El treball de restauració s’ha dut a terme durant quatre mesos al Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya (CRBMC) amb una subvenció del departament de Cultura.
Sala de premsa
-
Finalitza la restauració d’una pintura sobre fusta del segle XVI que representa un Calvari i que es pot veure al Museu Comarcal
-
La Diputació també inicia el procés de revocació de la subvenció de la segona convocatòria dels Fons FEDER per a l'Edifici Impuls
-
Tancament del programa Joves per l'Ocupació 2015
-
400 alumnes d'escoles emprenedores del Bages mostraran les seves cooperatives dimarts al Palau Firal
Neix el Petit Cine Club que oferirà una programació de cinema no comercial i estable adreçada als infants
Es tracta d’un programa de cinema de periodicitat mensual dirigit a un públic familiar i dividit per franges d’edat: a partir de 3 anys, de 6 i de 8. La presentació del Petit Cine Club es va fer ahir a la tarda a la Plana de l’Om.
Llegir mésUn projecte empresarial de lloguer d’ecoallotjaments integrats guanya el guardó de la U-Emprèn
El seu autor, Xavier Farré, estudiant de la FUB va rebre el premi de 1.500 euros de mans de la regidora Cristina Cruz en l’acte de presentació dels projectes finalistes i el lliurament de premis que va tenir lloc ahir a les instal·lacions de la FUB2.
Llegir més
L'Ajuntament de Manresa obre dilluns el termini per demanar subvencions de Cultura i Esports
Fins al 31 de juliol es podran sol·licitar ajuts per a projectes i activitats de recerca i difusió culturals, així com de promoció de l’esport mitjançant accions formatives, competitives i de lleure.
Llegir mésDilluns se celebra la segona 'àgora ciutadana' sobre gestió de residus en el marc del projecte europeu UrbanWins
El teatre Kursaal acollirà, a partir de les 7 de la tarda, la segona "àgora ciutadana" per debatre sobre com millorar la prevenció dels residus a la ciutat, així com la seva correcta gestió. Dilluns passat es va celebrar la primera sessió amb èxit de participació. La sessió és gratuïta, però cal inscripció prèvia a l'adreça urbanwins@ajmanresa.cat
Llegir més

Una estudiant manresana, guardonada pel Memorial Democràtic pel seu treball de recerca sobre la Guerra Civil a Manresa
Gemma Ribalta Rosell, estudiant de 2n de batxillerat de l’Institut Lluís de Peguera, ha estat premiada pel treball “Manresa en temps de guerra” tutoritzat pel professor Pere Gasol i Pujol
Darreres places per la visita a la Maternitat d’Elna guiada per Assumpta Montellà
La sortida, que tindrà lloc el diumenge 9 de juliol, forma part dels actes de la campanya del Dia Internacional de les Persones Refugiades que gira entorn l’eix temàtic “Repetim la història?”, organitzada conjuntament per les regidories de Cooperació, Cultura i Dona de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir més
Dimarts s'inaugura l'exposició col·lectiva de pintures “Hem pintat la Gispert”
L’exposició, que es podrà visitar fins al 14 de juliol al Cercle Artístic de Manresa, està formada per una vintena d’aquarel·les d’artistes que van pintar la plaça Gispert durant les Festes de Primavera.
Balanç de la marxa de les obres a la Bonavista i posada en marxa de les noves modificacions de mobilitat
Dia: 02/07/2017
Hora: 11 del matÃ
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (Plaça Major, 1)
Intervenen:
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències de l'Ajuntament de Manresa
-Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir més