Dia: 28/12/2017
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut
-Imma Torrecillas i Judit Ruiz, de l'Agrupació Cultural del Bages
Llegir mésL’acte d’inauguració es va celebrar a l’Espai Plana de l’Om de Manresa i va comptar amb la presència dels alcaldes de les tres ciutats que en aquesta 15a edició comparteixen el certamen, Manresa, Navarcles i Avinyó.
La trobada té com a objectiu portar a terme un intercanvi d’experiències, de coneixement mutu, de detecció de necessitats i inquietuds comunes, així com, de possibles recursos a compartir. En definitiva es tracta de fomentar una xarxa social més sòlida i propera entre les associacions de dones existents a la ciutat.
Llegir mésLes diferents línies del Bus Manresa van tenir un global de 12.459 viatgers. Totes les línies van créixer, però especialment les de la Balconada i la Parada.
Llegir mésLa regidora de Festes i Projecció de la Ciutat, Neus Comellas, també ha anunciat que, amb motiu de la capitalitat cultural de Manresa, el pregoner de la festa serà el cineasta manresà David Victori
Llegir mésL’actuació consisteix en l’arranjament del paviment malmès i l’adaptació d’aquest per a la instal·lació d’una nova marquesina per a l’espera dels viatgers.
Llegir mésSota el lema El vi i el mercat sempre a taula, a partir de les 11 del matí s’oferirà un tast de vins del Bages maridat amb receptes proposades per les parades. També es durà a terme una venda de vins i un sortegi d’un lot de vins de la DO i una visita a un celler.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa rep del ministeri d’Energia un préstec sense interessos d’1,9 milions d’euros que permetran continuar la modernització i eficiència energètica del punts de llum de la ciutat. Es preveu que aquesta inversió generarà un estalvi econòmic anual de gairebé 200.000 euros.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa ha restablert aquest matí l’horari de funcionament de 6 del matí a 12 de la nit després que l’aparell hagi operat ininterrompudament i sense incidències des del migdia de dimarts fins l’hora de tancament de dimecres al vespre.
Llegir mésAquest migdia ha tingut lloc, al Jutjat de Manresa, la vista de conformitat en la que l’acusada ha acceptat la l’autoria dels fets, que constitueixen un delicte de falsedat en document oficial, i la pena de 12 mesos de presó i una multa.
Llegir més
Dia: 26/04/2018
Hora: 13.00 h.
Lloc: Plaça Sant Domènec - Plaça Fius i Palà (conjunt escultòric l'Acollida)
Intervenen:
Neus Comellas, regidora de Projecció de Ciutat i Festes
Llegir més