Dia: 11/05/2017
Hora: 10h
Lloc: Zona Esportiva del Congost (davant del camp de Rugbi)
Intervenen:
- Jordi Serracanta, regidor delegat d'Esports
Els dies 25, 26, 27 i 28 d’agost hi haurà servei cada 30 minuts, entre ¼ d’11 de la nit i les 4 de la matinada. El diumenge 27 hi haurà servei especial cada trenta minuts durant tot el dia.
Llegir mésManresa ha estat protagonista aquest migdia a la Universitat Catalana d’Estiu, que té lloc a Prada de Conflent. La sessió sobre la repercussió de les Bases de Manresa als Països Catalans ha aplegat un centenar de persones. L’alcalde Valentí Junyent ha remarcat que la celebració dels 125è aniversari contribueixen a difondre la importància del text aprovat a Manresa i ha apostat perquè la ciutat recuperi el protagonisme que va tenir el 2892.
Llegir mésPle total per a la Visita a la Manresa Desconeguda de demà dimecres, que farà un recorregut pels diversos espais del carrer Sobrerroca, com ara tines, cellers o la casa natal d'Oms i de Prat. Ja s'han repartit anticipadament tots els tiquets disponibles i s'han omplert tots els grups previstos i fins i tot els dos que s'han afegit. En total, s'han repartit tiquets a un total de 375 persones, l'aforament màxim possible, atès que l'espai per on discorre la visita és limitat. Per aquest motiu, si no ha anat a recollir tiquet previ, el públic no podrà accedir a la visita. L'Ajuntament de Manresa farà una visita extraordinària per a les persones interessades, si hi ha prou demanda, el mes de setembre.
Llegir mésArrencada amb èxit de les Visites a la Manresa Desconeguda. 350 persones han passat aquesta tarda per la Casa Consistorial de Manresa, el lloc on, fa 125 anys, els delegats de la Unió Catalanista van aprovar el document conegut com a Bases de Manresa. Els visitants, en grups de 20 persones, han visitat espais com el Saló de Sessions, la sala de collumnes, el despatx de l'alcalde o la terrassa de la quarta planta.
Llegir mésAquest dilluns els treballs es realitzaran a la Plaça del Mil·lenari i l’accés al barri de Sant Pau
Ja han finalitzat els treballs per reparar una avaria en la xarxa de subministrament d’aigua potable. Un carril de circulació quedarà ocupat per treballs de reparació de la vorera.
Dia: 21/08/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:
Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Queralt Torres, Tècnica de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa
Llegir mésEls actes es van suspendre amb motiu dels tres dies de dol decretats pel Govern de la Generalitat després dels atemptats de dijous passat a Catalunya. Les noves dates són aquest proper divendres (elecció de pubilla i hereu) i el cap de setmana del 2 i 3 de setembre, la resta d’actes, com el Correaigua, la Moscada Infantil i la trobada de bateries.
Llegir mésA l'acte hi intervindran l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i un dels comissaris de la commmemoració del 125è aniversari de les Bases de Manresa, Jordi Rodó.
Llegir més