Sala de premsa

Presentació de la programació del Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya (CLAM)

Dia: 18/04/2017
Hora: 17.00 h.
Lloc: Sala d'Actes del Centre Cultural El Casino, passeig de Pere III, 27
Intervenen:

Valentí Junyent, alcalde de Manresa

Llorenç Ferrer, alcalde de Navarcles

Anna Crespo. regidora de Cultura de l'Ajuntament de Manresa

Serafí Vallecillos, director del festival

Jesús Fernández, coordinador del festival

David Martínez, coordinador de premsa i màrqueting

Llegir més
imagen

S’estrena l’exposició de totes les imatges presentades al concurs de Manresa, Capital de la Cultura Catalana 2018

L’acte d’inauguració tindrà lloc dijous a l’Escola d’Art de Manresa i anirà a càrrec de Daniel Hernández, director de l’Escola d’Art de Manresa.  L’exposició es podrà visitar fins al 12 de maig.


Llegir més

II Mostra d'Economia Social i Solidària a Manresa

En el marc de la II Mostra d’economia social i solidària, hi ha programada  la xerrada del Christian Felber: Nous Valors per l’economia, que és durà a terme el proper dia 31 de maig a les 19’30h al teatre Conservatori.

Llegir més

L'alcalde de Manresa retira les competències de govern a la regidora Mireia Estefanell

La resolució signada avui per Valentí Junyent, que entrarà en vigor a partir de demà, deixa sense efecte les atribucions que tenia delegades la regidora com a membre de la Junta de Govern Local, primera tinent d’alcalde, regidora de Dinamització Econòmica i de Participació, i cap d’Àrea de Promoció de la Ciutat. L’alcalde ha manifestat que “la voluntat del grup municipal de CDC és mantenir el govern de coalició amb ERC".

Llegir més
imagen

La Diputació veu futur en el Mercat de Puigmercadal i li recomana continuar les millores per diferenciar-se

Avui s’ha presentat a Manresa la prova pilot del Servei d’Assistència Integral dels Mercats Municipals (SAIMM) que col·labora amb l’Ajuntament de Manresa en el treball d’impuls del Mercat de Puigmercadal. Manresa és una de les ciutats que s'han inclòs a la prova pilot d'aquest servei de la Diputació, que ha fet una tasca de giagnosi i  fa recomanacions per impulsar el mercat manresà. En el marc del mateix projecte, a partir del 2 d'octubre tindrà una gerent, compartida amb dos mercats municipals, a càrrec de la Diputació. Tot plegat, en un moment en què l'Ajuntament, que enguany ha assumit la gestió del mercat, ja ha començat a fer accions de rellançament, que s'intensificaran les properes setmanes.

Llegir més

Inauguració de l'escultura al Parc de la Font de les Oques. Donació de la Sra. Dolors Punsà Jubells

Dia: 13/07/2017
Hora: 10.00 h
Lloc: Parc de la Font de les Oques
Intervenen:

- Valentí Junyent, alcalde de Manresa

- Anna Crespo, regidora de Cultura

- Agnès Torras Casas

- Dolors Punsà Jubells

Llegir més
imagen

Porta oberta a continuar investigant l’assassinat de la manresana Flors Sirera a Rwanda

L’advocat de la família Sirera, Jordi Palou Loverdos, i la regidora de d’Acció Social i Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, Àngels Santolaria, han informat avui de l’estat actual de la causa per la mort violenta de la infermera manresana i altres cooperants a Rwanda. 

Llegir més

CANVI D'HORA: 2/4 de 2: Presentació de les conclusions de l'assessorament fet per la Diputació de Barcelona sobre el Mercat de Puigmercadal de Manresa

Dia: 13/07/2017
Hora: 2/4 de 2 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jaume Arnau, regidor de Comerç i Mercats

-Isaac Albert, diputat delegat de Comerç de la Diputació de Barcelona

-Xavier Torrent, cap de l'Oficina de Mercats i Fires Locals de la Diputació de Barcelona

-Georgina Xufré, responsable de Mercats Municipals de la Diputació de Barcelona

Llegir més
imagen

La Caminada Popular de les Bases arriba demà amb només 15 places d'última hora disponibles

Un cop exhaurides les inscricions anticipades per a la Caminada Popular de les Bases, des de Manresa fins al monestir de Sant Benet, que tindrà lloc demà, només queden disponibles una quinzena de places, a les quals es podrà accedir una estona abans de la sortida, que serà a les 7 de la tarda des dels Trullols. La caminada, de 9 quilòmetres, recrea la visita dels delegats que van signar les Bases de Manresa fins a Sant Benet, el 1892, i s'ha organitzat en el marc del 125è aniversari de l'assemblea de la Unió Catalanista que va aprovar les Bases.

Llegir més

L’Ajuntament tala els onze plàtans morts al parc Josep Vidal

La mort dels arbres és causada molt probablement a un vessament del col·lector de salmorres, a final del 2015.

Llegir més
imagen

“Sons del Camí” es consolida a Manresa i creix amb un programa de sis concerts de música contemplativa

La quarta edició del cicle es celebrarà del 19 al 28 de juliol, passa de 4 a 6 concerts i programa músics de primer nivell, com ara Carles Cases, present avui a la presentació, o Roger Mas.  Cinc dels concerts tindran lloc al Parc de la Seu i un als Jardins de la Casa Internacional d’Espiritualitat de Sant Ignasi.

Llegir més

Treballs de millora d'un tram de vorera a l'avinguda de les Bases

L'actuació té una durada de 4 setmanes. Es prohibirà l'estacionament en l'àmbit dels treballs 


Llegir més