El Parc de la Seu acollirà entre el 30 de juny i el 2 de juliol el festival Nomad, un esdeveniment itinerant d'oci, cultura, comerç i gastronomia a l'aire lliure, gratuït, que es va estrenar l'any passat a 4 ciutats i que enguany ja es desplega per 11 poblacions diferents durant la primavera i estiu. Food Trucks, activitats infantils, un mercat de moda, decoració i bijuteria, concerts i una flash mob final en són els ingredients.
Llegir mésSala de premsa
-
Manresa estrena el Nomad Festival, que omplirà el Parc de la Seu de cultura, comerç i gastronomia
- Presentació de les obres de millora de la carretera de Viladordis a Manresa
-
Demà se celebrarà la xerrada "Guerra Civil, ahir; Síria, avui. Experiències d’Acollida a Elna i Manresa"
- Presentació de la nova etapa de les "cadires de la Rosita" al Passeig de Pere III
L’Ajuntament de Manresa estrena les millores a la pista poliesportiva exterior del Pujolet
L’actuació ha tingut un cost de 12.647 euros i ha consistit en el poliment del terra existent, segellat de les juntes de dilatació i l’aplicació de resines d’un poliuretà especial per facilitar la polivalència de la pista i la pràctica dels diferents esports que acull aquest equipament municipal.
Treballs de canalització de la xarxa de gas al passatge Catalunya
Durant tres setmanes, es prohibirà l'accés al passatge pel carrer Saclosa i es mantindrà l'accés per Martí i Julià
Llegir mésEl recital poètic a tres veus "País petit", l’autor polifacètic Joan Vigó i els versos d’Emily Dickinson, divendres al Tocats
Tres llengües, tres cultures, tres petits països per descriure un món a través de les veus dels poetes Ángel Erro (Navarro), Jordi Julià (Catalunya) i Maria Lado (Galícia) amb l’acompanyament musical de Pau Ruiz. El recital tindrà lloc al Refugi antiaeri del Grup Escolar Renaixença a les 9 del vespre.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa penja un llaç rosa amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama
L'objectiu d'aquesta celebració és conscienciar la població de la importància del diagnòstic precoç del càncer de mama per guanyar la lluita contra aquesta malaltia que, anualment, afecta més de 5.300 dones a Catalunya.
Presentació de les millores a la pista poliesportiva exterior del Pujolet
Dia: 19/10/2017
Hora: 13.30
Lloc: Pista poliesportiva exterior del Pujolet
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Jordi Serracanta, regidor d'Esports
-Remei Belmonte i Joan Ontiveros, representants del Club Patí Manresa
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa exigeix la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium i condemna la brutalitat policial de l’estat a Catalunya
El Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa ha aprovat aquest vespre una proposició dels grups d’ERC, CDC, CUP i DM per exigir la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium Cultural, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, i denunciar, condemnar i reprovar la violència generada per l’estat espanyol, mitjançant l’actuació de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, contra veïns i veïnes del nostre país que volien exercir la democràcia, l’1 d’octubre passat. El text també demana la dimissió i cessament dels màxims responsables de l’operatiu, entre els quals el president del govern. Mariano Rajoy, el ministre d’Interior, Juan Ignacio Zoido, i el delegat del govern a Catalunya, Enric Millo, entre altres.
Llegir mésRoda de premsa de presentació nou circuit de ciclisme, vinculat a l'Escola de Ciclisme de Manresa
Dia: 18/10/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Antic camp de beisbol - Zona Esportiva del Congost
Intervenen:
Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa
Josep Bochaca, President de la Federació Catalana de Ciclisme
Alfred Moreno, tècnic de ciclisme i autor del disseny del circuit
Ferran Molina, president de l'Escola de Ciclisme Manresa
Sebastià Catllà, vicepresident de l'Escola de Ciclisme Manresa
Josep Jufré, monitor/tècnic especialista en ciclisme
Llegir mésSe suspèn la presentació del projecte poeticoartístic "Nochera" de demà dijous en el marc del Tocats de Lletra
Per causes personals d’un dels artistes, l’actuació que estava prevista a la llibreria Papasseit a les 7 de la tarda, no es portarà a terme.
Llegir mésL’Ajuntament signa un conveni pioner a Catalunya amb el Síndic de Greuges per reforçar els serveis que ofereix a la ciutadania de Manresa
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, han signat avui a Manresa un conveni de col·laboració, inèdit fins ara a Catalunya, pel qual es reforcen els serveis que el Síndic ofereix a la ciutadania. L’equip del Síndic farà un mínim de quatre visites anuals a Manresa i un informe anual recollint les queixes i consultes tramitades, agilitarà la tramitació de les queixes i pot dur a terme tasques de mediació. L’equip de govern va desestimar recentment la creació del Síndic Defensor de la Ciutadania local, i es va comprometre a signar el conveni amb el Síndic per intensificar la seva tasca a la ciutat.
Llegir mésManresa impulsa Cosmògraf, un nou projecte cultural per treballar el pensament filosòfic, científic i artístic
La primera edició proposa una quinzena d’activitats que reflexionaran sobre com serà l’ésser humà del segle XXI. Neix de col·laboració de l’Ajuntament de Manresa i Grup de Professors de Filosofia de la Catalunya Central i inclou amb altres aportacions d’entitats de la ciutat.