Sala de premsa

imagen

L'alcalde fa balanç davant dels periodistes de la primera meitat del mandat municipal

El local a Manresa del Col·legi de Periodistes a la Catalunya central va acollir al vespre l'acte "L'alcalde passa comptes", en el marc del qual Valentí Junyent va fer balanç de les actuacions del govern municipal en els primers dos anys de mandat. Junyent va exposar les línies d'actuació fins a l'equador del mandat i es va sotmetre a les preguntes dels mitjans de comunicació.

Llegir més
imagen

S'avança l'horari de recollida de rebuig i orgànica amb motiu de la revetlla de Sant Joan

Es demana als ciutadans que tinguin en compte aquest horari per baixar les escombraries


Llegir més

Presentació de l'acord entre Ajuntament i el Centre d'Esports Manresa per a l'ús del camp de futbol de Les Cots

Dia: 22/06/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Camp de Futbol Les Cots
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor d'Esports

José Luis Correa, president del Centre d'Esports Manresa

Daniel Soldado, representant de l'AVV Sagrada Família

Said Ghoulabzouri, president de l'AVV Font dels Capellans 

Llegir més
imagen

El periodista Antoni Bassas serà el pregoner de la Festa Major de Manresa 2017

L’elecció s’ha fet conjuntament entre l’Ajuntament de Manresa i la demarcació de la Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya per donar més relleu a la commemoració de l’Any Josep Maria Planes, que té com a objectiu recuperar la figura i l’obra del periodista manresà assassinat durant la República.

Llegir més

Acte d'inauguració del curs escolar 2017-2018

Dia: 24/10/2017
Hora: 7 de la tarda
Lloc: Saló Montserrat de l’Escola Joviat. Carrer Rubió i Ors, núm. 5 (accés per Escola d’Hoteleria Joviat)
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Mercè Rosich regidora delegada d’Ensenyament i Universitats
-Anna Torruella, directora adjunta dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Catalunya Central
-Josep Codina, director general de l’Escola Joviat  
-Jordi Vilaseca, director pedagògic de l’Escola Joviat i vicepresident de la Fundació Joviat 

-Mestres i alumnes dels centres educatius que presentaran els projectes

Llegir més
imagen

Gimnastes del club manresà EGIBA participen a la Festa dels Súpers, que aplega 200.000 espectadors a l’Estadi Olímpic

Els 200.000 infants i acompanyants que van assistir a la Festa dels Súpers, aquest cap de setmana, van gaudir de les acrobàcies d’un grup de setze gimnastes d’alt nivell del Club de Gimnàstica EGIBA de Manresa, que entrenen a les instal·lacions municipals del vell Congost. Els esportistes del club manresà van actuar a l’Estadi Olímpic de Montjuic formant part de l’espectacle organitzat pel canal infantil de TV3.

Llegir més

Roda de premsa de presentació del nou circuit de ciclisme, vinculat a l'Escola de Ciclisme de Manresa

Dia: 23/10/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Antic camp de beisbol - Zona Esportiva del Congost
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa

Josep Bochaca, President de la Federació Catalana de Ciclisme

Alfred Moreno, tècnic de ciclisme i autor del disseny del circuit

Ferran Molina, president de l'Escola de Ciclisme Manresa

Sebastià Catllà, vicepresident de l'Escola de Ciclisme Manresa

Josep Jufré (monitor/tècnic especialista en ciclisme).

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i l’Institut Lluís de Peguera signen un conveni per a l’ús social i esportiu del gimnàs del centre educatiu

La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Manresa continua apostant així amb l’optimització de les instal·lacions esportives escolars per a l’ús públic en hores no lectives davant la creixent demanda d’espais d’entrenament dels  clubs esportius de la ciutat.


Llegir més
imagen

El Tocats comença la setmana amb els microrelats de Maria Cirera "Puces i altres picors", avui a la Papasseit

L’autora manresana, Maria Cirera,  presenta el seu recull de microrelats a les 7 de la tarda a la llibreria Papasseit. Les lectures aniran a càrrec de Josep Porta i Laura Basagaña.

Llegir més
imagen

La rotonda de la Bonavista entra en funcionament amb normalitat i permet itineraris inèdits

Venint del passeig, pujar per la carretera del Pont de Vilomara sense fer la volta per Bisbe Comas i Verdaguer. O des de la carretera de Vic, sentit sortida ciutat, poder fer la rotonda i baixar pel Passeig, evitant també la volta. Són alguns dels diversos nous itineraris que des d'aquest matí són possibles, per primera vegada, gràcies a l'obertura parcial al trànsit de la rotonda de la bonavista. Tot i algunes congestions a primera hora, durant la major part del dia el trànsit ha funcionat correctament pel sector.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa convoca un Ple Municipal extraordinari urgent per demanar aturar la suspensió de l'autonomia de Catalunya

L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha signat avui la resolució de convocatòria d'un Ple Municipal Extraordinari urgent, que tindrà lloc aquest dimecres, 25 d'octubre de 2017, a 1/4 de 10 del matí, per debatre una moció per aturar la suspensió de l'autonomia de Catalunya. L'Ajuntament s'afegeix així a la proposta de l'AMI i l'ACM, que han demanat als consistoris que aprovin aquesta moció de rebuig a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.

Llegir més
imagen

L'alcalde Valentí Junyent afirma que la UVic-UCC és un "motor econòmic i tecnològic" que afavoreix el conjunt de la societat

Junyent ha expressat la satisfacció de la ciutat per acollir per primera vegada l'acte institucional d'inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), durant el qual l'exalcalde de Manresa, Juli Sanclimens, ha rebut la Medalla de la institució "per haver impulsat, com a alcalde de Manresa, la posada en marxa dels estudis universitaris a la Fundació Universitària del Bages".

Llegir més
imagen

La transició energètica cap a un nou model sostenible serà el tema del Fòrum Energia, divendres a l’Ecoviure

El fòrum, que es durà a terme al Palau Firal, està organitzat per l’Ajuntament de Manresa i oferirà 8 ponències que tracten diferents aspectes com l’energia verda, les renovables, etc. Es tracta d’una proposta per compartir experiències, innovacions i realitats a l’entorn de la transició energètica cap a un nou model sostenible.

Llegir més