Sala de premsa

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer de l'Era del Firmat

L'actuació té una durada d'un més i està adreçada a la substitució de la canalització soterrada d'aigua

 

Llegir més
imagen

Manresa acull dissabte el musical “Dolça Illa”, per recaptar fons per al Servei d’Acompanyament en el Dol

Gairebé un centenar de joves -80 alumnes del Lluis de Peguera i 15 del Conservatori de Música de Manresa- pujaran a l’escenari del teatre Conservatori per interpretar aquest musical escrit per la jove Mel·lina Illa

Llegir més

Recepció d'alcaldes i acte institucional i acadèmic "Les Bases de Manresa i el model territorial a Catalunya"

Dia: 27/11/2017
Hora: A partir de les 6 de la tarda
Lloc: Ajuntament de Manresa (Sala de Columnes i Saló de Sessions)
Intervenen:

Llegir més
imagen

Manresa engega el Programa Català de Refugi amb la primera trobada entre mentors i persones refugiades

A Manresa i el Bages, com al conjunt del país, persones voluntàries han rebut formació per tal d’esdevenir mentors de persones refugiades i poder-los donar acompanyament i suport, en el marc del Programa Català de Refugi. Divendres va tenir lloc la primera trobada entre mentors i persones refugiades, amb la participació de responsables de l’Ajuntament, Generalitat i Consell Comarcal.

Llegir més
imagen

La commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa es trasllada a Barcelona a l’abril

L’exposició “Els fonaments del catalanisme polític. Les Bases de Manresa, 125 anys” es podrà veure a partir del 12 d’abril a la seu central de la Diputació de Barcelona. Els actes commemoratius a la capital catalana es complementaran amb dues activitats acadèmiques en col·laboració amb l’Ateneu Barcelonès i l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

Llegir més
imagen

El CEDEM presenta una nova oferta de cursos de formació per al mes d’abril

Els cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació


Llegir més
imagen

Arran de l’èxit de participació del taller fotogràfic de l’Espai Jove Joan Amades s’han organitzat cinc sessions mes

Les cinc sessions, que es duran a terme els dimarts del mes d’abril i el 8 de maig, donaran l’oportunitat als participants de ser els autors  d’un projecte fotogràfic pensat i creat pel propi grup de joves, el qual es mostrarà a tota la ciutat en el marc de la programació d’Estiu Jove 2018.

Llegir més
imagen

'Ensenyar a la manera del Merlí', la propera xerrada del Cicle per a mares i pares el dimarts 3 d’abril

En el marc de la 26a Fira de l’Estudiant, la conferència anirà a càrrec de Nemrod Carrasco, professor de Filosofia de la Universitat de Barcelona i assessor de la sèrie Merlí, amb la col·laboració de Manel Villar, professor de Filosofia de l’Institut Poeta Maragall de Barcelona.

Llegir més
imagen

En marxa uns treballs per millorar la mobilitat i la seguretat a diversos espais de la ciutat

Les actuacions estan incloses dins els treballs acordats i aprovats en els Consells de Districte

Llegir més
imagen

Es posa en marxa “Vespres modernistes”, una nova proposta turística per recordar la Manresa de principis del segle XX

La proposta permetrà entrar a La Buresa i  la Casa Lluvià, veure un automòbil d’època, vestits modernistes,  vuere com es fabrica un mosaic hidràulic i acabar amb una copa a la terrassa de l’Hotelet.

Llegir més
imagen

Manresa Capital Cultural 2018 fa públic el programa del segon trimestre, amb múltiples activitats de totes les disciplines

El Festival de dansa Batecs, la Festa del Riu, l’Aplec Internacional de Cultura Popular, la trobada d’entitats del Romànic, la Jornada Recercat, la Setmana del Llibre Infantil o el festival Simfònic són alguns dels actes destacats de la programació de Manresa Capital Cultural per al segon trimestre de l’any. Aquesta setmana s’ha editat una nova publicació de 20 pàgines, en format diari, que inclou totes les activitats programades durant els mesos d’abril, maig i juny. Se n’han fet 20.000 exemplars, que es distribuiran a la ciutat i comarca i també en equipaments culturals de Barcelona i oficines de turisme del país.


Llegir més

Balanç 2017 del Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM)

Dia: 27/03/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Oficines del CEDEM (Palau Firal de Manresa)
Intervenen:

-Cristina Cruz, regidora d'Ocupació i Emprenedoria

Llegir més

Presentació del darrer tram de la commemoració del 125à aniversari de les Bases de Manresa

Dia: 27/03/2018
Hora: 12 del migdia
Lloc: Centre Cultural El Casino - Sala d'exposicions
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Francesc Comas i Jordi Rodó, comissaris de la commemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa

Llegir més
imagen

El mercat de la Mion de divendres es farà dijous

Aquest mercat ven productes molt variats, que van des de verdura i fuita a sabateria i tèxtil

Llegir més