Sala de premsa

imagen

Tot a punt per a la Fira de Santa Llúcia de Manresa, amb activitats culturals i solidàries a la baixada de la Seu i la plaça Major

Aquest dimecres, a la baixada de la Seu, i el proper cap de setmana (dies 16 i 17) a la plaça Major, tindrà lloc la tradicional Fira de Santa Llúcia. A banda de les tradicionals parades nadalenques, hi haurà un escenari a la plaça Major i múltiples activitats solidàries, com el tió gegant solidari, tallers, actuacions, espectacles infantils i altres activitats. Hi haurà un trenet turístic des del Passeig a la plaça, i una nòria nadalenca.

Llegir més

Presentació de l'espectacle "Emociona't que és Nadal"

Dia: 11/12/2017
Hora: 4 de la tarda
Lloc: Teatre Conservatori de Manresa
Intervenen:

-Anna Crespo, regidora de Cultura i Joventut

-Rosa Ortega, directora de l'espectacle "Emociona't que és Nadal"

-Representants de les entitats i artistes participants

Llegir més

Presentació de novetats en relació al tanatori-crematori al polígon del Pont Nou

Dia: 11/12/2017
Hora: 5 de la tarda
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia dilluns que ve treballs de millora de diversos camins rurals

És previst actuacions a diferents trams del Camí dels Casals, Camí del Raval de les Ferreres, Camí de Can Poc Oli i Camí Sud del Mas d'en Pla. 

 

Llegir més
imagen

El Conservatori de Manresa s’adhereix al projecte “Música en Vena” per portar la música en directe als hospitals

El projecte arrenca dilluns vinent, dia de Sant Jordi, amb dos concerts a l’hospital de Sant Joan de Déu

 

Llegir més
imagen

S’instal·laran dues plaques per commemorar els èxits dels Tirallongues obtinguts l’any passat

Les dues plaques s’instal·laran aquest dissabte 21 d’abril a la tarda. Una estarà ubicada a la plaça de Crist Rei i l’altra a la Plana de l’Om. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Cultura, Anna Crespo.

Llegir més
imagen

Manresa edita 6.000 estovalles literàries per potenciar la ciutat i els seus escriptors

Durant la setmana de Sant Jordi, restaurants i establiments d’hostaleria de la ciutat faran servir estovalles amb textos d'autors manresans i fragments que parlen de la ciutat i que han estat elaborades pel CNL Montserrat.

 

Llegir més

Posada en funcionament de l'ascensor entre la plaça Major i el carrer Santa Llúcia

Dia: 19/04/2018
Hora: 11 del matí
Lloc: Ascensor - Davant de la plaça Major, 4
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències

-També hi seran presents representants de veïns/es i comerciants

Llegir més

Talls de trànsit al carrer Pujada del Castell

El proper dilluns 23 d’abril en horari de 9 a 12 del matí, amb motiu dels treballs de pavimentació de les obres d’enderroc de l’edifici núm. 39 del carrer.



Llegir més

Presentació del projecte "Música en Vena. La música que cura" del Conservatori Municipal de Música de Manresa

Dia: 18/04/2018
Hora: 12.00 h.
Lloc: Conservatori Municipal de Música de Manresa, c/ Ignasi Balcells, 12-14
Intervenen:

Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Salut de l'Ajuntament de Manresa 

Carme Botifoll, directora del Conservatori

Xavier García, professor de viola del CMMM

Virginia Castelló, presidenta de l'Asociació "Música en Vena"

Llegir més
imagen

20 propostes ciutadanes passen a la fase final de votació del Pressupost Participatiu 2018

En aquesta edició s’han presentat 30 projectes, dels quals finalment 20 han estat seleccionats. Del 5 al 27 de maig es farà la votació, que es podrà fer telemàticament i també a d’altres punts de votació presencial. S’escolliran un mínim de quatre projectes i s’hi tornaran a destinar 200.000 euros del pressupost municipal.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa consensua amb veïns i entitats la proposta de connexió del camí de la Font de Fans amb la Creu del Tort

La proposta d’ordenació de l’entorn de la Creu del Tort ha estat acordada entre Ajuntament de Manresa, veïns del sector, el Centre d’Estudis del Bages i l’Associació de Veïns i permetrà resoldre la connexió entre el riu Cardener i el barri de les Escodines després de 18 anys de reivindicació veïnal.


Llegir més

Presentació dels projectes finalistes i del procés del Pressupost Participatiu 2018

Dia: 17/04/2018
Hora: 1 del migdia
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1)
Intervenen:

-Pol Huguet, regidor de Participació i Entorn Natural

Llegir més