Segons l’acord, l’ajuntament atorga una subvenció de 13.800 euros per a la formació dels equips base de l’entitat i la participació dels seus equips en les competicions oficials.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament i el Club Gimnàstic de Manresa signen un conveni de col·laboració
-
L'Ajuntament obre el termini de la 5a edició de microcrèdits per a la creació d'empreses
-
L’Ajuntament i el Consell Esportiu del Bages signen un conveni per promoure l’esport escolar a Manresa
-
L’Ajuntament i l’Agrupació Cultural del Bages signen un conveni per organitzar diversos actes tradicionals i festius
El projecte Manresa 2022 s'obre a la participació d'experts i professionals de la ciutat per dissenyar el programa commemoratiu
Més de mig centenar de persones vinculades a la ciutat i expertes en diversos àmbits professionals es van aplegat dissabte al matí a la Cova per conèixer amb més detall el projecte, i participar en el disseny del programa d'activitats de cara a l'any en què es commemorarà els 500 anys de l'estada d'Ignasi de Loiola a Manresa.
Llegir mésRECORDATORI. S’estableix de nou un dispositiu especial de mobilitat per Sant Jordi que torna a incloure el servei de bus gratuït
Avui, diada de Sant Jordi, s'estableix un dispositiu especial de mobilitat amb l’objectiu de garantir la seguretat dels vianants, l’accés amb fluïdesa del transport públic al centre de la ciutat i millorar la circulació del trànsit.
Llegir més
Més de 120 arbres plantats en una matinal de feina a la llera del Cardener, que culmina un dels projectes participatius del 2017
Un centenar de voluntaris, juntament amb representants d'empreses i entitats, encapçalats per la Fundació Rosa Oriol, així com regidors i personal municipal, han participat aquest matí a la plantada d'arbres a la llera del Cardener, que s'emmarca en el projecte participatiu de "Recuperació de la llera del Riu Cardener", presentat per la Fundació Rosa Oriol, que va ser un dels guanyador dels pressupostos participatius 2017. En un matí radiant i calorós, els participants han plantat més de 120 arbres i arbustos.
El Campus Universitari de Manresa celebra una jornada de portes obertes per donar a conèixer les instal·lacions i l’oferta formativa
La jornada que es durà a terme demà dissabte, de les 10 del matí a les 2 del migdia, permetrà als estudiants i a les seves famílies visitar les instal·lacions de la UMANRESA-FUB, la UPC MANRESA, la UOC, la Residència d’Estudiants, la Biblioteca del Campus Universitari i la Clínica Universitària.
Llegir mésLa Casa d’Oficis del projecte ‘Treball als Barris - Dinamo XII’ inicia les obres a l’edifici de l’Anònima
Es duran a terme treballs d’adequació dels accessos principals de les dues naus, es remodelaran els lavabos existents, es faran repassos de guix i pintura als paraments de l’entrada principal, inclosa la porta d’entrada, així com la instal·lació elèctrica per il·luminar els accessos a la xemeneia per la planta soterrani.
Llegir més(L'HORA EXACTA ÉS A LES 11.15) - Plantada d'arbres a la llera del Cardener
Dia: 20/04/2018
Hora: 11.15 del matÃ
Lloc: Parc de Josep Vidal (al costat de la carpa del Riu)
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Pol Huguet, regidor d'Entorn Natural
-Sor Lucía Caram, Fundació Rosa Oriol
-Amb l'assistència d'empreses col·laboradores
Llegir mésJornada de portes obertes del Campus Universitari de Manresa
Dia: 20/04/2018
Hora: 12 h
Lloc: Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM)
Intervenen:
-Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa
-Valentí Martínez, director de la UMANRESA-FUB
-Rosa Argelaguet, directora de la UPC MANRESA
-Mònica de Llorens, delegada territorial de la UOC
Llegir mésEs posa en funcionament l’ascensor que salva el desnivell entre la plaça Major i el carrer de Santa Llúcia
A partir d’avui queda obert l’ascensor públic que salva el desnivell d’onze metres que hi ha entre el carrer Santa Llúcia i la plaça Major de Manresa. Serà obert cada dia entre les 6 del matí i les 12 de la nit. El projecte forma part del conjunt d’actuacions per millorar l’espai urbà i la connectivitat entre els barris de les Escodines, Vic-Remei i Barri Antic.
Llegir més
El Centre Històric de Manresa acollirà la Fira de les Lletres de Sant Jordi on els libres antics seran els protagonistes
L’horari de la fira serà de 10 del matí a les 8 del vespre del proper dilluns 23 d’abril.
Llegir mésEl Casino acull a partir d’avui l’exposició del pintor nigerià resident a Manresa Aloaye Norris Adoro
L’artista nigerià s’ha format en escoles internacionals d’art de reconegut prestigi i viu a Manresa des de 2006. La seva obra es podrà veure fins al 24 de juny.
Llegir més