La trobada, que es durà a terme en el marc dels Pessics de Vida, tindrà lloc el dijous 5 d’abril a la Sala d’Actes del Casino a les 8 del vespre.
Llegir mésSala de premsa
-
El periodista Ricard Ustrell serà entrevistat per Aurora Rodríguez en un acte on també es lliuraran els Premi Plata i Plàtan
- Treballs d'Aigües de Manresa al carrer del Bruc
-
L’Ajuntament de Manresa obre una convocatòria per concedir ajuts a la rehabilitació d’habitatges privats amb destí social
-
L’exposició ‘Finestres’, de l’artista manresana Aina Sallés, a partir de demà al Casal de les Escodines
L’Ajuntament de Manresa valora positivament l’estrena de la nova línia de bus Manresa-Barcelona de la xarxa exprés.cat
Després de mesos de treball entre l’Ajuntament de Manresa i la Generalitat de Catalunya i de reunions amb la comissió d’usuaris, avui s’ha fet públic que a partir del dia 11 de juliol es posa en servei una nova línia directa Manresa-Barcelona, que forma part de la xarxa exprés.cat. L’Ajuntament considera que la nova línia millorarà la connectivitat de Manresa i Barcelona, duplicant les expedicions directes entre tots dues ciutats els dies feiners, passant per l’autopista C-16 en sentit Barcelona.
Els experts reclamen canvis en l'economia catalana per afavorir l'evolució del teixit empresarial en un acte de la UCE Manresa
Oriol Amat, catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra, i Guillem López Casasnovas, catedràtic d'Economia a la mateixa universitat, han ofert el seu anàlisi sobre la situació econòmica atual en l’acte «L’empresa i l’economia catalanes: com i cap on van?» que s’ha fet aquest migdia a la sala d’actes de l’Institut Lluís de Peguera, dins del programa de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) a Manresa.
Llegir mésEl rector de la Universitat de Glasgow obre la Universitat Catalana d’Estiu a Manresa amb un clam a favor de la llibertat i la justícia
La Universitat Catalana d’Estiu ja és en marxa a Manresa. Aquest migdia ha tingut lloc la lliçó inaugural, a càrrec d’Aamer Anwar, rector de la Universitat de Glasgow i advocat de l’exconsellera d’Ensenyament Clara Ponsatí, qui ha fet una encesa defensa de la llibertat dels presos polítics i els exiliats i ha assegurat que no es pot negociar amb l’estat espanyol mentre hi hagi “ostatges”. L’alcalde Valentí Junyent ha celebrat la bona rebuda de la UCE a Manresa i ha desitjat que tingui continuïtat els propers anys.
La plaça Sant Domènec acull aquest dissabte la 7a edició de la Festa Intercultural de Manresa
A partir de 2/4 de 6 de la tarda, diverses entitats nouvingudes i autòctones de la ciutat donaran a conèixer balls, música tradicional i gastronomia de diversos llocs del món.
Llegir més
L’Ajuntament i el Col·legi Oms i de Prat signen un acord de col·laboració per al projecte de Servei Comunitari
El projecte està adreçat a alumnat de tercer o quart d’ESO. Té l’objectiu d’ajudar als estudiants a analitzar el seu entorn i comprometre’s en la seva millora, promovent així l’educació en valors i el compromís cívic.
Llegir mésRecepció a l'Ajuntament, roda de premsa i lliçó inaugural d'Aamer Anwar en l'inici de la UCE Manresa
Dia: 04/07/2018
Hora: 10 / 11 / 12 del matÃ
Lloc: Ajuntament de Manresa / Biblioteca de l'institut LluÃs de Peguera de Manresa / Sala d'actes de l'institut LluÃs de Peguera
Intervenen:
-Aamer Anwar, rector de la Universitat de Glagow i advocat de l'exconsellera Clara Ponsatí
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Jordi Casassas, president de la Universitat Catalana d'Estiu
-Josep Sinca, president de Gest!
Llegir mésLa Universitat Catalana d’Estiu porta cinc nits de concerts gratuïts a la plaça Major, amb Gossos com a cap de cartell
Dissabte, Gossos actuarà per primer cop en els seus 25 anys a la plaça Major de Manresa. Però els dies previs i posteriors, al mateix escenari hi haurà altres concerts: Projecte Mut, La Vella Dixieland; Txell Sust i Gemma Humet; i Guillem Albà i la Marabunta. Un ‘festival’ amb motiu de la Universitat Catalana d’Estiu i amb propostes per a tots els públics. Cada vespre, a les 10, i de franc. Avui se n’ha fet la presentació.
La Universitat Catalana d’Estiu s'estrena demà a Manresa
Ha arribat el dia. La Universitat Catalana d'Estiu, que celebra els 50 anys a Prada, per primera vegada tindrà una extensió, a Manresa, que aquest any és Capital de la Cultura Catalana. Des de demà fins dimarts, dia 10, la capital del Bages serà epicentre d'activitats acadèmiques i culturals del país. La inauguració de la UCE és aquest migdia, amb la lliçó inaugural a càrrec del rector de la Universitat de Glasgow, Aamer Anwar, també advocat defensor de l’exconsellera d’Ensenyament Clara Ponsatí. Serà a les 12 del migdia, a l’institut Lluís de Peguera.
Llegir mésLa capital del Bages acull la primera edició del projecte MUR, Manresa Art Urbà
Durant el mes de juliol, la ciutat de Manresa estarà immersa en aquest projecte multidisciplinari de creació artística que té la finalitat de cercar noves vies de participació ciutadana a través de l’art i l’urbanisme a l’espai públic.
Llegir mésEl Palau Firal acull un acte per explicar una nova convocatòria d’ajuts econòmics adreçada a joves inscrits a la Garantia Juvenil
Es duran a terme dues xerrades per explicar la nova convocatòria d’ajuts a la garantia Juvenil, que sortirà en breu, i el paper de les entitats de suport. La trobada es durà a terme el dilluns 9 de juliol de les 12 a la 1.45 del migdia.
Llegir més