El municipi guipuscoà d'Azpeitia té una relació sòlida amb Manresa pel fet que es troba a l'altra punta del Camí Ignasià. A Azpeitia hi ha el santuari de Loiola, on va néixer Sant Ignasi. La Junta de Portaveus de l'Ajuntament d'Azpeitia ha aprovat, per unanimitat, una declaració institucional en què dona suport a l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, citat a declarar per la fiscalia, manifesta la seva solidaritat amb les institucions catalanes i la ciutadania, i dona suport al referèndum.
Llegir mésSala de premsa
-
L'Ajuntament d'Azpeitia expressa el seu suport a l'alcalde de Manresa i al referèndum de l'1 d'octubre
- Presentació del Shopping Night Manresa
- L’Ajuntament desestima les al·legacions i proposa resoldre favorablement la llicència ambiental per a l’activitat de tanatori i crematori al polígon de la Plana del Pont Nou
- L’Ajuntament imposa dues sancions de 15.001 euros a PYMSA i executarà el tancament de l’activitat productiva de l’empresa
Presentació de l'actuació al Pou de Llum
Dia: 29/01/2018
Hora: 10.30 h
Lloc: Pou de Llum - Esplanada/mirador situat entre el convent de Santa Clara i el barri de la Balconada
Intervenen:
-Valentí Junyent, alcalde de Manresa
-Marc Aloy, regidor d'Urbanisme i Llicències
-Joan Calmet, regidor de Turisme, i Habitatge i Barris
-Lluís Magriñà, superior de la Cova i director del Centre Internacional d'Espiritualitat Ignasiana
-Mariano Jiménez, president de l'AV Balconada
Llegir mésUn judici popular simulat sobre l’ús de l’aigua, principal novetat de la programació de la Festa de la Llum
Els administradors de la Llum, l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Manresa, conviden a l’home del temps de TV3 i Catalunya Ràdio, Francesc Mauri, per conduir i moderar aquest “judici”. Avui s’han presentat tots els detalls de la programació de la festa d’hivern, que arrencarà el 7 de febrer i s’allargarà fins al 4 de març.
Llegir mésTall de trànsit a la cruïlla dels carrers Joan Pelfort, Sant Rafael i Beat Joan Grande, demà
Per treballs d'instal·lació d'una autogrua per obres a Sant Joan de Déu
Llegir mésÚltims dies per presentar propostes als pressupostos participatius del 2018
El proper dimecres, dia 31 de gener, finalitza el període per presentar les propostes als pressupostos participatius de Manresa d’enguany.
Llegir mésManresa celebra la setmana vinent una jornada per avaluar el projecte Ciutat Amiga de la Gent Gran
Tindrà lloc el proper dimecres, 31 de gener, a la Sala d’Actes de la FUB 2; amb la participació de l’alcalde Valentí Junyent, i els regidors responsables de les diferents àrees treballades per millorar el benestar de la gent gran de Manresa i fomentar l’envelliment actiu. L’acte és obert a la participació de tothom.
Llegir més
Nova actuació de millora de l'arbrat al Passeig de Pere III
Dia: 28/01/2018
Hora: 10.30 h.
Lloc: Crist Rei (Passeig de Pere III)
Intervenen:
Jordi Serracanta, regidor de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis
Llegir mésPresentació de la programació de la Festa de la Llum 2018
Dia: 28/01/2018
Hora: 12.00 h.
Lloc: Escales Nous Jutjats de Manresa - carrer Arbonès
Intervenen:
Neus Comellas, regidora de Porjecció de la Ciutat i Festes
Abel Pié, president del Col·legi d'Advocats de Manresa
Toni Fornells, representant de l'Assoaciació Misteriorosa Llum
Francesc Mauri, Home del temps de TV3 i Catalunya Radio (presentador i moderador del judici)
Llegir mésRESUM PLE MUNICIPAL. L’Ajuntament de Manresa aprova el Pressupost 2018, dona llum verd al nou Pla de Joventut i concedeix la medalla de la Ciutat a Flors Sirera
El Ple Municipal va aprovar ahir el Pressupost general de l’ajuntament de Manresa per al 2018. També va acordar la concessió de la Medalla de la Ciutat al Mèrit de la Solidaritat a Flors Sirera, va aprovar el Pla de Joventut de Manresa 2018-2021, va donar llum verd al projecte d’instal·lació de gespa artificial al camp municipal de Mion-Puigberenguer, i va iniciar els tràmits per donar el nom de la periodista Irene Polo a un carrer proper a l’avinguda de Pirelli.
Llegir mésEmotiu homenatge a tres manresans deportats als camps nazis, que ja tenen la llamborda ‘Stolpersteine’ davant de la casa on van viure
Amb una pluja persistent com a testimoni, aquest migdia ha tingut lloc l’homenatge a tres manresans deportats a camps de concentració nazi. Tots tres ja tenen col·locada la llamborda ‘stolpersteine’ davant la casa on van viure. L’homenatge se suma al que ja es va fer fa un any, amb 21 llambordes col·locades en homenatge a 21 deportats manresans més. A l’acte hi ha assistit la família dels deportats, i hi ha participat alumnes dels instituts Lluís de Peguera i Pius Font i Quer.
Llegir mésPresentació de la jornada d'avaluació del projecte "Manresa, Ciutat Amiga de la Gent gran"
Dia: 25/01/2018
Hora: 11.30 h.
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa, Plaça Major 1
Intervenen:
Mercè Rosich, regidora de Gent gran de l'Ajuntament de Manresa
Llegir més