Els professors estan participant en un programa d’Erasmus Plus que analitza la situació de l’atur juvenil a la Unió Europea
Llegir més
Els professors estan participant en un programa d’Erasmus Plus que analitza la situació de l’atur juvenil a la Unió Europea
Llegir més
Valentí Junyent agraeix a la Generalitat la construcció del nou equipament educatiu després de fer un detallat recorregut per les instal·lacions amb Irene Rigau, alts càrrecs del departament i el director del centre.
Llegir mésA més del minut de silenci per les víctimes, s’han llegit els manifestos commemoratius del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones i s’ha escenificat una acció artística a càrrec d’alumnes de l’institut Guillem Catà
Llegir més
Com felicites les festes de Nadal? és el títol del concurs de frases de felicitació de Nadal que han organitzat el CNL Montserrat i Diesa restauració
Llegir més
Els alumnes han protagonitzat una lectura adaptada de la Convenció dels Drets dels Infants en un acte institucional que ha presidit l’alcalde, Valentí Junyent
Llegir més
La mostra, que ha inaugurat Mercè Rosich, regidora d’Acció Social i Cooperació, i Igualtat, forma part dels actes que celebren la Setmana dels Drets dels Infants
Dia: 19/11/2015
Hora: 10.30 h.
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa.
Intervenen:
Valentí Junyent, alcalde de Manresa
Mercè Rosich, tinent d'lacalde delegada d'Acció Social, Cooperació i Igualtat
Alumnes de les escoles Renaixença i Oms i de Prat
Llegir més
Dia: 19/11/2015
Hora: 13.00 h.
Lloc: Passeig de Pere III - Davant El Casino
Intervenen:
Mercè Rosich, tinent d'alcalde delegada de d'Acció Social, Cooperació i Igualtat
Representants de les escoles Renaixença, Sant Ignasi, Joviat, La Salle, la Font, El Pilar, Bages.
Llegir mésEl saló de sessions acollirà un acte institucional protagonitzat per una vuitantena d'alumnes de primària, que recitaran extractes de la Convenció dels Drets dels Infants i muntaran una construcció sobre els drets i deures
L’acte serà retransmès en directe a través de la web de l’Ajuntament de Manresa