L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el director-gerent d’Aigües de Manresa, Josep Alabern, han signat un conveni pel qual la societat municipal es fa càrrec dels costos de les obres del projecte de millora del camí de la Gravera de Manresa, concretament pel que fa a la infraestructura d’aigua i clavegueram, per un valor superior a 361.000 euros.
Llegir mésSala de premsa
-
L’Ajuntament i Aigües de Manresa signen un conveni pel qual la societat municipal assumeix una part del projecte de millora del camí de la Gravera
-
Laia Servera i Manu Alonso seran els presentadors de la cavalcada de Reis que TV3 transmetrà des de Manresa
-
El carrer Guimerà tornarà a ser zona preferent de vianants aquest cap de setmana
- Treballs de senyalització a la plaça Pare Oriol, demà divendres
20 propostes ciutadanes passen a la fase final de votació del Pressupost Participatiu 2018
En aquesta edició s’han presentat 30 projectes, dels quals finalment 20 han estat seleccionats. Del 5 al 27 de maig es farà la votació, que es podrà fer telemàticament i també a d’altres punts de votació presencial. S’escolliran un mínim de quatre projectes i s’hi tornaran a destinar 200.000 euros del pressupost municipal.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa consensua amb veïns i entitats la proposta de connexió del camí de la Font de Fans amb la Creu del Tort
La proposta d’ordenació de l’entorn de la Creu del Tort ha estat acordada entre Ajuntament de Manresa, veïns del sector, el Centre d’Estudis del Bages i l’Associació de Veïns i permetrà resoldre la connexió entre el riu Cardener i el barri de les Escodines després de 18 anys de reivindicació veïnal.
Presentació dels projectes finalistes i del procés del Pressupost Participatiu 2018
Dia: 17/04/2018
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:
-Pol Huguet, regidor de Participació i Entorn Natural
Llegir mésL’Associació Cine Club Manresa dona el fons documental "Cineclub Manresa" a l’Ajuntament
El contracte de donació l’han signat avui al migdia l’alcalde de la ciutat, Valentí junyent, i el president de l’Associació Cineclub Manresa, Enric Tierz. També els ha acompanyat la regidora de Cultura, Anna Crespo i altres membres de l’entitat donant
Llegir mésAquest dissabte es fa una plantada d'arbres al Cardener i es culmina el projecte participatiu guanyador del 2017
L’activitat, que està oberta a tota la ciutadania, començarà a les 10 del matí al Parc Vidal (al costat de la carpa del Riu). La plantada s'emmarca en el projecte participatiu de "Recuperació de la llera del Riu Cardener", presentat per la Fundació Rosa Oriol, que va ser un dels guanyador dels pressupostos participatius 2017.
Llegir mésRoda de Premsa de Presentació de l'acord per la connexió entre el camí de la Creu del Tort i el barri de les Escodines
Dia: 16/04/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Creu del Tort (C/ Nou de Santa Clara - barri de les Escodines)
Intervenen:
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències
-Joan Calmet, regidor d'Habitatge i Barris
-Representants veïnals i del Centre d'Estudis del Bages
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Torres Clarimon, que compleix 100 anys
La regidora delegada de la Gent Gran, Mercè Rosich, li ha lliurat aquest matí un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir més