents d’alcaldes i regidors dels municipis on la UPC té presencia. Hi va participar la regidora d’Ensenyament i Universitats de l’Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich.
Llegir mésEl rugbi en cadira de rodes és un joc creat per a persones amb discapacitat física. És el segon club de Catalunya que ofereix aquesta opció. Avui s’ha presentat al pavelló de l’Ateneu Les Bases.
Llegir mésEl productes agrícoles es trobaran a la Muralla del Carme i plaça d’Europa, en horari de 8 a 13.30h.
Llegir mésPer treballs d'Aigües de Manresa a la xarxa d'aigua potable
Llegir més