Per al trasllat de quadres elèctrics, una actuació prevista entre les 9.30 i les 12.30 h.
Llegir més
La regidora delegada de la Gent Gran, Mercè Rosich, li ha lliurat aquest matí un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari.
Llegir mésEls cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació.
Llegir mésEls treballs han servit per substituir arbres morts o per plantar espècies més adequades a l’entorn i més resistents a les plagues
Llegir més
La caminada popular per l’últim tram del Camí Ignasià, entre Montserrat i Manresa, estrena dues noves rutes més curtes per fomentar la participació i es consolida amb el creixement dels participants foranis.
Llegir mésLes famílies amb nens i nenes d’edats entre 4 mesos i 2 anys tindran fins el dia 30 d’abril per poder fer la seva petició. Un cop tinguin dia i hora assignats, es podran preinscriure a l'Oficina Municipal d'Escolarització de l’Edifici Infants entre els dies 2 i 11 de maig.
Llegir mésL’actuació conjunta es realitzarà en tres fases. La primera, que s’ha presentat avui, està adreçada a millorar les calçades de 16 vials de la ciutat, amb una superfície d’uns 14.000 m2 i una inversió de gairebé mig milió d’euros. Més endavant, és previst desenvolupar les fases 2 i 3, que estaran adreçades a la millora de les voreres i accessibilitat i, per primera vegada, als parcs infantils, amb un èmfasi especial al parc de la plaça Espanya.
L’Ajuntament de Manresa i la Fundació UCE, amb l’impuls de Gest!, han arribat a un acord perquè la ciutat aculli del 5 al 10 de juliol una extensió de les activitats que la institució realitza a Prada de Conflent des del 1968, coincidint amb el seu 50è aniversari. El rector de la Universitat de Glasgow, Aamer Anwar, que actualment és també advocat defensor de l’ex consellera d’Ensenyament Clara Ponsatí, farà la conferència inaugural.
Llegir més
Dia: 12/04/2018
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa - Plaça Major, 1
Intervenen:
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir més