Sala de premsa

imagen

Cloenda del programa Pamboli amb la xerrada "La veritat dels superaliments infantils", dimarts al Casino

Enguany, el programa “Pamboli” que ja fa 12 anys que es porta a terme a les escoles per fomentar l’alimentació saludable, ha estat seleccionat pel Banc de Bones Pràctiques dels Governs Locals de Catalunya (BBP) com a programa d'interès comunitari.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament dona a conèixer la iniciativa per la Reforma Horària en el marc de la 4a Setmana dels Horaris

La 4a edició de la Setmana dels Horaris se celebra a tot Catalunya del 12 al 18 de juny i l’objectiu és explicar les propostes elaborades sobre la Reforma Horària, una iniciativa ciutadana que té per objectiu impulsar un canvi d’hàbits mitjançant l’establiment d’uns horaris igual a la majoria de països europeus.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament fa diverses actuacions de millora a les instal·lacions esportives de la ciutat

S’ha actuat a les pistes poliesportives de la plaça 8 de Març, a la pista exterior del Pujolet i a les pistes transversals del pavelló Nou Congost


Llegir més
imagen

Se signa el contracte de donació d’una escultura per al parc de la Font de les Oques

L’escultura, formada per dues oques de mida natural, de l’artista manresà Josep Barés,  ha estat donada a l’Ajuntament de Manresa per la propietària de l’obra Dolors Punsà i Jubells.


Llegir més

Presentació de les millores a la pista poliesportiva exterior del Pujolet

Dia: 19/10/2017
Hora: 13.30
Lloc: Pista poliesportiva exterior del Pujolet
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Jordi Serracanta, regidor d'Esports

-Remei Belmonte i Joan Ontiveros, representants del Club Patí Manresa

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa exigeix la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium i condemna la brutalitat policial de l’estat a Catalunya

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa ha aprovat aquest vespre una proposició dels grups d’ERC, CDC, CUP i DM per exigir la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium Cultural, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, i denunciar, condemnar i reprovar la violència generada per l’estat espanyol, mitjançant l’actuació de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, contra veïns i veïnes del nostre país que volien exercir la democràcia, l’1 d’octubre passat. El text també demana la dimissió i cessament dels màxims responsables de l’operatiu, entre els quals el president del govern. Mariano Rajoy, el ministre d’Interior, Juan Ignacio Zoido, i el delegat del govern a Catalunya, Enric Millo, entre altres.

Llegir més

Roda de premsa de presentació nou circuit de ciclisme, vinculat a l'Escola de Ciclisme de Manresa

Dia: 18/10/2017
Hora: 12.00 h.
Lloc: Antic camp de beisbol - Zona Esportiva del Congost
Intervenen:

Jordi Serracanta, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa 

Josep Bochaca, President de la Federació Catalana de Ciclisme

Alfred Moreno, tècnic de ciclisme i autor del disseny del circuit

Ferran Molina, president de l'Escola de Ciclisme Manresa

Sebastià Catllà, vicepresident de l'Escola de Ciclisme Manresa

Josep Jufré, monitor/tècnic especialista en ciclisme  

Llegir més

Se suspèn la presentació del projecte poeticoartístic "Nochera" de demà dijous en el marc del Tocats de Lletra

Per causes personals d’un dels artistes, l’actuació que estava prevista a la llibreria Papasseit a les 7 de la tarda, no es portarà a terme.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament signa un conveni pioner a Catalunya amb el Síndic de Greuges per reforçar els serveis que ofereix a la ciutadania de Manresa

L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, han signat avui a Manresa un conveni de col·laboració, inèdit fins ara a Catalunya, pel qual es reforcen els serveis que el Síndic ofereix a la ciutadania. L’equip del Síndic farà un mínim de quatre visites anuals a Manresa i un informe anual recollint les queixes i consultes tramitades, agilitarà la tramitació de les queixes i pot dur a terme tasques de mediació. L’equip de govern va desestimar recentment la creació del Síndic Defensor de la Ciutadania local, i es va comprometre a signar el conveni amb el Síndic per intensificar la seva tasca a la ciutat. 

Llegir més
imagen

Manresa impulsa Cosmògraf, un nou projecte cultural per treballar el pensament filosòfic, científic i artístic

La primera edició proposa una quinzena d’activitats que reflexionaran sobre com serà l’ésser humà del segle XXI. Neix de col·laboració de l’Ajuntament de Manresa i  Grup de Professors de Filosofia de la Catalunya Central i inclou amb altres aportacions d’entitats de la ciutat.


Llegir més
imagen

Continuen les "Escopíndoles" culturals al Casal de les Escodines amb contes pels infants i un cinefòrum trimestral

El proper divendres, 20 d’octubre, hi ha programada la primera narració de contes del trimestre, a les 18.15 hores. Aquesta activitat es repetirà els divendres 17 de novembre i 15 de desembre a la mateixa hora. A més, també s’oferirà la projecció cinematogràfica “El rei i l’ocell”, el dissabte 4 de novembre, adreçada al públic familiar. 

Llegir més
imagen

L'obertura parcial de la rotonda de la Bonavista s'ajorna fins dilluns a causa de les pluges

La pluja caiguda avui i la previsió de més precipitacions per a aquest vespre, nit i demà ha obligat a ajornar la fase 2 de les obres, que inclou l'obertura parcial al trànsit de la rotonda de la Bonavista i també els canvis de trànsit al carrer Bilbao i entorns. La pavimentació de la rotonda s'han anat realitzant, però amb el paviment moll no es poden dur a terme els treballs de pintura necessaris, previstos per aquesta propera nit. El dispositiu d'obertura de la rotonda i els canvis de trànsit es trasllada a dilluns, 23 d'octubre, a partir de les 5 de la matinada.

Llegir més

El govern municipal convoca una concentració a les 12 del migdia contra l’empresonament dels dirigents de l’ANC i Òmnium Cultural

L’equip de govern s’afegeix també a les convocatòries per fer concentracions davant dels llocs de treball i a la que es faran a les 7 del vespre a la plaça Major i a les 8 a Barcelona.

Llegir més