Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa llança una nova promoció per estacionar dirigida als visitants a la ciutat

La nova promoció consta de dues modalitats: un tiquet de 6 hores per 5 euros, o bé un de 9 hores per 6 euros. Estarà a disposició dels usuaris en els dos aparcaments que s'han acollit a la iniciativa: el Puigmercadal, a la muralla del Carme, i el del Centre  Històric, a la Via de Sant Ignasi.


Llegir més
imagen

Manresa presenta el programa de les festes nadalenques amb més de 150 activitats per a tothom

La Fira de Santa Llúcia, el Campi qui Jugui, el pessebre vivent al Pont Llarg, els Pastorets, el Príncep Assuan, concerts, tallers, accions i campanyes solidàries, teatre, circ, espectacles infantils, concursos i un munt de propostes més, impulsades per entitats manresanes i associacions veïnals, tornaran a omplir la ciutat per portar el gaudi a petits i grans.

Llegir més
imagen

Culmina la millora de l'entorn de la riera de Rajadell i accessos als horts del Xup, proposta guanyadora al Pressupost Participatiu 2016

Recentment han finalitzat les obres de millora de l'entorn de la riera de Rajadell i accessos als horts del Xup. El projecte, anomenat "Xup riera viva. Segona fase", és una iniciativa de l'associació de veïns del barri i és un dels guanyadors del procés de Pressupost Participatiu 2016. 

Llegir més
imagen

Ple a la sala Els Carlins de Manresa per escoltar la música del pianista sirià Aeham Ahmad

Unes 200 persones van assistir dissabte al concert del pianista sirià-palestí en defensa dels drets humans i la pau. Hi van intervenir també Cordes del Món, els alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Artés, l’Esclat Escola de Música i el Conservatori Municipal de Música de Manresa.

Llegir més
imagen

El Festival Artístic del Barri Antic omplirà l'Anònima de propostes escèniques, art i poesia i acollirà un espai gastronòmic, el 12 de maig

Dotze propostes escèniques de diferents disciplines i estils ompliran els dos escenaris de l’antiga fàbrica de l’Anònima en la segona edició del Festival Artístic del Barri Antic (FABA), el 12 de maig. Hi haurà també programació extra (visites poètiques, mercat d’artistes i artesans, joiera contemporània i d’autor i murs plàstics) i la participació dels paradistes del mercat municipal de Puigmercadal, que muntaran un espai gastronòmic. El FABA s'ha presentat aquest matí.

Llegir més

Presentació del projecte "Lotus Blanc", que porten a terme alumnes de secundària

Dia: 03/04/2018
Hora: 10.40 h
Lloc: Institut Lluís de Peguera (biblioteca - planta baixa) .
Intervenen:

-Joan Calmet, regidor de Turisme i Barris

-Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats

-Assumpta Pla, directora de l'institut Lluís de Peguera

-Màrcia Cecchini, coordinadora Aula Aura

Llegir més
imagen

El periodista Ricard Ustrell serà entrevistat per Aurora Rodríguez en un acte on també es lliuraran els Premi Plata i Plàtan

La trobada, que es durà a terme en el marc dels Pessics de Vida, tindrà lloc el dijous 5 d’abril  a la Sala d’Actes del Casino a les 8 del vespre. 

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer del Bruc

Amb motiu d'un enfonsament de la vorera per una avaria en la xarxa de clavegueram

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa obre una convocatòria per concedir ajuts a la rehabilitació d’habitatges privats amb destí social

FORUM contribuirà  fins a un màxim de 8.000 euros per ajudar rehabilitar pisos buits i els arrendarà a tercers a un preu de lloguer social. El període per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de maig.   

Llegir més
imagen

L’exposició ‘Finestres’, de l’artista manresana Aina Sallés, a partir de demà al Casal de les Escodines

La mostra, que es podrà visitar fins al 27 d’abril, consta de diferents obres sobre fusta realitzades per l’artista durant els darrers dos anys i que plasmen paisatges propers, com Montserrat, i llunyans, com Guinea Bissau, entre d’altres.

 

Llegir més

Treballs d’Endesa al carrer Pau Casals, dimecres 4 d’abril

Tenen l'objectiu de reformar l’Estació Transformadora situada al carrer de Pau Casals, Blocs 11 i 13 (Grup La Parada).

Llegir més

Treballs d’aigües de Manresa al carrer Vallfonollosa

Començaran el dimarts 3 d’abril per tal de reparar i anular, a causa d’una avaria, un tram de canalització soterrada d’aigua al carrer Vallfonollosa.

Llegir més
imagen

El CEDEM va donar servei el 2017 a 1.315 persones i experimenta un fort creixement en la xifra d’empreses, llocs de treball creats i suport als emprenedors

1.315 usuaris atesos , 366 consultes rebudes, 45 plans d’empresa acompanyats, 77 empreses creades (25 més que l’any anterior), 101 llocs de treball creats (l’any anterior havien estat), 22 cursos realitzats... Són algunes de les xifres del balanç del 2017 del Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM) de l’Ajuntament de Manresa, que ha tingut un notable creixement d’activitat.

Llegir més

El periodista Quico Sallés conversarà amb la cantant Anaïs Vila i la bloguera cultural Marta Botet, dimecres 4 d’abril

La conversa, amb el títol de “Vocacions al marge”, tindrà lloc a l’Auditori de la Plana de l’Om en el marc de la 26a Fira de l’Estudiant a les 8 del vespre.

Llegir més