És una furgoneta Nissan NV 400 COMBI totalment equipada que es farà servir per atestats en accidents de circulació i control d’alcoholèmia. Igualment, també pot fer la funció de resguard temporal de persones en casos d'incidències i “d’oficina de carrer”.
Llegir mésSala de premsa
-
La Policia Local de Manresa estrena una nova unitat mòbil d'atestats
- Tall de trànsit al carrer Santa Maria, dilluns i dimarts de la setmana vinent
-
Acords de col·laboració per al projecte Mosaic i per millorar l’ocupabilitat de persones amb malaltia mental
-
Gregoire Ahongbonon visita l’Ajuntament per compartir la seva lluita per la dignitat de les persones amb malalties mentals
Tall de trànsit al carrer Sant Miquel
A partir d'avui i durant una setmana, Aigües de Manresa hi farà uns treballs de canalització d'aigua potable per a un nou subministrament
Llegir més
Roda de premsa de presentació de la nova proposta turística "Vespres modernistes"
Dia: 26/03/2018
Hora: 13.00 h.
Lloc: L'Hotelet - Casa Padró. (Passeig de Pere III, 38 2-1
Intervenen:
Joan Calmet, tinent d'alcalde i regidor de Turisme, Habitatge i Barris
Albert Tulleuda, gerent de la Fundació Turisme i Fires de Manresa
Roser de Puig, en representació de l'Hotelet
Llegir mésLa Floristeria Florentium i una fotografia del carrer del Balç guanyen els concursos d’aparadors i d’Instagram a la Fira de l’Aixada
L’establiment comercial ubicat a la Plaça Major guanya un cap de setmana per a dues persones a Andorra en un hotel de quatre estrelles.
La foto guanyadora la signa Jordi Senda i el premi concedit per viatges Caditravel és un cap de setmana a Andorra, en un hotel de 4 estrelles i amb entrada bàsica al centre termal de Caldea.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa signa un crèdit amb la Diputació de Barcelona per més de sis milions d’euros
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha signat aquest dilluns un crèdit de 6.068.983 euros amb el diputat d’Hisenda, Recursos Humans, Processos i Societat de la Informació, Joan Carles Garcia Cañizares.
Llegir mésBona acollida al primer curs de manipuladors d’aliments dins la campanya “Manresa, et cuida”
La campanya està impulsada per la regidoria de Sanitat de l’Ajuntament de Manresa amb l’objectiu de conscienciar la ciutadania de la importància dels seus criteris de compra i d’ajudar també en la formació dels establiments alimentaris per tal que incrementin la seguretat.
Llegir mésDimarts s’amplia l’àmbit d’obres d'urbanització del carrer Vidal i Barraquer i es talla el carrer Viladordis en sentit ascendent
Durant l’actuació, que té una durada de tres mesos, es tallarà l’accés del carrer Vidal i Barraquer des de la Via Sant Ignasi, de manera que el carrer Vidal i Barraquer serà en sentit únic de circulació de carrer Viladordis a Via Sant Ignasi (sense estacionament). El carrer Viladordis serà de sentit de circulació descendent des d’Av. Francesc Macià al Vidal I Barraquer.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa inicia dilluns vinent treballs d’arranjament a diversos camins rurals
L’actuació tindrà una durada aproximada de dues setmanes
Llegir mésEl govern municipal de l’Ajuntament de Manresa s’uneix a la convocatòria de concentracions per avui a les 8 del vespre davant dels ajuntaments
L'ACM i l'AMI han promogut aquesta acció ““davant del nou embat judicial als dirigents polítics catalans i la fermesa dels delictes pels quals seran processats” per mostrar “el rebuig a les decisions judicials que distorsionen la voluntat del poble de Catalunya”.
Llegir mésAigües de Manresa obrirà un concurs públic per substituir Josep Alabern com a director-gerent
El Consell d’Administració de l’empresa municipal Aigües de Manresa SA té previst la setmana vinent aprovar les bases del concurs per designar un nou director-gerent que substituirà Josep Alabern, que deixa el càrrec per jubilació. L'alcalde de Manresa ha agraït públicament la tasca d'Alabern al capdavant de l'empresa durant 37 anys i ha remarcat el seu compromís i el seu paper clau per convertir Manresa en capital de la gestió pública de l'aigua.