L’acte, que començarà a les 9.30 del matí a l’Auditori de la Plana de l’Om, donarà a conèixer els finalistes i premiarà els guanyadors dels projectes realitzats que millor hagin desenvolupat un pla d’empresa i la seva viabilitat.
Llegir mésSala de premsa
- 
				
				Aquest dijous Manresa celebrarà la jornada final del concurs Idees Joves XIII 
- 
				
				 El Síndic de Greuges serà demà al Manresa El Síndic de Greuges serà demà al Manresa
- 
				
				L’Ajuntament de Manresa rep un premi a la innovació al Congrés Localtic pel seu projecte Mobile ID 
- 
				
				L’Ajuntament rep la delegació del club de futbol Pare Ignasi Puig pel seu ascens a Tercera Catalana 
L'Ajuntament i l'AVV Font dels Capellans signen un conveni per al funcionament de la biblioteca veïnal
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de l’Associació de Veïns i Veïnes de la Font dels Capellans, Said Ghoula Madkouri, han signat un conveni en el qual el consistori atorga una subvenció de 3.600 euros.
 
			Places exhaurides per al curs sobre promoció de la salut en adolescents, que comença demà
El curs està adreçat a professionals que treballen amb joves i tindrà lloc els propers 4 dimecres, a l'Oficina Jove del Bages. S'han exhaurit les 20 places disponibles
Llegir més 
			Món Sant Benet acollirà “Futur Incondicional”, una jornada per conèixer les noves tendències de la mobilitat futura
Tindrà lloc el 27 de setembre, de 9 a 14 h. Està organitzada pel Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació (CIO) de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Diputació de Barcelona, i comptarà amb destacats experts que parlaran de la mobilitat del futur. Hi haurà també un espai per veure i provar tecnologies protagonistes de la mobilitat futura. Les inscripcions són gratuïtes fins esgotar les places disponibles.
Llegir més
L’Obra Social “la Caixa” col·labora amb l’Ajuntament per donar suport a les biblioteques públiques, Manresa 2022 i la Festa Major
Representants de la Fundació Bancària La Caixa i l’Ajuntament de Manresa han signat aquest matí tres convenis, pels quals l’entitat bancària aporta un total de 45.000 euros a diverses activitats i projectes de la ciutat, com ara les biblioteques públiques, activitats vinculades al projecte Manresa 2022 i la Festa Major de Manresa.
Llegir mésL'Ajuntament presenta la nova programació d'activitats de formació contínua i de lleure per al proper curs setembre 2017-juny 2018
La revista, editada per l’Ajuntament de Manresa, recull totes les propostes d’activitats, formació continua i de lleure organitzades per l’Ajuntament de Manresa i les entitats ciutadanes. En total hi haurà més d’un centenar de propostes en els àmbits d’Esports i Salut, CamiNAT, Gent Gran, FormaTIC - formació en tecnologies de la informació i la comunicació – i Aules de Cultura i Tallers d’Art.
Visita guiada de l'exposició "Immersos en les Dades", demà al Casino de Manresa
Tindrà lloc a les 18.30 h i anirà a càrrec d’Olga Subirós, una de les comissàries de la mostra. “Immersos en les Dades” és una exposició itinerant del Programa d’Arts Visuals de la Diputació de Barcelona, ideada a partir de l’exposició “Big Bang Data” del CCCB. La mostra reflexiona sobre com les bases de dades són determinants en l'era digital en la qual vivim. Es podrà visitar fins al 29 d’octubre.
Llegir més
Manresa presenta el projecte Murs Alliberats i la nova edició de Murs Plàstics
El seu objectiu és continuar embellint murs lliures amb intervencions artístiques. El mur lateral dels Ferrocarrils Catalans, al carrer Aragó, és el primer que estarà a disposició dels artistes que vulguin plasmar les seves obres. Aquests espais són fruit de la col·laboració i mediació que s’ha fet des de l’Ajuntament i la TAVCC amb veïns i entitats, que els han cedit de manera temporal per al projecte.
Llegir més 
			L’Ajuntament de Manresa programa una conferència per debatre sobre comerç de proximitat i competitivitat
Anirà a càrrec de Josep Maria Galí, doctor en Ciències de Gestió, acadèmic i investigador sobre consum, sostenibilitat i bon govern en les organitzacions. És autor de diversos llibres de management, de màrqueting de sostenibilitat i consultor. L’acte tindrà lloc el proper dimecres, 20 de setembre, a les 20.30 h, a la sala d’actes de la Cambra de Comerç de Manresa.


