La prova es desenvoluparà a la zona esportiva del Congost d’11 del matí fins a les 8 del vespre. Les inscripcions són gratuïtes i només caldrà aportar-hi productes bàsics per al Banc d’Aliments.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa

L'exposició 'Els altres Noucentistes' s'estrena demà al Museu Comarcal de Manresa
Fins el proper 19 d’octubre es podrà visitar aquesta mostra itinerant de la Diputació de Barcelona que té com a objectiu fonamental mostrar i reinterpretar el Noucentisme, un corrent artístic desplegat a Catalunya a començaments del segle XX.
El director general d'Acció Cívica i Comunitària visita la Setmana de Jocs al Carrer de Manresa
Ramon Terrassa, acompanyat per la regidora de Joventut, Àuria Caus, i pel responsable del CAE (entitat organitzadora), Nasi Muncunill, ha visitat cinc places del Centre Històric on durant aquesta setmana hi ha jocs per a nens i joves de totes les edats.
Llegir mésLa biblioteca de l'Ateneu les Bases celebra avui la festa del Joc de les Caplletres
La festa posa el punt i final a una activitat que es fa durant l’estiu per incentivar la lectura entre els usuaris més petits de les biblioteques de Manresa i que premia els menuts que l’han completada.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa afirma que l'elevada participació demostra l'èxit de la Festa Major 2014
La nombrosa assistència de públic a activitats com el Tap’Antic, el concert de Gossos, la FM 3.0, les Visites a la Manresa Desconeguda, el actes del Tricentenari, el Castell de focs o el Correfoc avalen l’encert d’un programa festiu amb actes per a tot tipus de públic.
Llegir mésLa biblioteca de l'Ateneu les Bases sorteja avui quatre farcells carregats de productes gastronòmics i culturals
El sorteig es farà a partir de les 18h, entre les persones que han agafat en préstec bibliografia relacionada amb la Guerra de Successió a les biblioteques municipals del Bages i el Berguedà. L’activitat es fa per commemorar el Tricentenari de 1714.
Llegir mésL'Ajuntament farà un tractament fitosanitari pel control de plagues als arbres de diverses zones de la ciutat
Aquesta actuació es farà durant els dies 5 i 6 de setembre en horari matinal per minimitzar les molèsties als ciutadans.
Llegir mésL'Esplai de la Fundació La Caixa fa una visita guiada al Parc Ambiental de Bufalvent
Una quarantena de persones va participar d’una jornada que tenia l'objectiu de conscienciar per a la sostenibilitat i el respecte al medi ambient. La visita va comptar amb la presència de la regidora de Gent Gran de l’Ajuntament de Manresa, Àuria Caus.
Llegir mésMés de 600 persones han participat en les activitats organitzades al Museu Comarcal de Manresa durant la Festa Major
Les visites teatralitzades “El museu és una farsa...del s. XVII”, les visites guiades i l’exposició “I les nenes a cosir! obtenen una bona acollida entre el públic de Manresa i comarca.
Llegir mésL´Ajuntament adjudica a McDonald's una finca situada a l´Avinguda Universitària
L’empresa de restauració ha obtingut el terreny en una subhasta pública per 730.000 euros (sense IVA) i invertirà 250.000 euros més en la urbanització de l’entorn.
Llegir més