Dia: 19/07/2017
Hora: 12.30 del migdia
Lloc: C/ Domènech i Montaner, cantonada plaça de Cal Gravat
Intervenen:
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir mésDurant set setmanes es faran treballs destinats a espais de voreres i destinats bàsicament als vianants que afectaran a una superfície de 2.171,11 m² i que tenen un pressupost de 187.269 euros.
Dia: 20/11/2017
Hora: 1 del migdia
Lloc: Espai 1522 (plaça Fius i Palà )
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Joan Calmet, regidor de Turisme
Llegir mésEl Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa ha acollit, aquest matí, l’acte commemoratiu del Dia Internacional dels Drets dels Infants. Alumnes de P5 de les escoles Vedruna i La Font han participat en un acte amb molt contingut simbòlic, per demanar a la ciutadania que respecti els drets dels infants.
Llegir mésL’exposició Sex o No Sex es podrà veure del 21 de Novembre al 3 de desembre i estarà oberta a tot el públic jove i famílies que la vulguin visitar. L’horari per visitar-la de forma lliure serà de dimarts a diumenge de18 a 21 h.
Llegir mésL’obra, llargament reivindicada per l’associació de veïns de la Sagrada Família, té un cost de 73.988,88 euros, tindrà una durada d’unes set setmanes, i s’emmarca dins del pla de xoc de l’espai públic.
Llegir més
La prova és puntuable per a la Copa Catalana i preveu la participació de més de 250 ciclistes
Llegir mésLa rèplica de l’obra de l’artista mexicana Elina Chauvet, “Sabates Vermelles” s’instal·larà el divendres 24 de novembre a la plaça Major. El mateix dia es penjarà el llaç blanc a la façana de l’ajuntament i es llegirà el manifest guanyador contra la violència masclista. El programa d’actes també inclou una encesa d’espelmes l’endemà, dissabte 25, i tot un seguit d’actes (tallers, exposicions...) que es duran a terme les pròximes setmanes.
Llegir mésLa campanya consisteix en diferents anuncis protagonitzats per persones de la ciutat que, de formes completament diferents, llancen un únic missatge: “Separa l’orgànica”.
Les imatges es podran veure en cartells, premsa, banners, busos urbans o flyers a les botigues col·laboradores. La campanya té una part més lúdica amb jocs d’encistellar en alguns espais de la ciutat i es complementarà amb la presència d’educadors ambientals en àrees d’aportació.
La presentació tindrà lloc a les 8 del vespre a la Sala d’Actes i comptarà amb dues dones, Betty Puerto i Daniela González, activistes i compromeses amb els drets humans. En aquesta edició el tema central és la justícia per la igualtat de gènere
Llegir mésLa regidora de Gent Gran, Mercè Rosich, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors per celebrar el seu centenari