Es podrà fer el recorregut des del centre de la ciutat al Palau Firal amb un freqüència de pas de 30 minuts
Llegir més
La longitud total d’aquesta actuació és de 730 metres i té un pressupost de 179.982 euros. Un cop finalitzats els treballs, quedarà pavimentat tot el quilòmetre de camí entre el santuari de la Salut i la carretera del Pont de Vilomara.
Llegir mésPer treballs de canalització de línies elèctriques a càrrec de l'empresa Endesa Distribución Eléctrica
Llegir més
Dia: 25/02/2019
Hora: 11.30 h
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Joan Vilà, responsable d'Imagina't
Llegir mésDurant els treballs es tallarà el trànsit de vehicles el carrer del Bruc, entre els carrers Nou de Valldaura i Cós
Llegir mésLa proposta d’aquest any és unificar totalment la quarta Mostra d’Economia Social i Solidària i la Festa del Riu, sota un model d’organització més participatiu, i que inclogui múltiples agents i iniciatives del territori.
Llegir mésDes de les 9.00 h del matí d'aquest divendres fins a les 22.00 h de diumenge, diversos carrers dels Centre Històric quedaran tallats al trànsit
Llegir mésUns 1.000 alumnes de secundària de la Catalunya Central han participat aquest matí en aquesta activitat impulsada pel col·lectiu de professors de l’Associació LaceNet Bages amb la finalitat de fomentar l’autonomia i una bona utilització de les noves tecnologies entre els joves. L’acte ha comptat amb el suport i col·laboració de les regidories d’Ensenyament i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa, que han fet entrega d’unes targetes T-2 del bus urbà als alumnes.
Llegir mésLa mostra, que es podrà veure a l’Espai Plana de l’Om del 22 de febrer al 21 de març, va adreçada a adolescents, joves, famílies i professionals.
Llegir mésAquest divendres, 22 de febrer, a partir de les 6 de la tarda, tindrà lloc l’estrena de l’Espai Degustació situat al Mercat Puigmercadal, una zona situada a l’interior del recinte, d’uns 260 metres quadrats, concebut com un a espai per al tast i degustacions de productes del propi mercat, a banda d’espai polivalent per a activitats diverses vinculades a la gastronomia. També s’estrenen uns nous lavabos, a la mateixa planta. L’alcalde de Manresa i el regidor de Comerç i Mercats seran presents a l’estrena de divendres.
Entre la 1 del migdia i les 2 de la matinada de dissabte, es tallarà el trànsit el lateral del primer tram del Passeig i carrer Arquitecte Oms.
Llegir més