La 2a fase de la Copa Catalana de Gimnàstica Artística tindrà aquest cap de setmana el seu segon capítol amb la participació de 450 gimnastes de 29 clubs catalans de la categoria “Via Olímpica”.
Llegir mésSala de premsa
-
La millor gimnàstica artística femenina catalana aterra aquest cap de setmana al Nou Congost
-
Manresa concedeix la medalla de la Ciutat al Mèrit de la Solidaritat a la infermera i cooperant Flors Sirera
-
Manresa se suma dissabte a "L'Hora del Planeta" i apagarà els llums de la Seu, la Cova, l'Ajuntament, Pont Vell i el Pont Nou
- Treballs d'Endesa a la plaça Catalunya, demà al matí
Setanta accions contra la discriminació a les persones LGTBI del Bages
L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages presenten el Pla comarcal per garantir els drets de les persones lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals, que es desenvoluparà fins el 2021 i preveu, entre d’altres, la formació en clau LGTBI de tot el personal públic i la creació d’un servei d’assessorament i informació.
Llegir mésPresentació de la nova proposta turística "Cardona-Manresa. Dissabtes medievals al cor de Catalunya"
Dia: 25/06/2018
Hora: 2/4 d'1 del migdia
Lloc: Carrer del Balç - Manresa
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Ferran Estruch, alcalde de Cardona
-Joan Calmet, regidor de Turisme de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésL’Ajuntament dobla la quantia dels ajuts per a infants i joves esportistes amb pocs recursos econòmics o amb risc d’exclusió social
Des de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Manresa es continua apostant per l’esport inclusiu. Aquests ajuts van destinats a fer front a les despeses de participació de joves i infants en equips de competició. La data límit per presentar les sol·licituds és fins el dia 30 de setembre.
Llegir mésLa Plaça Major de Manresa acull des d’avui el torneig de vòlei platja
La competició, que es durà a terme fins diumenge, està adreçada als majors de 16 anys i hi ha 45 equips inscrits. Demà dimarts es donarà el tret de sortida al campus de vòlei platja per a infants i joves, així com també el torneig júnior.
Llegir mésDemà comencen les obres a la via de Sant Ignasi, que al vespre quedarà tallada al trànsit entre la plaça Sant Ignasi i Vidal i Barraquer
Demà dimarts és previst que comencin les obres d'urbanització e la via de Sant Ignasi. A partir del matí es farà la preparació de la senyalització de l'obra. A 2/4 d'11 del vespre es farà el tancament total del transit de la via de Sant ignasi, entre el carrer Vidal i Barraquer i la plaça Sant Ignasi.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa s’acull als serveis de la Generalitat de gestió de les inspeccions d’edificacions
Manresa disposava, des de fa deu anys, d’una ordenança municipal pròpia de regulació de les inspeccions d’edificis (ITE), que era pionera al conjunt de Catalunya. El Ple Municipal va aprovar ahir derogar aquesta ordenança i acollir-se als serveis que ofereix l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, que a diferència de fa uns anys, ara ja disposa d’un equip tècnic i eines informàtiques potents per dur a terme amb garanties aquesta tasca. Fer-la des de l’Ajuntament de Manresa significava dedicar-hi un equip humà i tècnic molt important i tenia un cost considerable per al consistori.
Joves del nucli antic, Creu Roja i La Kampana participen en els tallers de "Cuina sense pares" per elaborar plats fàcils i nutritius
Es tracta de tallers de cuina en directe a través d’un web de la Diputació de Barcelona i dinamitzats per una dietista. Els participants aprenen a manipular higiènicament els aliments, a tallar correctament els ingredients i elaborar una recepta, aportant idees per la presentació dels plats.
Llegir mésAfectacions al trànsit per les revetlles de Sant Joan a diferents barris de Manresa
Amb motiu del “Sopar revetlla de Sant Joan de l’Associació de veïns Vic - Remei” i del “Sopar de Sant Joan de l’Associació de veïns i veïnes del Barri de les Escodines”, es tallarà el trànsit de vehicles a la plaça Hospital i al carrer Barceloneta.
Llegir mésLliurament dels premis de la campanya de comerç del Barri Antic
La finalitat de la campanya “Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir” és dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics de municipis catalans
Llegir mésL’acte institucional del Dia de la Policia Local de Manresa esdevé un reconeixement a la feina del cos
“La Policia Local és una institució bàsica i fonamental a la nostra ciutat”, ha assegurat l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, en l’acte central del Dia de la Policia Local de Manresa, que ha tingut lloc al Palau Firal i que ha servit per reconèixer la tasca del cos i per fer el tradicional lliurament de reconeixements i distincions.
Llegir més