Sala de premsa

imagen

El 125è aniversari de les Bases de Manresa desembarca a Barcelona amb la inauguració de l'exposició central de la commemoració

La mostra "Els fonaments del catalanisme polític. Les Bases de Manresa, 125 anys" es podrà visitar fins al 14 de juliol a la seu central de la Diputació de Barcelona, a l’edifici de Can Serra (Rambla de Catalunya, 126).

Llegir més

L'Ajuntament de Manresa dona suport a les empreses locals per elaborar plans d'igualtat de gènere

Aquests plans contemplen de forma transversal els diferents àmbits de l’organització i el conjunt de les persones que en formen part. Tracten matèries com accés  a l’ocupació, classificació professional, prevenció de l’assetjament sexual, etc.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Escodines, demà

Amb motiu d’aquesta actuació es prohibirà l’estacionament a la zona de càrrega i descàrrega situades als números 28 i 30

 

Llegir més
imagen

Manresa acollirà aquest cap de setmana la 14a edició del Recercat, la jornada de Cultura i Recerca Local dels territoris de parla catalana

Al llarg de tres dies el públic podrà gaudir d’un espai expositiu de 250 metres quadrats dedicat a la recerca local i comarcal que estarà instal·lat a la plaça de Sant Domènec, així com de xerrades, documentals, exposicions i visites culturals.

Un dels actes principals és el lliurament dels Premis Recercat que tindrà lloc dissabte al migdia.


Llegir més

Presentació del programa d’actes de la Festa Major de Manresa

Dia: 23/07/2018
Hora: 19 h
Lloc: Casa Consistorial, Plaça Major 1, 4a planta. A la terrassa
Intervenen:

 

-Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes

-Joan Orriols, president de l’entitat Associació Manresa de Festa

Llegir més
imagen

La Fura dels Baus dels centrifuga cervells a l’Anònima de Manresa

La recreació de ‘Manes’, un impactant espectacle furero dels anys 90, arriba a l’Anònima de Manresa aquest proper divendres i dissabte

Llegir més
imagen

El pilot alemany Marco Matthai es proclama vencedor de la Barcelona Drone World Cup celebrada aquest cap de setmana a la finca Les Comes de Súria

La Barcelona Drone World Cup ha comptat amb la participació de 70 pilots i 7 equips de primer nivell de 10 nacionalitats diferents. La prova, puntuable pel campionat del món de drons de la Federació Aeronàutica Internacional (FAI), forma part d’un conjunt de competicions que s’estan realitzant per tots els continents i que definiran per punts el vencedor d’aquest innovador campionat mundial.

Llegir més
imagen

S’obre la convocatòria d’una nova edició del concurs fotogràfic "Viatgers manresans 2018"

El concurs consta de dues categories, una per a adults i una altra per a infants, de 6 a 12 anys, que podran presentar les seves fotografies del 3 al 25 de setembre al Centre Cívic Selves i Carner i al Casal de les Escodines, respectivament. El proper mes d’octubre les obres participants s’exposaran al Centre Cívic Selves i Carner (categoria adults) i al Casal de les Escodines (categoria infantil).

Llegir més

RECORDATORI: Roda de premsa de presentació del Pla de Modernització de Polígons

Dia: 23/07/2018
Hora: 10.00 h
Lloc: Llar d'Infants Bressolvent . C/ Edison, 8. Pol.Ind. Bufalvent
Intervenen:

Marc Castells, President de la Diputació de Barcelona

Valentí Junyent, Alcalde de Manresa

Llegir més
imagen

La Policia Local de Manresa s’adhereix a la campanya #PelsValents contra el càncer infantil

L’objectiu és recaptar fons a través de la iniciativa “Escuts solidaris”  per construir un nou hospital especialitzat en oncologia infantil en el complex de Sant Joan de Déu de Barcelona.

Llegir més
imagen

La filla del Che Guevara visita Manresa i es reuneix amb membres del Consell Municipal de Solidaritat

Ha estat rebuda per la regidora Àngels Santòlaria i el regidor Jordi Madeu (CUP). Aleida Guevara pronuncia avui una conferència per celebrar el 5è aniversari de l’Espai Roig.

Llegir més
imagen

Manresa es promociona com a Capital de la Cultura Catalana al magazín d’estiu “Gravetat zero” de Catalunya Ràdio

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i l’Ajuntament de Manresa han firmat un acord de col·laboració per impulsar durant aquest any el coneixement i la promoció del programa d’activitats de Manresa Capital de la Cultura Catalana 2018.


Llegir més