S’ha retirat els jocs malmesos i s’ha instal·lat tres elements nous: un gronxador doble (amb una cadira plana i una cadira adaptada) i dues molles. El cost d’aquesta actuació prèvia és de 3.800 euros.
Sala de premsa
-
El parc de plaça Espanya estrena nous jocs infantils
-
L’Ajuntament de Manresa organitza una jornada de reflexió i debat a l’entorn del Centre Històric
-
El cicle Parlem d’Art ofereix demà una xerrada sobre pràctiques artístiques que treballen amb tecnologia
-
Inscripcions obertes a la cursa urbana de 5 i 10 km de Manresa d’aquest diumenge
El pregó infantil i l'institucional donen el tret de sortida, demà, a la Festa de la Llum
Alumnes de les escoles Joviat i Valldaura seran els encarregats de pronunciar el pregó infantil al saló de Sessions. Al vespre, el pregó institucional anirà a càrrec de l’advocada, d’Anna Carranza. Es podrà seguir per internet AQUÍ
Llegir mésL’Orfeó Català i l’Orfeó Manresà cantaran plegats al teatre Kursaal en un concert inclòs dins dels actes de commemoració dels 125 anys de Les Bases de Manresa
Dos dels cors amb més trajectòria del panorama musical català, l’Orfeó Català i l’Orfeó Manresà, cantaran plegats al Kursaal el proper dissabte, 24 de febrer, a les 9 del vespre, en un concert inclòs dins dels actes de celebració dels 125 anys de les Bases de Manresa. Les dues formacions centenàries oferiran un concert per a cor i piano, pensat com un breu recull del ric repertori musical català
Llegir més
La plantada popular al Cardener ajornada el dia 4 de febrer es farà aquest dissabte a la tarda
Aquest dissabte, a partir de les 4 de la tarda, tindrà lloc la plantada d'abres al riu Cardener, entre el Pont Vell i la Reforma, que va ser ajornada el 4 de febrer passat a causa de la pluja. La regidoria d’Entorn Natural de l’Ajuntament de Manresa convida tothom a participar-hi i confia que aquesta vegada es pugui dur a terme, tot i que recomana als participants que portin impermeable per la possibilitat de pluges, que sembla que serien de poca intensitat. A l'activitat hi està convidada tota la ciutadania i es compta amb la col·laboració de més de 100 infants i joves de l’Agrupament Escolta i Guia Cardenal Lluch i joves que participen en diversos programes d’inclusió de l’Ajuntament, com Joves del Nucli Antic (JNA), Ludoteca Ludugurus i el Casal-Ot.
Llegir mésEs posa en marxa un programa per accelerar empreses que estan en fase inicial de la Catalunya Central
El programa anomenat Accelera, té com a objectiu principal fer créixer les empreses que hi participin i necessiten accelerar les vendes o redefinir la seva estratègia. Han de ser start ups de la Catalunya central que tinguin com a màxim 5 anys de vida i algun component innovador.
Llegir mésDemà l’Oficina Jove oferirà una xerrada sobre ‘Pantalles i adolescents: com gestionar-ne un bon ús?’
La conferència, adreçada a pares i mares, anirà a càrrec de Dominica Díez Marcet, psicòloga clínica de la Unitat de Joc Patològic i Altres Addiccions no Tòxiques d’Althaia.
Llegir mésTall de trànsit a l’accés del Camí dels Tovots, a partir de demà
Amb motiu de les obres de millora de la carretera de Viladordis a Manresa, durant dues setmanes els vehicles accediran i sortiran del Camí dels Tovots des de la Ctra. De Vic (Pujada Roja).
El Síndic de Greuges vindrà a Manresa el dijous 8 de març per atendre les consultes i queixes dels ciutadans
L’equip del Síndic atendrà els ciutadans i ciutadanes al Centre Cultural el Casino de 9 a 15 h. Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat
Llegir mésLa nova rotonda de la Bonavista s’asfaltarà aquest cap de setmana i entrarà en funcionament el proper dilluns
La plaça de la Bonavista afronta la darrera fase de les obres. Si el temps ho permet, l’àmbit de la Bonavista i els seus accessos s’asfaltaran entre divendres 16 i diumenge 18 i la rotonda entrarà en funcionament en la seva totalitat el dilluns dia 19 de febrer. Diumenge, es tallarà al trànsit tot l’entorn de la plaça per dur a terme els treballs de pavimentació de la rotonda (en cas de pluja, seria el proper dimecres, Festa de la Llum).
Llegir mésPresentació del concert de l'Orfeó Català i l'Orfeó Manresà en el marc del 125è aniversari de les Bases de Manresa
Dia: 14/02/2018
Hora: 12.30 h
Lloc: Teatre Kursaal - Escenari Sala Gran
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Manresa
-Pablo Larraz, sotsdirector de l’Orfeó Català
-Lluís Arguijo, director de l’Orfeó Manresà
-Francesc Comas, comissari de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa
-Joan Morros, Coordinador del Galliner
Llegir més
El Festivals Jardins de Llum guanya participació i qualitat i s’amplia amb els Ponts de Llum amb motiu de la capitalitat cultural
Jardins de Llum 2018, l’itinerari d’art efímer pel Centre Històric de Manresa, arriba a la quarta edició i tornarà a fer lluir la Festa de la Llum, el proper dia 20 de febrer, de la mà de la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya central (TAV-CC), l’Ajuntament de Manresa i l’Associació Misteriosa Llum. Aquest any, el festival ha augmentat la participació i tindrà una extensió, amb motiu de la capitalitat cultural de Manresa 2018, que s’ha anomenat Ponts de Llum i que tindrà lloc aquest proper cap de setmana (17 i 18 de febrer).