El document ha estat rubricat avui per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa, Jaume Pont.
Llegir més
Els 200.000 infants i acompanyants que van assistir a la Festa dels Súpers, aquest cap de setmana, van gaudir de les acrobàcies d’un grup de setze gimnastes d’alt nivell del Club de Gimnàstica EGIBA de Manresa, que entrenen a les instal·lacions municipals del vell Congost. Els esportistes del club manresà van actuar a l’Estadi Olímpic de Montjuic formant part de l’espectacle organitzat pel canal infantil de TV3.
Llegir més
Dia: 23/10/2017
Hora: 11.00 h.
Lloc: Antic camp de beisbol - Zona Esportiva del Congost
Intervenen:
Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa
Josep Bochaca, President de la Federació Catalana de Ciclisme
Alfred Moreno, tècnic de ciclisme i autor del disseny del circuit
Ferran Molina, president de l'Escola de Ciclisme Manresa
Sebastià Catllà, vicepresident de l'Escola de Ciclisme Manresa
Josep Jufré (monitor/tècnic especialista en ciclisme).
Llegir més
La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Manresa continua apostant així amb l’optimització de les instal·lacions esportives escolars per a l’ús públic en hores no lectives davant la creixent demanda d’espais d’entrenament dels clubs esportius de la ciutat.
L’acte va tenir lloc dissabte passat al pavelló del Pujolet
Llegir mésL’autora manresana, Maria Cirera, presenta el seu recull de microrelats a les 7 de la tarda a la llibreria Papasseit. Les lectures aniran a càrrec de Josep Porta i Laura Basagaña.
Llegir mésVenint del passeig, pujar per la carretera del Pont de Vilomara sense fer la volta per Bisbe Comas i Verdaguer. O des de la carretera de Vic, sentit sortida ciutat, poder fer la rotonda i baixar pel Passeig, evitant també la volta. Són alguns dels diversos nous itineraris que des d'aquest matí són possibles, per primera vegada, gràcies a l'obertura parcial al trànsit de la rotonda de la bonavista. Tot i algunes congestions a primera hora, durant la major part del dia el trànsit ha funcionat correctament pel sector.
Llegir mésL'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha signat avui la resolució de convocatòria d'un Ple Municipal Extraordinari urgent, que tindrà lloc aquest dimecres, 25 d'octubre de 2017, a 1/4 de 10 del matí, per debatre una moció per aturar la suspensió de l'autonomia de Catalunya. L'Ajuntament s'afegeix així a la proposta de l'AMI i l'ACM, que han demanat als consistoris que aprovin aquesta moció de rebuig a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.
Llegir mésJunyent ha expressat la satisfacció de la ciutat per acollir per primera vegada l'acte institucional d'inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), durant el qual l'exalcalde de Manresa, Juli Sanclimens, ha rebut la Medalla de la institució "per haver impulsat, com a alcalde de Manresa, la posada en marxa dels estudis universitaris a la Fundació Universitària del Bages".
Llegir mésEl fòrum, que es durà a terme al Palau Firal, està organitzat per l’Ajuntament de Manresa i oferirà 8 ponències que tracten diferents aspectes com l’energia verda, les renovables, etc. Es tracta d’una proposta per compartir experiències, innovacions i realitats a l’entorn de la transició energètica cap a un nou model sostenible.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa ha decidit anul·lar la Fira d’ONGD,s que estava programada a la plaça Sant Domènec per demà dissabte, dia 21 d’octubre, a la tarda, en el marc de la Manresa Solidària, a causa de les circumstàncies polítiques del país i en concret per la coincidència amb la gran manifestació convocada a Barcelona per la Taula per la Democràcia. Es manté el taller de mediació de conflictes i construcció de pau del matí, i alguns dels actes de la fira s’intentaran reprogramar en altres dates.
Llegir més