Sala de premsa

imagen

La sessió sobre les Bases de Manresa a la Universitat d’Estiu de Prada desperta l’interès d’un centenar de persones

Manresa ha estat protagonista aquest migdia a la Universitat Catalana d’Estiu, que té lloc a Prada de Conflent. La sessió sobre la repercussió de les Bases de Manresa als Països Catalans ha aplegat un centenar de persones. L’alcalde Valentí Junyent ha remarcat que la celebració dels 125è aniversari contribueixen a difondre la importància del text aprovat a Manresa i ha apostat perquè la ciutat recuperi el protagonisme que va tenir el 2892.

Llegir més
imagen

Esgotats els tiquets per a la Visita a la Manresa Desconeguda de demà, al carrer Sobrerroca

Ple total per a la Visita a la Manresa Desconeguda de demà dimecres, que farà un recorregut pels diversos espais del carrer Sobrerroca, com ara tines, cellers o la casa natal d'Oms i de Prat. Ja s'han repartit anticipadament tots els tiquets disponibles i s'han omplert tots els grups previstos i fins i tot els dos que s'han afegit. En total, s'han repartit tiquets a un total de 375 persones, l'aforament màxim possible, atès que l'espai per on discorre la visita és limitat. Per aquest motiu, si no ha anat a recollir tiquet previ, el públic no podrà accedir a la visita. L'Ajuntament de Manresa farà una visita extraordinària per a les persones interessades, si hi ha prou demanda, el mes de setembre.

Llegir més
imagen

350 persones a la Visita a la Manresa Desconeguda, a la Casa Consistorial

Arrencada amb èxit de les Visites a la Manresa Desconeguda. 350 persones han passat aquesta tarda per la Casa Consistorial de Manresa, el lloc on, fa 125 anys, els delegats de la Unió Catalanista van aprovar el document conegut com a Bases de Manresa. Els visitants, en grups de 20 persones, han visitat espais com el Saló de Sessions, la sala de collumnes, el despatx de l'alcalde o la terrassa de la quarta planta.

Llegir més

S’ajornen els treballs de pavimentació als Comtals

Aquest dilluns els treballs es realitzaran a la Plaça del Mil·lenari i l’accés al barri de Sant Pau


Llegir més

Treballs d'instal·lació de banderoles a la rotonda de Sant Marc

Durant l'actuació, es tallàrà  un dels dos carrils de circulació


Llegir més
imagen

Avui s'obre el termini per presentar propostes als pressupostos participatius 2018

Les propostes es poden presentar mitjançant la fitxa normalitzada a tots els registres de l'Ajuntament de Manresa .

Llegir més
imagen

Manresa presenta el vi representatiu de la capitalitat de la cultura catalana 2018

És un vi negre del celler Collbaix, de l’anyada del 2012, i ha estat seleccionat en un concurs en què han participat 7 cellers. No es comercialitzarà, serà un regal institucional en el marc de la capitalitat.


Llegir més
imagen

La Policia Local de Manresa estrena una nova unitat mòbil d'atestats

És una furgoneta Nissan NV 400 COMBI totalment equipada que es farà servir per atestats en accidents de circulació i control d’alcoholèmia. Igualment, també pot fer la funció de resguard temporal de persones en casos d'incidències i “d’oficina de carrer”.

Llegir més
imagen

Acords de col·laboració per al projecte Mosaic i per millorar l’ocupabilitat de persones amb malaltia mental

L’Ajuntament de Manresa i la Fundació Germà Tomàs Canet han signat dos convenis  per contribuir a assegurar una assistència integral i de qualitat a les persones que pateixen problemes de salut mental així com la seva integració sociolaboral.

 

Llegir més
imagen

Gregoire Ahongbonon visita l’Ajuntament per compartir la seva lluita per la dignitat de les persones amb malalties mentals

Gregoire Ahongbonon, promotor de l’Associació Sant Camille de Lellis i membre d’Aima, va conversar amb la regidora de Cooperació Àngels Santolaria sobre la seva lluita per dignificar la vida de les persones amb malalties mentals a l’Àfrica.

Llegir més
imagen

Consells preventius davant del risc d'onada de fred o baixada extrema de temperatures

Protecció Civil de Manresa ha emès un comunicat amb diversos consells a tenir en compte de cara a la possible arribada d'una onada de fred o una baixada extrema de les temperatures

Llegir més

Estrena oficial de la pista de gel de Sant Domènec

Dia: 01/12/2017
Hora: 2/4 de 6 de la tarda
Lloc: Plaça Sant Domènec de Manresa
Intervenen:

Llegir més

Presentació de la campanya "Tracta'm bé"

Dia: 03/12/2017
Hora: 11 del matí
Lloc: Consell Comarcal del Bages
Intervenen:

-Albert Marañón, conseller de l'àrea d'Acció Social i Ciutadania del Consell Comarcal del Bages

-Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut de l'Ajuntament de Manresa

Llegir més